1.

8 1 0
                                    

Oldukça sıcak olan hava uykumu yavaş yavaş kaçırıyordu bunun yanına birde inşaat sesi eklenmişti.Sanırım en sevmediğim şey haftasonu erken uyanmaktı.Elimi yüzümü yıkayıp merdivenlerden aşağı doğru inerken.Ailemin evde olmağını fark ettim.Saat 12'yi gösteriyordu.Saat 3'de yattığım için benim için oldukça erken bir saatti.Kahvaltı hazırlamaya üşendiğim için dünden kalan pizzayı ve soğuk suyu alıp yukarı çıktım.Tepsimi yatağın üstüne bıraktım.Ve telefonumu alarak yemeğimi yemeye başladım.Bugün için bir planım yoktu.Zaten yazın pek plan yapmazdım.Tepsiyi üst katta bulunan mutfağa bırakarak tekrar odamdaki banyoya yöneldim.Eyeliner,Rimel ve hafif bir ruj ile makyajımı yaptıktan sonra yüksek bel şortumun üstüne kısa beyaz tshirtü geçirdim.Yazın çanta kullanmayı sevmediğim için parayı telegon kabıma sıkıştırarak aşağı indim.Dışarıda boğucu bir hava hakimdi.Ayağıma geçirdiğim terlikleri yere sürtmeyi çok seviyorum.Havuzda eğlenen gençleri görünce oradaki havuz bara doğru ilerledim.

"Bukeet!! Buukeeeet!"Seslenen Çağrı'dı.Buraya yeni taşınmışlardı ama kısa sürede tüm site Çağrı ile tanışmıştı.
"Oo Çağrı nasılsın?"
"İyi işte dün göremedim seni"
"Dışarı çıkmadımda"
"Doruk bu Buket,Buket buda Doruk"dedi adı Doruk olan çocuğu gösterince Esmer,Kahverengi gözlü sıradan bir gençti.
"Memnun oldum,Görüşürüz Çağrı"diyerek yeşillik alana doğru ilerledim.

Sanırım Doruk pek konuşan bir tip değildi.Bu arada kendimden bahsedeyim.Yeşillik alanda biraz oturup eve geçtim.Okulların açılmasını az kalmıştı.Ve ödevler birikmişti.Türkçe öğretmenimiz nedenini bilmediğim halde kendimizi fiziksel yöndende tanıtan  bir yazı istedi.Sanırım seneye okul kadrosu yeniden değişcek.Sanırım şimdilik en kolay ödev oydu.Ve bir kağıt ve kalem alıp yazmaya başladım.

"Ben Buket Yılmaz.Sınıftaki çoğu arkadaşımla benzer hayatı sürdürüyorum.Bel hizama kadar gelen açık kumral saçlarım ve ela rengi gözlerim var.Yaşıtlarıma kısayla biraz daha uzun ve ince yapıya sahibim....."

Bir sayfa süren ödevi bitirdikten sonra bir dosyanın içine yerleştirdim.Telefonuma uzun süredir bakmıyordum.Herzaman olduğu gibi whatsapp grubuna gelen 391 mesajı görünce şaşırmadım.Biraz geveze arkadaşlara  sahiptim.Genrlde mesajları pek okumama rağmen yabancı bir numaranın gruba eklendiğini görüp profiline tıkladım.Sanırım fotoğrafı ve durumu gizliydi.Gruba nunaranın kime ait olduğunu sorduktan sonra gruptaki yabancı kişi mesaj yazdı.

"Ben Doruk Buket :))"Sanırım profil fotoğrafımdan tanımıştı.
"Aa o zaman numaranı kaydediyorum ;)"dedim ve Wifi'yı kapatıp.Pjamalarımı giydim ve uykuya daldım.

Yaz TatiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin