7. Kapitola

114 11 4
                                    

Otevřela jsem dveře a za nimi byl Conor.

"Potřebuju pomoc." vyhrkl na mě místo pozdravu.
"Mám takový dojem, že tě nikdo nenaučil zdravit."
"Promiň... Ahoj, pomůžeš mi?"
"S čím?"
"Ona tu je moje bývalá a chce se se mnou dát znovu dohromady a já jí řekl, že někoho mám."
"A co já s tím?" nechápala jsem.
"No řekl jsem jí, že chodím stebou."
"Cože si? My  ale spolu nechodíme!"
"Já vím. Ale potřeboval jsem se jí zbavit, tak jsem jí nakecal, že s tebou chodím, ale nevěřila mi, proto..."
"Chceš abych předstírala, že s tebou chodím?" dokončila jsem za něj.
"Jop."
"Fajn, co mám udělat?"
"Stačí když příjdeš za mnou do šatny. Převlékni se a příjdi. Mimochodem, ten ručník je sexy." mrknul na mě a odešel. To je pako. Hodila jsem na sebe džíny, bílé tričko a papuče. Ještě jsem se učesala a už jsem klepala na dveře od jeho šatny.
"Jé, ahoj zlato." usmál se Conor a objal mě. Nejradči bych ho už nepustila, ale musela jsem.

"Divadlo začíná." blesklo mi hlavou, když jsem vešla k němu do šatny a na sedačce jsem uviděla sedět hnědovlásku. Byla taková obyčejná, taková tuctovka. Myslela jsem si teda, že Conor má lepší vkus...

"Ahoj, já jsem Denís." pozdravila mě.
"Ahoj, já jsem Katherine, ale můžeš mi říkat Kat."
"Takže ty s Conorem chodíš?"
"Jo, chodím sním. Nějaký problém?" dala jsem Conorovi ruku okolo  krku. On mi svou dal okolo pasu. Jeho dotyk mě úplně elektrizoval. Když už mám dělat, že sním chodím, tak si to užiju.

"Aha, já totiž myslela, že kecá."
"Jak vidíš, tak asi ne." usmála jsem se a dala Conorovi pusu na tvář.
"Tak já už teda půjdu. Moc ráda jsem tě viděla, Conore." objala se s ním a odešla.

"Tak já půjdu." chtěla jsem odejít, ale on mě jako vždy chytil za ruku.
"Tohle by sis už mohl odpustit." řekla jsem se smíchem.
"Jen jsme ti chtěl poděkovat." dal mi pusu na tvář.
"Už tu není. Nemusíš to hrát." poznamenala jsem.
"Tohle jsem chtěl ale udělat. A taky chci udělat tohle." propletl si prsty s těmi mými a začal se svými rty přibližovat k těm mým. 

Chci ho políbit? Jasně, že chci! Opřel si čelo o to mé a podíval se mi zhluboka do očí.

"Dnes v osum před hotelem. Na nic se neptej, jen se hezky obleč." oddálil se ode mně a pustil moji ruku. V tranzu jsem přikývla a Conor mi otevřel dveře.
"Budu se těšit." usmál se a já ještě v tranzu odešla do svého pokoje. 

"Půjdu s Conorem na rande!!" zařvala jsem a plácla sebou na postel.

Neuvěřitelné, jak se za pouhé dva dny můj život může změnit. Ještě nedávno jsem seděla doma a snila o tom jaké by to jen bylo, kdybych ho potkala. Jen ho na chvíli viděla na živo a teď s ním půjdu na rande! Obyčejná holka z L.A jde s Conorem na rande! Kdyby mi někdo řekl, že se mi tohle stane, tak bych se mu pořádně vysmála. Ale teď se můj sen stal skutečností. Koukla jsem na čas a bylo už půl sedmé. Takže jsem měla jen hodinu a půl na to abych si umyla vlasy, vyfénovala si je, namalovala se a oblékla. Super, budu si muset pohnout nebo to nestihnu! Bleskově jsem si vlasy umyla, vyždímala z nich ručníkem vodu a pak fénovala a fénovala. To mi dalo zabrat nejvíce času, protože mám vlasy husté a dlouhé. Už mi zbývalo jen necelých čtyřicet pět minut! Namalovala jsem se jen lehce. Jen horní linky, řasenku a lesk. Make-up jsem nepotřebovala. Teď už jsem měla 25minut. Stoupla jsem si před otevřenou skříň a přemýšlela jsem co na sebe. Co si mám proboha obléct, když nevím kam půjdeme? Nakonec jse si oblékla džínovou sukni těsně nad kolena, černé silony a bílé tričko s potiskem Mickey Mouse. Jsem ulítlá na takové vzory. Ještě jsem svůj vzhled zkontrolovala v zrcadle a mohla jsem vyrazit před budovu.

"Strašně moc ti to sluší." usmál se na mě Conor, když jsem došla před hotel.
"Díky, tobě taky." oplatila jsem mu úsměv.
"Kam pojedeme?" zeptala jsem se, když mi otevřel dveře od limuzíny.
"To je překvapení." mrknul na mě pravým okem a pokynul mi abych si nastoupila...

Nedovol, aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!Kde žijí příběhy. Začni objevovat