Ömer,Gamze'nin gelmesini beklerken heyecanını bastırmak için elindeki kağıtları inceliyormuş gibi yapar.Dün akşamdan sonra bu sabah da söylediklerinin biraz fazla cesur olduğunun farkındadır.İradesinin Gamze'nin yanında git gide kaybolmaya başladığının ve bunun sonuçları olacağını biliyordur.Gamze elinde iki kahve fincanıyla zorlanarak kapıdan içeri girmeye çalışırken Ömer yardımcı olmak için kapıyı tutar.Gamze Ömer'e fincanı uzattıktan sonra Ömer'in karşısındaki dolaba yaslanır.
- Buyrun Ömer Bey,afiyet olsun.
Ömer kahveden bir yudum alır.
-İçtiğim en güzel kahve.
- ( Gamze gülerek) Abartma Ömer.Makine yaptı.Her gün içiyorsun ya hani aynısından.
- Evet ama senin elinden olmuyor onlar.
Gamze gözlerini kaçırıp konuyu değiştirmek için bir şeyler diyecekken fotokopi makinesi durur.Kağıt bitti uyarısı Gamze için kurtarıcı olmuştur.Kağıtlar Gamze'nin yaslandığı dolabın arkasındadır.Gamze " Aa,kağıt bitmiş,dur sen ben hallederim,şurada olacaktı."dedikten sonra eğilerek alttaki dolabı açar.Ömer gözlerini yıllardır sakınmış olmasına rağmen,Gamze'nin kalçalarına bakmaktan alıkoyamaz kendini.O an,bir bankanın fotokopi ve kırtasiye malzemelerinin olduğu küçük odasında olmalarına ve elbette Gamze'nin evli olmasına aldırmadan ona arkasından yaklaşmayı,kalçalarını hissederken boynuna öpücükler kondurmayı hayal eder.
- Bu kadar yeterli mi ?
- Efendim?
-Kağıt diyorum Ömer ,yeter mi bu kadar?
-Ha evet,sağol.
Ömer yanaklarının kızardığını yüzünde yanan ateşten hisseder.Kağıtları makineye koyar.Odada sadece makinenin sesi vardır.Sessizce kahvelerini içerlerken Gamze,sessizliği bozar:
- Mesai başlayacak gideyim ben.
-Tamam,geliyorum ben de.
Ömer odada tek başına kalınca başını ellerinin arasına alır.Derin bir nefes alarak kendine hakim olması gerektiğini hatırlatır.
Mesai çıkışı Gamze bankadan çıkıp birkaç adım atınca yanına gelen Ömer'i görüp şaşırır.Yürümeye başlarlar.
-Senin evin diğer tarafta değil mi?
-Eve gitmeden ablamlara uğrayacaktım.Bayadır gidemiyorum da.
Ömer asıl amacının Gamze ile biraz daha vakit geçirmek olduğunu biraz da anlaması için devam eder.
-Hem sana eşlik etmiş olurum diye düşündüm.
-Ama ben biraz hızlı yürüyeceğim haberin olsun.
-Neden?
-Bu akşam arkadaşımla buluşacağım da hazırlanmam gerekiyor.
-Böyle de çok iyisin bence.
Gamze yine hafif gülümsemesini saklamaya çalışarak:
-Arkadaşımın restoranına gideceğim yani biraz daha şık olmam lazım.
-Peki,o zaman hızlanalım mı?
-Evet,ama abartmayalım.Yani herkes senin kadar genç değil.
Ömer durup Gamze'ye bakar.Gamze de birkaç adım attıktan sonra Ömer'e döner.
-Sen de gençsin.Hem yaşın ne önemi var ki,önemli olan...
Ömer bir şeyler daha söyleyecekken durur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖmGam Yasak Aşk
RomanceHikayemizde Gamze,Haluk ile hala evli ama kötü bir ilişkileri var.Ömer müezzin ya da öğretmen değil o da bankacı :) Ömer ve Gamze bankada çalışıyorlar,iş arkadaşları.Gamze Haluk ile beraber annesinin üst katında 2.sezondaki evde oturuyor.Tuna yok.Ga...