Am iesit amândouă in acelasi timp din masina si ne-am pus pe capota masinii asteptând provocari. Atunci il vad pe Nick. Nu credeam ca o sa il mai vad la curse de masini. Nu cred că e in stare sa meargă pe bicicletă, apăi cu o masina. Nu ii dau prea multa importanta si ma uit prin jur sa ii vad pe cei doi băieti de ieri. Intr-un final ii vad pe amândoi langa o masina Audi a10. Imi iau inima in dinti si ma duc la ei.
-Buna băieti, eu sunt Kim.
-Bună, eu sunt Derek iar el este Ethan, fratele meu. Cred ca tu esti fata de ieri care ne-a întrecut. ( spune Derek)
-Da eu sunt.(Spun zâmbind)
Ooo, deci sunt frati. Amândoi au părul brunet si ochii verzi. Erau draguti.
-Hai la linia de start. (Spune Ethan)
Nu mai zic nimic si ma duc catre masina mea. Ma duc la start si sunt doar 5 masini. A lui Derek care e un Audi a10, a lui Ethan era o masina Lamborgini Veneno Roadster rosie , a lui Nickera un McLaren P1 albastru, (nu pot sa cred ca participa) si mai era masina mea si a lui Jas. Cand apare in fata noastra o fata mai mult dezbrăcată decat îmbrăcată ma pregătesc pentru start. Cand isi da sutienul jos acceleram toti . Era destul de bine ca era drumul inchis dar, plouă destul de tare si daca nu erai atent intr-o curba puteai derapa. Schimb vitezele una dupa alta si mergeam cu 330 km/h. In fata mea era Derek iar in spate Jas. Stiam drumul foarte bine asa ca am luat-o pe o scurtătură ca sa il întrec pe Derek. Am facut stanga si am mers printre blocuri vreo 2 km dupa care am ajuns pe drumul principal si eram in fata lui Derek. Perfect. Mai aveam un km pana la finish asa ca am accelerat si mai tare mergând cu 420 km/h. Dupa ce am trecut de finish am pus o frână brusca si spatele masinii s-a intors la 180 de grade.
Cand am iesit din masina toti aplaudau. Am observat ca dupa mine ajunsese Jas. Ma îndrept catre masina ei si ii vad si pe cei doi băieti ca ies din masina si vin spre noi.-Buna fetelor!( spune Ethan)
Cred ca au facut cunostinta si cu Jas.
-Bună. ( Spun eu cu Jas la unison)
-Aţi vrea sa iesiti cu noi la un suc? ( spune Derek)
-Când? (Intreaba Jas)
-Acum. (Spune Ethan)
Ma uitam la Jas si ea la mine nestiind ce sa zicem.
-Sigur. (Spun eu intr-un final)
Am pornit apoi fiecare cu masina lui catre un club. Am mers destul de incet, cu 120 km/h. Am ajuns la club si am iesit toti din masina. Intrăm in club si ne ajezam la o masă mai retrasă. Vine chelnerita si ne ia comanda.
-Bună seara! Cu ce va pot servi?( spune chelnerita zâmbitoare)
- 4 sticle de suc. (Spune repede Ethan)
-De care suc?( spune chelnerita amabilă)
-Coca Cola. (Spune Ethan si ii trage o privire urâtă chelneritei)
-Imediat. (Spune ea si pleaca imediat)
-Trebuie sa va zicem ceva. (Spune Derek gânditor)
-Pai ce mai asteptati? (Spune Jas)
-Promite-ti ca nu va veti supăra? (Spune Ethan)
-Da. (Spune Jas dându-si ochii peste cap)
-Bun. Noi va urmărim de 2 luni si am vazut ca amândouă stiti sa trageri cu arma si sa conduceri foarte bine. Seful nostru Ashton ne-a trimis dupa voi sa va întrebăm ceva. Noi facem parte dintr-o mafie. Acum sper sa nu fugiti de noi si sa ne ignorati. (Spune Derek)
Eram uimită dar nu am lăsat sa se vada. Am vazut ca si Jas a procedat la fel ca mine. Băietii ăstia doi ne-au urmarit timp de 2 luni si eu nu mi-am dat seama. Ce idioata sunt. Oricum imi doream macar sa întâlnesc niste oameni care se ocupa cu ceva foarte ilegal.
-Ce trebuie sa ne întrebati?( Spun eu)
-Daca vreti sa face-ti parte din mafia noastra. Avem nevoie de voi. (Spune Ethan)
Eram socata dar si bucuroasă în acelasi timp. Nu credeam vreo data ca voi avea ocazia sa fac parte dintr-o mafie. Ma uitam la Jas si ea la mine. Eu eram de acord dar trebuia sa vad daca si Jas isi doreste asta.
-Ce zici Jas? (Spun eu)
-Normal ca vreau. (Spune ea si eu rasuflu usurata ca a acceptat)
-Deci noi acceptăm dar de ce aveti nevoie neaparat de noi?( Spun eu)
-Asta veti afla pe parcurs. (Spune Derek)
- Cum se numeste mafia din care faceti parte?( intreaba Jas)
-Mafia noastra se numeste Naraka. Suntem cea mai periculoasa mafie din lume.(Spune Ethan)
Nu aveam prea multa incredere in ei dar am zis sa nu pierd sansa asta. Intre timp a venit si chelnerita cu sucurile noastre.
-De luni veti petrece aproape tot timpul cu noi. (Spune Ethan)
-De ce?( spune Jas)
-Pentru ca trebuie sa avem grija de voi sa nu patiti nimic, mai ales acum ca sunte-ti intr-o mafie si este destul de periculos si de luni trebuie sa va antrenati. (Spune Ethan)
-Ne putem purta si singure de grija si pentru ce sa ne antrenam?( spune Jas)
-Nu fiti incapatanate, vom sta cu voi. Pai ce credeati ca e usor sa faci parte dintr-o mafie?(spune Derek)
-Bine, bine. Noi acum trebuie să plecam pentru ca s-a facut cam tarziu.
-Bine. Noapte bună frumoaselor. (Spun cei doi la unison)
-Noapte bună. (Spune Jas dupa ce isi termina sucul)
Am facut schimb de numere de telefon dupa care am plecat. Am incercat sa nu ma mai gandesc atat de mult la ceea ce s-a intamplat. Am ajuns acasa destul de repede si era 1:30, a trecut atat de repede timpul. Am intrat in casa ne-am dus si ne-am sichimbat dupa care am plecat fiecare in camera ei la somn.
Noaptea nu am putut sa imi iau gândul de la ce s-a intamplat in seara asta. Intr-un final am adormit.....
Bună. Sper sa va placa acest capitol. Scuze de greseli. Multumesc Camy_pyssy 27 pentru ajutor. In poza este Derek si Ethan.
Pe data viitoare. Pup
CITEȘTI
Un nou început.
ActionTristete, fericire, ura, masini, periculos, trădare, familie, despărtire, ilegal,curse, tată,minciuni. Acestea sunt cateva cuvinte care caracterizează aceasta carte. Daca vrei sa ii afli viata lui Kim citeste aceasta carte.