"Aa oglum ne oluyor burda" ercana ters ters bakıp " ne oglumu lan oruspu çocugu " . Azra bunu hiç beklemıyordu .elimdeki çantayı yere bırakıp mektubuda cebime koyup ercNın yanına yurudum. Gozune yumrugumu savurdum . Azra yanıma gelip kolumu tuttu " ne olur yapma azad" dedi. Kolumu elinden kurtarıp gozlerının içine baktım "sakın bidaha bana dokunma " dedim . Gozyaşları yuvalarından fırlamaya başlamıştı . Her ne kadar o gozyaşlarını silmek istesemde elimi yumruk yapıp ercana döndum " lan sen hangi yuzle benim karşıma çıkıyorsun . Ecelin olacam senin ben .sen bekle " dıyıp yumrugumu tekrardan yuzune geçırdım . Azra onume geçip " ne olur aZad ne olur yapma " .sinirle azraya baktım . Ercan ayaga kalktıktan sonra gerıye dogru koşmaya başladı . Azra önumde durmuş geçmeme izin vermıyordu ."azra çekil önumden "dıyıp ellerini ustumden çektim . Her çektigimde ellerını geri koyup kafasını sallıyordu . Lanet olsun okulun kapısından çıkmıştı bıle oruspu çocugu . Geriye dogru çekilip ellerimi saçlarımdan geçirdim ."ahh lanet olsun " azranın yanına yaklaşıp "sen niye tutuyorsun ki beni o piçi öldurecektım ben " azra hala aglıyordu . Egik olan kafasını ilk defa kendi başına kaldırmıştı ."yapamazdım bile bile o adamı öldurmene izin veremezdim " azranın gozu elime çarptı . Hemen yanıma yaklaşıp " çok mu acıyor " dedi. Anlamayıp elıme baktım . Ercanın yuzune vurmaktan elimde yaralar oluşmuştu . Ayrıyetten ercanın kanı elime bulaşmıştı . Azra yerde duran çantayı açıp içinden ıslak mendil birde yarabandı çıkarıp yanıma geldi . Elimi tutacagı zaman elimi gerıye çektim "gerek yok" .
Azra gerıye ittigim elimi tekrar eline alıp kendine dogru çekti ."en azından buna izin ver mıkrop kapabilir" dedi. Elinde tuttugu ıslak mendili kanayan yaraya bastırdı .kafamı yan tarafa çevirip gozlerımı yumdum . Yara küçük olsada baya derindi . Gozumu açıp azraya bakmaya başladım . Kanayan elimi temiZliyordu . O kadar telaşlı gozukuyordu ki . Hıçkırarak aglıyordu bir yandan .benim içinmi aglıyordu ? . Her ne kadar ona sıkıca sarılmak istesemde o mektubu açıklamadan hiçbirşey yapmayacaktım. Azra elime yarabandını yerleştirip Geride kalan kanları silmeye başladı . İşi bittiginde hafifçe elimi bıraktı . Gozyaşlarını elıyle silip bana baktı " doktora git dikiş atılması gerekebilir ." Dedi. Yarabandını ve ıslak mendili çantasına koyup çantasınıda sırtına koydu .
" o mektubu açıklamadan mı gideceksin " dedim . Hala aglıyordu ."Anlatamam"
"Hala görüşüyormusun onunla " dedim .
Kafasını hızlı bir şekilde sallayıp " hayır burda degil zaten yurtdışında . Hem o çok eski birşey " dedi .
" o siktigimin mektubunu anlat anlat azra " dedim bagırarak . Hıçkırarak aglıyordu . Her bir gozyasi kalbıme saplanıyordu sanki .
" anlatamam azad" dıyıp tekrardan aglamaya başladı .
" nie anlatmıyorsun sakladıgın birşeyler var dimi o çocukla da hala görüşüyorsun sen benimle oynadın mı azra ?" Sesimi kontrol edemıyordum. Çıldıracak gibiydim . Hiçbirşey anlatmadan aglıyordu .
