**30 minut wcześniej**
Pov Poziomka(Niffty)
Razem z Lucyferem byliśmy w kuchni.Nagle wpadliśmy na pewien pomysł.Tylko że potrzebowaliśmy pewnej osoby.Po chwili do kuchni wszedł młody.-Mati zapytaj Charlie „Kuba ti ha chiesto di uscire?"-Powiedziałam szykując w kuchni krwawy popcorn bo czemu by nie.
-Po co?-Spytał młody.
-Bo chcemy obejrzeć jakiś film a ona załamuje się w swoim pokoju-Powiedziała Lucek,która wiedział co to oznacza.Ona naprawdę jest diabłem wcielonym.
-Nie ma mowy!-Upierał się Mati.
-No weźźźźźź przecież nic ci nie zrobi-Mówiłam uparcie.
-A czemu ty lub Lucyfer nie możecie ją o to zapytać-Spytał się chłopaka.
-Ja robię popcorn na oglądanie filmu a Lucek...-Spojrzałam na nią i sama nie wiem co robiła.
-Ja robię poncz z lodem w kształcie kaczuszki i jem ciastka pistacjowe-Pokazała na talerz z ostatnim ciastkiem pistacjowym,który miał kształt kaczki.
-No dobra-Zlitował się młody.
-Ale chce to ciastko-Dodał wskazując na talerz z ostatnim ciastkiem.
-Nie ma mowy nie po to je ukradłam Kini żeby się dzielić-Zaczeła protestować Lucek.
-Że co zrobiłaś?!-Spytała poddenerwowana Kinga,która stała właśnie w wejściu do kuchni.
-Dobra masz to a ja muszę uciekać-Powiedziała Lucyfer,która zaczęła uciekał od Kingi,która trzymała nóż kuchenny.
Mati zabrał ciastko siadając na wyspę kuchenną i obserwując jak biegają dookoła wyspy.Poczym skierował się w stronę pokoju Charlie.
-Nie wierzę że poszło tak łatwo-Powiedziałam raczej już sama do siebie bo nikogo nie było w kuchni.
CZYTASZ
Pojebane życie z AA
HumorKsiążka jest pisana na luzie.Większość wydarzeń miała miejsce w prawdziwym życiu.Ekipa AA w wersji Hazbin Hotel.