~ Capitolul 1 - Prinși în flagrant ~
- Jason, tu mi-ai luat sutie-? izbuti a-l întreba Alicia, gonind scările prin casa lor veche.Se opri confuză, când îl văzu întins în pat, mirosind adând și cu putere, frumosul ei sutien negru cu dantelă, cumpărat din jumătatea alocației sale, căci în familia lor, părinții opreau jumătate din suma acordată de stat.
- Îmi place, mi-l dai mie?
- Ce ai putea face tu cu el, ciudatule? se enervă fata, ce îl privea scârbită. Cum putea să se comporte așa? Nu avea rușine față de micuța icoană de pe noptieră? Oh, și ce mai icoană. Mototolită în ultimul hal. Fetișcana era convinsă că Jason va deveni ateu.
- Bine, ai dreptate. Ți-l dau, dar numai cu o condiție.
- De când îmi pui tu mie condiții? se repezi Alicia, deja presimțind că se va sfârși rău acest joc tâmpit.
- De când sunt fratele mai mare. Vreau să faci puțin streaptease pentru mine, o provocă el, privind-o seducător și analizând-o din cap până-n picioare.
-Ești nebun?! se răsti fata, nedumerită. Suntem frați la ultima verificare. Nu am să mă dezbrac în fața ta. E incest să îți fac streaptease.
- Imi place incest, rânji malefic blondul înfierbântat.
- Nu am să fac asta, acum dă-mi sutienul!
- Ești atât de naivă, chicoti el batjocoritor. Dacă nu faci asta acum, este posibil să te încui din nou în pivniță trei zile, ca apoi să le spun mamei și tatei că ai fugit din nou de acasă, iar tu să sfârșești bătută măr cu cureaua.
De ce îi făcea asta? De ce o chinuia mereu? De când s-a născut o ținea prizonieră când avea chef în beciul ăla infect. Nu înțelegea de ce mereu părinții îl cred doar pe el. De ce ea nu părea ușă de biserică în fața lor? Ea a fost din toate timpurile exemplul de copil, pe care oricine și l-ar dori, dar Jason o punea mereu în umbă, făcând-o să pară oaia neagră a familei, piaza rea, care trebuie maltratată. Și totuși, era pentru prima dată când propriul său frate, sânge din sângele ei, îi cerea să facă așa ceva. Ce gânduri perverse. Avea doar 13 ani, și forme ca de 16, iar el se pare că încerca să profite de asta. Alicia presimțea pentru prima oară ceva rău. Asta nu avea să se oprească aici. Cine știe ce i-ar mai fi cerut să facă apoi și-apoi.
- Alegi pivnița?
Nu. De ce ar fi ales pivnița? Să stea acompaniată de șobolanii ce îi rodeau picioarele, să flămânzească plângând în hohote, fără să fie auzită. Mai bine ar accepta umilința aceasta. Doar de data aceasta.
Alicia îi evită pentru o secundă privirea, apoi îl ținti atent, făcându-i un oarecare semn că acceptă oferta lui. Jason nu făcu decât să pornească muzica. O piesă provocatoare, compusă din câteva instrumente, ce produceau un ritm jucăuș și potrivit. ”Live Ur Hate On”, întrerupse toată liniștea din casă, auzindu-se cât de tare posibil la micile boxe, cumpărate de fratele său din târg. Ea nu avea așa ceva. Nici nu își dorea. Scopul ei era să învețe, ca să ajungă ceva în viață. Urma să scape odată de acest oraș sărac și mizer. Nu era de ea. Merita mai mult. Cât mai mult cu putință.
Scoase un oftat, apoi o lacrimă îi căzu pe obrazul rece ca gheața. Purta un tricou ponosit, cândva de culoare albă. Ținuta ei de acasă era completată de o pereche de pantaloni de trening bleumarin, ce îi veneau ușor mulați. Pe dedesuptul său, nu urmau decât sutienul alb ca zăpada și chiloțeii din același set.
CITEȘTI
Psycho
Mystery / Thriller[+18] După trei ani în care Alicia este agresată sexual și torturată de propriul ei frate, părinții îi descoperă pentru a doua oară în ipostaze intime, iar la sugestia lui Jason, care reușește să-i convingă a cui este vina, adolescenta de 16 ani, es...