O rok a půl později
S Lukem chodím skoro dva roky. Sarah si začala s Calumem. Minuly týden měli roční výročí.
,,Lásko, všechno nejlepší" Luke mi podal dárek k mým dvacátým narozeninám. Byla to červena krabička a v ni papír.
Běž do parku, kam jsem tě vzal poprvé
,,Luku?! Co to má být? "Zasmála jsem se. Nikde nebyl. Rozhlížela jsem se kolem ale nebyl tu. Neváhala jsem obula jsem si černé vansky a vydala se k parku, který byl asi dvacet minut od domu.
Chvíli mi trvalo než jsem našla to místo. Když jsem uviděla Luka sedícího vedle stromu šla jsem za ním.
,,Proč jsem tady mela jít zlato?" Usmála jsem se. Otočil se na mě a začal mluvit.
,,Amy..už spolu chodíme hodně dlouho a měli bychom každý vysloušet něco nového. Vzal jsem tě sem proto, protože jsem tě s vzal poprvé a Teď naposledy." Řekl s vážným tónem. ,,Lu - Luku..'začaly mi stékat po tváři slzy. ,,Nemůžem se rozejít.." brečela jsem čim dal více.
,,Amy nech mě domluvit...vzal jsem tě sem naposledy jako Amy Terner. Znovu si tě sem vezmu jako Amy Hemmingsnová" co to říká? To je snad sen.
,,Amy Elliet Terner, vezmeš si mě za muže? " Panebože. ..
,,Luku j-já" jeho zářivý úsměv se mu z tváře vytratil.
,,Moc ráda si tě vezmu " vyhrkla jsem a skočila mu kolem krku.Seděla jsem na gauči a koukala na televizi.
,,Zlato? Kdy se budeme brát?"mrkl na mě Luke z kuchyně.
,,to bych se tě měla ptát já, ne?"Zasmála jsem se.
,,No já chci brzo " dodal a mě se vykouzlil úsměv na tváři.
,,Ale měli bychom to říct klukům a rodině" navrhla jsem. Luke jen Kývl.
,,Co kdyby jsme se vzali 5. Října? To jsme spolu začali chodit " zeptal se mě. Koukla jsem s na mobil a bylo 15. Září.
,,Luku, to je skvělý nápad, ale vždyť je to za ne celé tři týdny?
To se nedá stihnout"
,,Všechno se dá "usmál se a šel zalít Kávu.
,,Teď běž nahoru a všechno obvolej" přišel ke mě a začal mě líbat. Vyhoupl mě na sebe, nohy jsem mu obmotala kolem pasu. Došel do kuchyně vyhoupl mě na kuchyňskou linku a stahoval mi triko.
,,Zlato?"mrkla jsem na něj.
,,Ano?" Podíval se na mě a já se v vpíjela do jeho modrých očí.
,,Ne, nic to počká" dořekla jsem a vrhla se na něj. Neuběhlo ani dvacet sekund a ležela jsem pod ním na zemi nahá. Nebyla jsem sice nahá sama, ale Luka ta podlaha tak nechladila.
Když bylo po všem, šla jsem se osprchovat a všechny obvolat. Všechny krom kluků a Sarah. Ten to nehci říkat přes telefon.
,,Mám hotovo lásko "mrkla jsem Na Luka který držel v ruce mobil a volá s Ashem.
,,Ashton a ostatní dneska přijdou na tu oslavu " řekl a věnoval mi polibek.
Sakra oslava! Já na ni úplně zapomněla.
Vystartovala jsem do kuchyně a začala dělat jednohubky. Zavolala jsem o cukrářství aby mi dovezli jeden čokoládový dort a ať je do půl hodiny tady.
Jelikož mám ještě třičtvetě hodiny čas, šla jsem se umýt, obléct a namalovat. Vzala jsem si na sebe černé krátké šaty bez ramínek a stříbrný náhrdelník.
,,Jsi nádherná" vypadlo z Luka. Byl jak hypnotizovaný a já se nad tim musela pousmát.
,,Děkuji lásko" přišela jsem k němu a začala ho líbat.
Vyrušil nás zvonek.
,,Sakra! "Křikl Luke.
zasmála jsem se. ,,To bude dort " mrkla jsem na něj a šla otevřít.
měla jsem pravdu. Stal tam Kudrnatý chlápek s dortem v ruce.
,,Dobrý.2,30 Prosím" usmál se a já mu dala peníze.
,,Vidíš já ti to říkala" položila jsem dort na stul a znovu jsem šla za mým budoucím manželem.
Luke si mě přítiskl k sobě a začal mě vášnivě líbat. Jeho jazyk se prodral k mému a začala jazyková válka. Jeho ruka jela po vnitřní straně stehna až k mému intimnímu místu.
,,Zasranej zvonek!" Křikl.
Položila jsem mu ruku na tvář.
,,Miluju tě " řekla jsem a znovu se mi přisál na rty. ,,Taky tě miluju" řekl když se odtáhl.
Šla jsem otevřít.
,,Ahoj! Křikli ze dveří kluci i se Sarah.
,,Ahoj, pojďte dál" řekla jsem a zavřela ta nimi dveře.
,,Čau brácho' pozdravili se i s Lukem.
,,Ehm..než popřejete Amy, chtěli bychom vám něco říct." Řekl. Podíval se na mě a chytl mě za ruku.
,,Bude se brát' křikl a objal mě.
,,Gratulujeme" Křikli všichni naráz. Nikdy jsem nebyla tak šťastná.Hey guys ^^ další díl :)kniha Crazy je skoro u konce a chtěla bych vědět jestli se aspoň někomu líbila ^^ :) snad ano:)
Mám vás ráda :3