Kapittel 21

70 5 2
                                    

Eline's p.o.v


Filmen sluttet og jeg så bort på Harry. Han hadde sovnet, og lå med armene utslått og hodet på skakke. Jeg lo litt og reiste meg opp. Jeg kunne ikke gå fra denne muligheten, det kunne jeg jo bare ikke. Jeg var gikk bort til han, så jeg sto rett foran han, og tok et bilde. *Knips* *knips* *knips*. Mulig det ble litt mer enn ett, men samme det. Jeg lo litt av hvor hysterisk jeg var og så på bildene. "Hva driver du med?," kom det svakt fra Harry, som jeg trodde sov. "Eh." Jeg nølte litt. Hva om han ble sur? Nei, det kunne han ikke bli. Det var Harry vi snakket om her. Han himlet med øynene og lo med en hes stemme. Oh damn. Plutselig dro han meg ned mot han, og mine lepper ble plantet på hans lepper før jeg rakk å si obs. Obs. (Vet ikke hvorfor jeg skrev det, sånn egentlig.)


Jeg satt på fanget hans og med bena på hver sin side av han. Fingrene hans strøk meg oppover ryggen, og hendene mine var godt plassert i krøllene hans. Vi satt bare å så på hverandre, som en stirre konkurranse. Han klarte ikke holde seg seriøs lenger, og smilehullene hans kom frem. Jeg smilte selv. Hvordan kan man like noen så godt, på så lite tid? "Såå..," sa han og gidde meg et kjapt kyss. "Såå," sa jeg og gidde han et kjapt kyss. "Såå.. hvordan har besteforeldrene dine det?," sa han og flirte. Våre samtaler altså. Oi, shit. Klokken. Jeg så på han med store øyner. "Hva er klokken?" spurte jeg nervøst. Han så ned på gullklokken sin. Han bet seg i leppa og så opp på meg igjen. "Kvart på to," sa han lavt. Jeg så sjokkert på han. Jeg skulle jo vært hjemme for to timer siden! Hvor hadde tiden gått? "Du kan bare sove over, hvis du vil," sa han og gidde meg et pedoblikk. Jeg himlet med øynene og reiste meg. "Javel," sa jeg og smilte. Jeg sendte en melding til bestemor om at jeg sov over her. Hun hadde sikkert lagt seg uansett.


"Men jeg har jo ikke sminkefjerner, tannbørste eller noe?", sa jeg frustrert. "Mener du at vi skal gå på butikken som er stengt liksom?," sa Harry ironisk. "Bensinstasjonen," sa jeg og smilte fornøyd med svaret mitt. Han sukket før han reiste seg og holdt rundt meg bakfra mens vi gikk mot døra. "Da gjør vi det," sa han i øret mitt og jeg fikk frysninger nedover ryggen. Kunne bare ikke la vær å fnise litt. Jeg ble så fjortis, med han. Han snudde meg rundt og la hånda si rundt nakken min. "Du er så nydelig," hvisket han, helt alvorlig. Jeg rødmet og stilte meg opp på tå, så nesa mi var ved siden av nesa hans, leppene mine var noen millimeter fra hans lepper. Så, som jeg ventet på, la han sine lepper over mine, og vi kysset.


Q; hvordan gikk første skoledag?

Klarer vi 2 kommentarer?

The unforgettables ~Where stories live. Discover now