Pov Julia
Ik word wakker, Niall ligt naast me en z'n armen om me heen. Ik pak m'n telefoon en kijk hoe laat het is. Ik zie niet echt iets omdat het licht vel is, ik knijp daarom m'n ogen dicht. Als ik er gewent aan ben zie ik dat het 4 uur in de nacht is. Jetlag, jeeh, niet dus. Ik kijk rond op twitter. Ook ik krijg haat, helaas. Ik besteed er geen aandacht aan, het boeit me niet. Haat zal je altijd blijven krijgen, ze zijn gewoon jaloers. Ik plaats wat.
@JuliaMalik: jet lag, why😩 stupid time zones, but love you all xxx
Ik verstuur hem en dan word het licht in de kamer. Ik zoek Niall's telefoon. Ik zie dat hij een melding van twitter heeft.
@JuliaMalik: jet lag, why😩 stupid time zones, but love you all xxx
Cute, super cute. "Babe" hoor ik Niall zeggen. "Ja". "Wat doe je" vraagt hij schoor. "Ik kan niet meer slapen" zeg ik zacht. "Maar ik kan het proberen" zeg ik er snel achteraan. "Is goed". Ik leg m'n telefoon weg en ga weer hoed liggen. Niall slaat z'n armen weer om me heen en geeft me een kus op m'n kruin. Niet veel later val ik in slaap.
Pov Perrie
Ik word weer een keer wakker om 5 uur in de nacht. Ik haat dat zo erg. Ik haal Zayn's arm van me af en loop naar de badkamer. Ik pak een glas en vul hem met water. Ik drink hem leeg en ga weer slapen, nou proberen.
-ochtend-
Pov Julia
"Juultje wakker worden" hoor ik Niall ver weg zeggen. "Hum" mompel ik. "Wakker worden" hoor ik hem nu beter zeggen. Ik doe langzaam m'n ogen open en kijk gelijk in de mooie blauwe ogen van Niall. "Morge" zeg ik. "Wat?" Vraagt hij. O ja, ze zijn Engels hier. "Morning" zeg ik. "Goeiemorgen" zegt hij terug en drukt z'n lippen op die van mij. Ik kus natuurlijk terug. Z'n perfecte zachte lippen.
Ik kleed me aan >media, outfit<. "Nialler kom nou" zeur ik. "Wacht" zegt hij snel. Ben ik nou snel of hij nou langzaam. Na 5 minuten komt hij eindelijk naar buiten lopen. Ik lig op bed. Hij komt naast me liggen. "Waar denk je aan?" Vraagt hij. "Aan jou" zeg ik. Ik ga op me zij liggen. Ik kijk nu in de mooiste ogen van de wereld. Ik verdrink en zowat in. "Kan je het zien" grinnikt Niall. "Ja" zeg ik droog. Hij drukt z'n lippen op die van mij. "Niall" zeg ik boos. Hij kijkt me vragend aan. "Je verpeste m'n moment" zeg ik kinderachtig. "Welk moment?" Vraagt hij geschrokken. "Ik keek in je prachtige ogen" zeg ik. Hij grinnikt. Ik geef hem nog een kus. "Nu verpest je hem zelf" mompelt hij. "Stil" mompel ik.
Ik spring op Niall's rug en we lopen naar de rest. "Olaaa" gil ik. "Ook Goeiemorgen" zegt Liam met een ochtend stem. "WEES STIL" hoor ik ergens vandaan komen. "Wij gaan eten" zegt Niall en we lopen de kamer uit. "GOED IDEE" gilt Louis. "Het zijn echt slaapkoppen" zeg ik. "Ja". "Hoe laat zijn jullie gisteren naar bed gegaan?" Vraag ik. "Ik ben om 11 uur gegaan en van de rest weet ik het niet. Ze bleven nog toen ik weg ging" zegt Niall. "Oke" zeg ik.
We hebben gegeten en we lopen naar de anderen. Iedereen zit slaperig op de bank. "Ook goeie-" begin ik en kijk op m'n telefoon "-middag" maak ik m'n zin af. "Middag" zegt Liam gapend. "Hoe laat zijn jullie gisteren naar bed gegaan?" Vraag ik. "Um 3 uur ofso" zegt Harry. "Wtf" zeg ik. "Ja zeg dat wel" zegt Niall lachend.
"Nou mensen gaan we nog wat doen" zeur ik. "Um" zegt Louis. "We zijn in New York en jullie rusten een beetje uit van je slaap" zeg ik droog. "Nou dan gaan we, Juul en ik, iets doen" zegt Niall en trekt me uit de kamer. "Dat gaat niet zo snel" zegt Paul die opeens naast ons staat. Die man komt uit het niets. "Hoezo?" Vraagt Niall. "Soundcheck" zegt Paul. "Doe je best met de andere, ze rusten nog uit van hun slaap" zeg ik lachend. Hij kijkt mij raar aan, maar doet de deur open.
Na veel moeite komen de jongens toch. Niall en ik hebben een heel gesprek over kaas. Ik weet ook niet we erop zijn gekomen, maar is wel grappig. "Maar geiten kaas is het lekkerst" zegt Niall. "Na-ah, Goudse kaas" zeg ik. "Tuurlijk" zegt hij. "Ik zal je de echte Hollandse Goudse kaas laten proeven, ooit" zeg ik vast belovend. "Is goed" zegt hij en geeft me een kus. "En ja nu moeten de tortelduifjes ook mee" zegt Harry geïrriteerd. "Echt meen je die" zeg ik sarcastisch. "Shut up" zegt Harry boos. Ik grinnik. Niemand heeft z'n dag hier, behalve Niall, Perrie en ik.
