14

249 16 2
                                    

Ma gandesc la ziua de maine , ma gandesc la cum o sa mi se schimbe viata cu un simplu" Da" . Ufff , cat as dorii ca toate astea sa se schimbe si sa am parte de o viata linistita. Nu am cum sa ma prefac ca sunt obisnuita cu ideea ca maine ma voi casatorii , maine voi fii femeie de barbat , maine ..... ma voi casatorii ....casatorie.....legamant ....cu un.....barbat ..pentru care nu il iubesc , pentru care simt decat o afectiune . Nimic mai mult .
-Uffff!!! Nu vreau! Nuuu!!!
-Sakura Haruno ! Ai face bine sa deschizi aceasta usa , sau o sa....
-Ino? Ce naiba ? Fetelor?
-Hmm! Stii , maine te vei casatorii!?
-Nu mai spune!
-Stii ce e azi?
-10 minute pana la ziua de maine !? Fetelor, chiar nu am chef de prostii sau joculete , vreau decat sa ma odihnesc !
-Nu pot sa cred ! Tu chiar esti proasta ! Nu ai invatat nimic
..si ...
-Ce vrea Ino sa zica este ca ai nevoie de o petrecere a burlacitelor ., unde se bea , se distreaza , ....si ....am ....hai!
-Doamne ,nu ! Voi credeti ca de asta am nevoie acum cand ...
-Da!

Bun faca nu v-ati prins , eu sunt prinsa de propriile prietene . Legata la ochii , condusa nu stiu unde , se poate mai rau ?
-Am ajuns !
Raspuns:
-O doamne!
-Surpriza !
-Cred ca glumiti !
-Nu , hai te vei distra , ca si cum ar fii ultima ta zi de ....distractie...
-Vrei sa zici singura zi ,de singuratate !
-Vexi , ti-am zis ca o sa iti placa !
-Ino , chiar ....nu ....ala e cumva Sake?!
-Vrei ? Dar mai intai : vei ramane da ??!
-Cred, cred , ca o sa mai stau o vreme , adica , ce se poate intampla ?!

Avand in vedere ca Sakura nici prin cap nu i-ar fi trecut ca planul lui Naruto si Kangurro , este mult mai grandios , asta ar fii parte a doua .
-Serios Naruto ! O sa facem asa cum zic eu !
-Crezi ca o sa aiba efect ? Il cunosc pe Garra , si el este o piatra ...tare , bine , trebuie sa gasim alt plan !
-Ce plan ,omule ,cand deja ,suntem in fata usii lui , oricand poate sa iasa !
-Te-ai gandit ca macar nu mai ciocani ?
-Esti chiar un idiot ! Si alt plan nu o sa gasim !
-Ba da!
-Ba nu!
-Ba da!
- Mai idiotule , nu este ....
Apare Garra :
-Ce vreti sa faceti?
-Gaara?!(Amandoi)
-Noi , ...adica eu , stiii , a trecut atata timp amice de cand nu am mai stat la o vorba ?
-La ce? Noi nu am vorbit ,niciodata , asa , ca intre prieteni !
-Pai ....m-am gandit sa ....o facem acum , adica ca de la om casatorit la unul necasatorit si viitor ....prieten (se refera la kangurro), hai ,...!
-Poate alta data ,maine e o zi mare , si am nevoie sa fiu singur.
-Nuuuu! Hai omule! Nu ma lasa ! Te roogg ! Fac cinste ! Doar hai!
-Bine , dar doar ora !

-Surpriza !
-Narutooooo! Ce e asta ?
-Sprea apararea mea si kangurro a avut ideea .Eu doar am pus-o in aplicare .
-Frate ! Maine te casatoresti . Seara asta este ultima de libertate , ultima care o vei petrece cu prietenii tai , poate ultima seara in care vei vedea un om....maine te casatoresti . De maine totul se va achimba , iar asta o sa te afecteze,iti spun eu.
-Hmmm, cred ca glumesti . De cand ai devenit tu petrecaret si ....sensibil mai ales in privinta mea.
-Pentru ca imi esti frate .
- ...mmm , ok, ok.
-Asa te vreau ! Sake , por favor !

Poate ca incercand sa te opui nu eate cea mai buna obtiune. Mai ales cand ai prieteni ultra-mega-supra insistenti. Am incercat sa ma distrez . Fetele mi-au facut o surpriza , neasteptata , un striper , insa , sau pot sa va spun ceva care sa ramana intre noi? Ei bine , pot spune ca scaunul pe care urma sa stau a facut cunostiinta cu fata lui .Doar nu ma judecati , sunt o kunoichi , viitoare sotie , un medic ninja , iar lucrurile astea nu se pot intampla mai ales in preajma prietenilor . Chiar daca Tsunade a fost foarte dezamagita de "prestanta" mea . Dar o sa ii treaca , sunt convisa . Ma intreb daca Gaara va fii bine . Stiu de la Gura-sparta-Ino , ca si el a fost "silit" de baieti .

-Gaara !Gaara!
-Pana la capat , omule!
-Stii ca o sa platesti , nu?
-Ma astept !
-Gaara ! Gaara!
-Asta e !
-Castigator , Gaara !
-Hmp!
-Imi pare rau , teme !
-Taci ,baka !
-Gaara putem vorbii?
-Desigur !

-Despre ce ...
-Sakura!
-Desigur!
-Am incercat sa imi ascund sentimentele fata de ea , ai am facut o greseala , o pierd pe zi ce trece , am incercat sa ii arat , insa ea s-a schimbat atat e mult , dar stiu ca inca tine la mine , insa ....o pierd.
-Sasuke , ... avem de gand sa ne casatorim pe o perioada de timp .Pana se linistesc apele cu situatia ei , si dupa vom divorta . Nu pot sa promit ca intre noi nu se va lega nimic , eu o iubesc pe Matsuri , inima mea ii apartine , inima Sakurei iti apartine . Insa nu pot promite ceva ce nu stiu .Ii voi asigura siguranta , fericire si sprijin. Atat iti pot promite.
-Hmp! Inteleg ! Poate ca asa a fost sa fie .Poate tu esti alesul ei .
-....
-Iti multumesc.
-Pentru?
-Ca ii vei da , ce eu nu am putut .
-....vei veni la nunta ?
-....Da. Voi fi acolo .
-Iti multimim .O sa se bucure.
-Hmp!

Va multumesc pentru voturi !
Si daca aveti propuneri sau va imaginati continuarea , puteti lasa mesaj , o sa iau in calcul tot .

Speranta- SasusakuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum