CONNOR
Vzbudil jsem se hrozně brzy, ale už jsem neusnul. Měl jsem alespoň čas si všechno řádně shromáždit na jednu hromadu. Kufry mám, batůžek pro Min mám taky, boty jo, spacáky, karimatky a to je tak vše. Stihnul jsem si dát ještě pořádně dlouhou sprchu. Potom jsem vylezl a připravil se. To bylo už 6:45 a tak jsem rychle šel udělat něco k snídani, protože jsme osm už měli být na nádraží. Uklohnil jsem míchaná vajíčka.
Připravil jsem na stůl a vyběhl nahoru. S Min to bylo jako včera. Až na to že jsme skončili i vajíčkově války a ty pak byly všude. Rychle jsem to uklidil a připravil prcka i sebe k odchodu. Potom jsem jen vzal věci a hodil je do auta, Min jsem upoutal do sedačky a ještě skočil zamknout dům. Posadil jsem se a jeli jsme.
Na nádraží už bylo moc děcek. Táhl jsem všechno a Min byla těsně u mě. Došli jsme za hlavním vedoucím, který zavazadla ukládal do vagónu. Vzal si je a zmínil: " Ty jsi Connor, že? Ten mladý vedoucí?" přikývl jsem a on se na mě usmál. Min se mi pověsila na ruku a za nic se nechtěl pustit, tak jsem ji zvedl a dal za krk na koníčka. Čekali jsme už jen na pár jedinců. Tu někdo zakřičel, že mají všichni vedoucí jít k němu. "Min počkej tu ano? Nikam nechoď. Jenom jestli by, jste nastupovali dřív, pak si tě najdu." sklonil se k ní a ona na mě upřeně koukala. Vedle stál nějaký kluk a tak jsem ho poprosil, jestli by jí na chvilku pohlídal. On přikývl s úsměvem na rtech a já odešel.
SCOTT
Bylo už na čase vyrazit na nádraží kam mě společně s Lucy a našimi zavazadly odvezla vychovatelka. Rozloučila se a pak opět odjela. Lucy ze mě nespouštěla zrak. Bylo na ní vidět, že je z toho všeho drobet rozrušená. Podal jsem jí tedy ruku,aby se uklidnila. Pousmála se na mě. Pak jsme se shlukly do takového hloučku lidí.
"Ahoj, prosím tě, jsem vedoucí a musím na chvíli odběhnout, pohlídáš mi prosím sestřičku?" ozvalo se vedle mě. Koukl jsem se, komu patřil ten krásný a jemný hlas. Patřil nějakému klukovy. Byl starší než já, ale asi ne o moc. Byl opravdu pěkný. Mlčky jsem přikývl a usmál se na něho. On mi úsměv oplatil a odešel.
Na jedné straně jsem měl Lucy a na druhé straně jsem pozoroval tu malou holčičku. Byla nádherná, jako její bratr. V tu chvíli jsem si ale všiml, že má na krajíčku. Pokusím se jí taky uklidnit. Dřepnul jsem si tedy vedle ní.
"Ahoj já jsem Scott, a jak se jmenuješ ty, princezno?" zeptal jsem se jí. "Já jsem Minnie." řekla. A podívala se na mě bz známky úsměvu. Tu si ke mně, přidřepla i Lucy a ta si s ním začala povídat. Nikdy jsem ji neviděl, tolik toho říct. V tu se ale ozval pokyn k nástupu do vlaku. Brácha jí přeci řekl, aby šla, ale ona tam jen tak stála a nehybně čekala. "Pojď se mnou." řekl jí s úsměvem a podal jí ruku. Ona se mě po chvíli chytla a šla. Sedli jsme si do volného kupé a povídali si. Min je hrozně veselá. V tom se ale otevřeli, dveře a v nich stál on. Ten krásný kluk se sem zvědavě naklonil, a jakmile uviděl malou, objal ji. "Máte tu volné místo?" zeptal se a já zase jen mlčky přikývnu.