Kafasını sallayıp gözlerıme bakıp " yemin ederim görüşmüyorum Seninle oynadıgım filanda yok boyle birşey nasıl düşünebilirsin ben sana bunu nasıl yaparım " . Hıçkırarak aglıyordu . Her aglayışında kendimi lanetliyordum .
" ne düşünüyim azra . O siktigimin mektubu hakkında hiçbirşey söylemiyorsun ne düşüniyim sen söyle "
" ben ben soyleyemem azad soyleyemem " dıyıp kafasını salladı" nie nieeee anlatmıyorsun " her bagırışımda irkiliyordu . Hiçbir cevab vermiyordu . Annemle olan hatıralarıma geri donmek istemıordum . Aynı şeyi yaşamak istemıyordum . "Susma susma konuş konuşmadıgın zaman delırıyorum konuşşş " lanet olsun hala kafası egık bi biçimde hıçkırarak aglıyordu .
" azra ya bana burda şuanda herşeyi anlatırsın ya da .." Kafasını kaldırıp bana bakarak " ya da" dedi. Çok hızlı nefes alıp veriyordu .
"Biter" dedim fısıldayarak . Gozlerini sıkıca kapatıp kafasını salladı " anlatamam " dedi. Seslice yutkundum . Karşımda durup gozlerını kapatmış kafası egik bi biçimde hıçkırarak aglıyordu ve benim tek yapabıldıgım şey aglamasını fazlalaştırmaktı lanet olsun . Gözlerimi sıkıca kapattım. Bu anı yaşamak istemıordum heleki azrayla . Gözlerimi açıp gozyaşlarımın gözlerımde dolmasına izin verdim . " tamam o zaman " dıyıp okul çıkışına dogru yürümeye başladım. Ne ara gözyaşlarım akmaya başlamıştı bilmiyorum . Okul kapısının önunde durdugumda geriye baktım . Azra diz çökmüş bagırarak aglıyordu . Bagırışları buraya kadar geliyordu . Kapıdan çıkıp arabaya bındım .arabamı çalıştırıp huzur buldugum yere gıttım . Tepeye ..Arabadan inip ,arabaya yasladım bedenimi . Cebimden o mektubu çıkarıp tekrardan yaralarımı deşen satırları okumaya başladım . Her okudugumda kendimi boşluga düşmüş gibi hissedıyorum ...
Aşkım .
Ben seni çok özledim . Bugun senınle kavga ettık ve çok saçma bir neden yüzünden .azra sevgilim ben seni çok seviyorum bunu unutma olur mu ?
Beni ilk öpüşün geliyor aklıma , ilk sarılışın , ilk bakışın , birbirimize ilk seni sevıyorum diyişimiz ,elim kanadıgında nasıl telaşlı bir şekilde tedavi edişin , biz bunca şey yaşamışken seni böyle bırakacagımımı sandın ? Yanılmışsın o zaman sevgilim . İkimizde biliyoruz ki ne benim yerimi bi başkası tutabılır ne de senin yerini bi başkası tutabılır . Bizim yerimize kımse geçemez sevgilim . Seni şimdi görsem sıkıca sarılırdım sana .sen benimsin azra ...
Hatırlıyormusun geçen söyledigin sözu " ben senden gitsem bile sen hep aynı yerde kalacaksın benim için . Biz ayrılsak bile , bundan sonra hiç barışmasak bile kimse senin yerini dolduramayacak sevgilim. Kimse senin gibi olamıyacak . Ben hep seni bekliyor olacagım ,Hayatıma başkalarını alsam bile " bende diyorum ki sevgilim biz hiç ayrılmayalım olurmu ? Seni çok sevıyorum ve bu mektubu okudugun zaman herzamanki BİZİM yerimizde bekliyor olacagım aşkım ..Sevgilin ...
A. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köpürcük kemiği (düzenleniyor)
Teen Fiction"Bu ne? Yavaşça ona dogru döndüm " ne ne?" Diyip elimi saga sola salladım. "Bu "diyip elini köpürcük kemigimde gezdirdi . Gülümseyip"biz ona köpürcük kemigi diyoruz" dedim. Gülümsediginde dudagımı ısırdım . Yavaşça eğilip köpürcük kemigime masumca b...