נקודת מבט דיאן:
אני חושב על מה שאבא שלי אמר,אני רק מחכה שהיא תצא מכלל סכנה.אני רוצה להאמין שזה יגמר ואני אראה את החיוך שלה.
״כשהרופא יצא ויגיד מה קורה,אחרי שההורים שלה יעכלו הכל,הדבר הראשון שנצטרך לעשות זה לדבר איתם ולהסביר להם מה קורה.
מי אנחנו ולמה אנחנו כאן.
הם כרגע לא שואלים כי הם בהלם,אבל האבא נראה שהוא יודע מי אנחנו אבל לא מבין מה אנחנו עושים כאן.״
אבא שלי אומר בקולו הרציני ואני מהנהן בראשי.אני יודע שזה היה מגיע.אני צריך לעשות את זה.
״אתה צריך לעשות את זה ,בני.״
אבא שלי אומר לי ואני בולע את רוקי,נושם עמוק ושותה מהמים.
״אני יודע,אני אעשה את זה.״
אני אומר בקול ברור ונושם עמוק.אני יודע שההורים שלה לא יודעים עלי.אני יודע שהם גם לא יקבלו את זה ולא יקבלו אותי,ברגע שהם יבינו שזה בגללי ובגלל מי שאני הבת שלהם פה אני חושב שהם ישנאו אותי כל החיים.
אבל זה קרה,ואני צריך להסביר להם.אם יש משהו שאבא שלי תמיד אמר לי,כמו שאתה מכבד את ההורים שלך תכבד גם הורים של אחרים.להורים של נטע לי מגיע גם את הכבוד הזה ואם להגיד את האמת יותר מכל אחד אחר הוא מגיע להם.עובר זמן.שעה.שעתיים.שלוש.ההורים שלה ,אחותה,ג׳סיקה,אייתן ואלה מחכים שהרופא יצא.אני יצאתי כבר יותר משבע פעמים לעשן.אבא שלי אסף כמה מאנשיו בחוץ ואת אדם לברר איך זה קרה.הבית חולים מלא בחיילים שלנו וליד החדר ניתוח של נטע הם עומדים גם.
היחידה ששאלה שאלות מהמשפחה שלה זאת אחותה.
היא שאלה את ג׳סיקה מה אני עושה כאן,היא זיהתה אותי.
היא מכירה אותי,הבנתי את זה כי שמעתי חלקית שהיא שאלה את ג׳סיקה ,״למה דיאן ואבא שלו כאן?״
היא הייתה מבוהלת ועינייה הבוכות בחנו אותי.כשהסתכלתי עליה היא הייתה הכי קרוב למה שיכולתי לראות בנטע לי.אותו שיער,אותם עיניים,רק שפתייה אולי יותר קטנות ואין לה גומות,אבל גם עור הפנים שלה אותו הדבר כמו של נטע לי.אני רק מחכה שהיא תצא משם,שהיא תצא משם ואוכל להחזיק לה את היד.
להבטיח לה,שאני לא אשאיר את זה ככה.
אני אהרוג אותם.
עבר שלוש שנים מאז שאני הייתי בן 18.אבא שלי תמיד אמר שהוא השאיר את דמיאן חיי כדי שהוא יגיע לידיים שלי.אך גם היה קשה לתפוס אותו.עד היום הוא בין האנשים היחידים שאבא שלי מתקשה למצוא אותו.אחרי שאבא שלי יצא למסע חיסולים לפני בערך 15 שנה אם לא יותר ,הוא נעלם.נעלם כאילו בלעה אותו האדמה.לאבא שלי יש חיילים שעובדים בשבילו בכל נקודה בעולם.
אף אחד לא מצליח למצוא אותו,יש כאלה שאומרים שהוא החליף זהות.ושהוא בכלל באיזור אפריקה.
האנשים היחידים שקשורים אליו שאנחנו יודעים שהם בסביבה אלו הם הילדים שלו.שאיתם אבא שלי אמר רק אחרי שנתפוס את אבא שלהם נסגור חשבון עם הילדים שלו שהלכו בדרך שלו.
אלו הם הילדים שירו בנטע לי.
אלו הם הילדים שאם נטע לי לא הייתה בבית חולים עכשיו בין חיים ומוות הייתי נוסע עם האופנוע שלי מחפש אותם לבד וחונק אותם עם הידיים שלי עד המוות.
אחד מהסיבות שאני ותאי הכרנו זה בגלל אחיו הגדול שהוא ותאי מאוד קשורים ואח שלו חבר שלי.אני מאוד אוהב את תאי,ורק על זה שהכרתי את נטע לי בזכותו אני עוד יותר אוהב אותו.
אבל אני לא הייתי בוחל באמצעים כדי להרחיק אותו מנטע לי,אח שלו יודע שהייתי עושה את זה.
YOU ARE READING
הבן של השטן
Romanceהיא השמש והוא הירח. היא מאירה ביום והוא מאיר בלילה. דיאן סמית הוא הבן של ראש המאפייה הכי גדול. דיאן הוא חכם,חד,מהיר,חזק,מיוחס ועם נוכחות וכריזמה שמלווה בשקט.הרבה שקט.אביו יעיד שהוא שונה ממנו.אביו איידן חם מזג,אבל דיאן קר רוח בשונה ממנו ובטוח בעצמו...