Harry, Louis, Zayn en Liam hebben een discussie over Justin Bieber en The Vamps. Hoe kunnen ze het verzinnen. Ik zit onderuitgezakt bij Niall opschoot. Af en toe zucht ik. Ik krijg een berichtje van Laura.
Laura: Ik verbreek onze vriendschap. Ik kan het niet meer, sinds ze bevriend bent met One Direction besteedt je geen aandacht meer aan mij. Ik verbreek het. Ik hoef je niet meer te zien.
Ik verstop m'n gezicht in Niall's nek omdat ik huil. Hoe kan ze dit aandoen. Ik hou contact met haar. Meer zelfs, maar nee. Mevrouw kan er niet tegen. Echt wat een klote vriendin is, was, het. Alles wat ik voor haar heb gedaan, nee ze vind me niet goed genoeg voor haar. Echt een onzinnige reden. 'Je gaat met beroemde mensen om en dat kan ik niet aan' echt een klote reden en niet zo'n beetje ook. Ze was m'n beste vriendin, ik vertelde en deelde alles aan haar. Ik vertrouwde haar, ze was naast m'n familie en Niall m'n alles. Hoe kan ze dit bedenken, echt.
"HALLO JULIA" gilt iemand. Ik schrik. "Huh" mompel ik. "Wat is er?" Vraagt Liam. Ik haal m'n gezicht van Niall's schouder af en begin te praten. "Jullie kennen Laura wel" zeg ik. Ze knikken. "Ze heeft onze vriendschap verbroken omdat ze denkt dat ik geen aandacht meer aan haar besteedt omdat ik jullie ken. Ik had juist meer contact met haar" zeg ik. Niall trekt me in een knuffel. "Dat noem je nou nep-vriendinnen" zegt Perrie.
Na een gesprek over Laura zijn we er. Perrie en ik liggen midden in de zaal. De jongens zingen half a heart. Ik zing het helemaal mee. Nou half, Perrie en ik maken er rare teksten van. We liggen helemaal in een deuk.
Opeens komt er iemand op me liggen. Ik kijk wie het is. "Nialler" gil ik. "Juliet" gilt hij. Hij geeft me een kus. "Je zong prachtig" fluister ik. "Jullie ook" lacht Niall. "Hebben jullie het gehoord?!" Vraag ik. "Jep" zegt hij. Shit, shit, shit en nog een shit. "O" krijg ik alleen uit m'n mond. Niall lacht. "Sukkel" zeg ik. "Hou ook van jou" zegt ie terug en geeft me een kus.
"HORAN EN MALIK KOMEN" gilt iemand door de microfoon. Niall rolt van me af en we staan op. "Wie als laatste bij de kleedkamer is moet een zak chips kopen" zegt Niall. "3-2-1" roep ik en we rennen weg. Ik zet ff een sprintje in.
Ik ren hijgend de kleedkamer binnen. Iedereen kijkt mij aan. Dan komt Niall binnen rennen. "Jezus Juul" zegt hij hijgend. Iedereen kijkt ons vragend aan. "Zak chips, Nialler" zeg ik. "Maar hoe kan jij zo snel rennen?" Vraagt ie. "Voetbal" zeg ik normaal. "O ow ja" zegt hij. Ik lach. "Je moet dan wel sprintjes trekken enzo" zeg ik lachend.
"Niall aankleden" gilt Lou en geeft hem z'n kleding. Hij loopt naar een pashokje. Ik ga weer op de bank zitten. Ik pak m'n telefoon en speel er wat mee. Ik volg allemaal fan accounts, voor 1D ook al, maar het blijft raar. Je ziet jezelf nu ook voorbij komen. Ik like ze wel en als ze leuk zijn sla ik ze op. "Sow" roep ik. "Wat" roept iedereen. "Nee niks" zeg ik weer. Iedereen lacht.
Ik ga liggen, nou ja, ik claim gewoon de bank. Opeens gaat er iemand op me liggen, Louis. En dan voel ik dat er steeds meer mensen op me komen liggen. Volgens mij ligt iedereen op mij behalve Perrie. Ze maakt een foto en zet hem volgens mij op twitter en insta. "Nu af" roep ik. Het is vet zwaar. Ze gaan er niet af dus duwen ik ze er maar af. "Juul" gilt Harry. "Jullie willen niet van me af gaan dus dan doe ik het maar op mijn manier" zeg ik lachend.
De jongens zijn bezig met hun concert en Perrie en ik ruimen de kleedkamer op. Ze hadden een beetje heel erg een rommeltje gemaakt. "Juul en Per" roept iemand. "We komen" roept Perrie. We lopen naar de zijkant van het podium. Zayn en Niall staan daar. Als we bij ze staan trekken ze ons het podium op. Iedereen begint te gillen en te juichen. "Wij gaan dit lied zingen voor deze 2 prachtige dames" zegt Zayn. Niall pakt m'n hand vast en ze beginnen You & I t zingen.
Daarna Best Song Ever, we kunnen het niet laten om mee te dansen en ik krijg de slappe lach. Dat overkomt mij weer, op het podium waar iedereen je kan zien krijg je de slappe lach. Als het liedje is afgelopen lopen we het podium af. De jongens bedanken nog iedereen en lopen ook het podium af.
En daar lig ik dan. In Niall's armen. Half te slapen. "Juul, ga maar slapen" zegt Niall zacht. Ik geef hem nog 1 kus en val in slaap.
JE LEEST
Is He My Brother? Ft. Zayn Malik
FanfictionJulia is een gewoon meisje totdat ze naar een concert gaat, samen met haar beste vriendin Laura, van One Direction. Ze komt erachter dat ze een broer heeft. Ze wordt verliefd op een van de beste vrienden van haar broer. Voltooid Hoogste rang #1 in F...