p

116 8 0
                                    

20 Temmuz Pazartesi

unutmadan yazmam lazım. acele etmeliyim. acele et.

acele et. acele.

pekala, beş dakikadır ekrana bakıyorum. başlamam gerek.

planlar
önümde iki seçenek var. mantıklı olan gayet açık.

1) mutlu olacağım. olanları, annemi, babamı, yakalanabileceğim gerçeğini, çekip giden arkadaşlarımı, yaptıklarımı, bana yapılanları, hayatımdaki değişiklikleri, yapmam gerekenleri, hayalleri; umursamayacağım. artık her şeyi planlamak yok. her şeyi düşünmek yok. benimle alakadar olmayan hiçbir şey hakkında kafa yormak yok. ps oynayacak ve mutlu olacağım, sürekli stalk atıp üzerime alınmayacağım, muhattap olmayacağım, çağırılan yerlere gideceğim, çağırılmadığımda umursamadan deathstroke'u tekrar öldürmeye çalışacağım. canım istediğinde ağlayacağım. annem mi kızdı? ağlayacağım. yalnız mı kaldım? ağlayacağım. arkadaşım bana bir şey mi dedi? ağlayacağım. canımın istediğini yiyeceğim, kusmamak için kendimi tutacağım, yüzlerce hap içmeyi bırakacağım, kilomu dert etmeyeceğim.

woooorld stop.

carry on.

2) yapacaklarımı harfiyen planlayacağım. ayın 12sinde ve 27'sinden önce yapmam gereken şeyler var. onları hazırlayacağım. dışarı tek başıma çıkacağım. kimseye ihtiyacım yok.

• 12'si için metni yazmam gerek.
• geçen sene görüşmüş olmam gereken gastrologla görüşmem gerek. endoskopi(?) değildi sanırım ama o mide testini yaptırmalıyım.
• telefonumda ekran koruyucu yok. kırılmaz ekran için param var. onu yaptırmam gerek.
• 27'sine kadar herhangi bir gün için kargoyu hazırlamam gerek. tek başıma halledebilirim. ptt motorla gidilebilecek mesafede. doktora gittiğim güne yaz.
• atm'ye para yatırmam gerek. arkadaşımla konuşmam gerekiyor. ertele. panik yapılacak bir şey değil.

yapman gerekenlerin listesini hazırlayacağım. ailem mi götürmüyor? kendim gideceğim. beraber yapacak kimsem mi yok? kendim yapacağım.

yalnız olmaya alışacağım.
başarabilirim.

bunları yaparken yemek yemeyi bırakacağım. iki günde altı defa kustum. kusmalarımı durdurmak için çabalamama gerek yok. sigara almamak için bir sebep yok. kilo vereceğim. yeni kaptan amerika'lı suluğum sayesinde yanımda daima suyla dolaşacağım. bu da kilo vermeme yardımcı olacak. bunları yaparken gülmeyeceğim, ağlamayacağım. küçük hedeflerle gideceğim.
okul başlayana kadar ağlamak yok. ağladığım anda ne yapacağımı biliyorum. geri dönüşü olmayacak.
gülmek? gülümsemeyeceğim, kasiyerlere, otobüs şoförlerine, aileme, tanıdıklarıma, kısacası yüz yüze iletişim kurduğum kimseye yok yere gülümsemeyeceğim. çok komik bir şey olursa gülerim, ama her şeyin her saniyesini planlarken bir şeyleri komik bulacağımı sanmıyorum.

sonuçlar

neyi seçtiğim sizce de bariz değil mi? tüm kalbimle 2 diyorum. sizin ne dediğiniz beni ilgilendirmiyor. bencil ve özgüvenli yeni beni yaratıyorum.

planları tekrar tekrar düşünüyorum. aklıma yatıyor. sıraya koyuyorum, kimleri aramam ve neyi nerede yapacağımı kararlaştırmaya çalışıyorum. plan yapmak ve bunları uygulayacağımı bilmek çok hoşuma gidiyor. ben bunun için doğmuşum.

hatam var mı diye baştan göz gezdirdiğimde kendi depresyonumu hazırladığımı fark ediyorum. pişman değilim. hazırım.

başlıyorum.

EskizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin