Ay hani sonu mutlu biten romatik filimler vardirya oyle filimlere hayranim .
Kapım calininca tableti elimden biraktim "Geeeell" diyince bir tane ayicik bana bakiyodu kocamandi boyum kadardir arkasinda ki kisiyi goremiyodum "Kimsen la " yavasca ayiyi cekti kim olucak aşkım aras ay bana ayi almis .
Ayı mı ? "Sen bana ayı mı diyosun he aras benim de sana bir hediyem olucak " yatagimin altinda odun cikardim bana saskin bir sekilde bakti "Yataginin altinda odun mu sakliyosun " bende elimde ki oduna baktim ve kocaman gulumsedim ben gulumseyine o da gulumsedi suan ki resim benim elimde odun onun elinde ayi vardi ve gulumsuyoduk "Ayı oldugun icin diyil ben olmadigim zaman beni hatirlarsin diye " "Ayy aras çok tatlısın bitanem " dedim yanima geldi egildi dudagimi optu onadan ayrilip sarildim kokusu cok guzledi boyle yagmur yagdignda ki islanmis toprak gibi kokuyodu "Sen bana odun aldin bu demek oluyo ki " "hayir hayir hayir ben odun diyilim seni hatirlarim diye şey etmistim şey etmiştim ... " gülümsedi ve yatagimin ustune oturdu "Hımm demek öyle napıcaksın bugun " "Akşam oldu daha ne cikmasi " elimi kaldirip disariyi gosterdim "Akşam mı ? saat daha 16:30 " saate baktim "Ha evet ama olsun yani senin bir fikrin var ki bana bir fikrin varmi diye soruyon"
"Yoo benim de yok yani ikimizinde bir fikri yok " "Bu demek oluyo ki evde takilicaz " tek kasini kaldirdi he oha lan " oha sapik manyak o manada diyil " " Ne manada dedin " "Off seninle ugrasamam sapik " kahkah atti ona ters ters bakinca sacini duzeltti "Peki " desi ve gitti pencereye ciktim "Seni seviyorum lan ben " Başını kaldirip "Lan mı?" "Pardon seni seviyem " gulumsedi "Bende seni seviyem lo " şivesi beni sasirtti tatliş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kağıttan hayaller
Randomhayaller hic kagittan olurmu ? Gercek aşk diye bir şey var mı ? Peki hiç aşık olmamış biri aşkık olabilir mi ? Hasta bir kız ile Aras'ın hikayesi