DEL 15: FEMDOBBEL GLEDE

141 6 1
                                    

NIALL'S POV:

Mitt lille "stunt" hadde vært over alt på internett i en uke nå. Men jeg brydde meg ikke. Jeg angret ikke på et ord av det jeg hadde sagt. Dessuten var de fleste kommentarene positive.

Men verden ville snart få noe annet å snakke om uansett, etter det vi hadde planlagt for konserten.

HARRY'S POV:

Alt var klart for i kveld. Planen hadde vært klar i flere uker. Dette kom til å bli den beste konserten noensinne. Nå var det bare å vente.

Vi hadde sceneprøver og prøvde klær og spiste, og gjorde alt om igjen. Tiden fløy av harde, heldigvis, men på samme tid var det skummelt. Tenk om det ikke gikk som det skulle.

LIAM'S POV:

Senelysene ble slått på og vi jogget ut på scenen. Der ble vi møtt av tusenvis av fans som jublet og skrek i munnen på hverandre. Vi begynte å synge oss gjennom kveldens sanger, tøyset og tullet med hverandre og med publikum.

"Now before we leave tonight we would like our beautiful girls to come out on stage for a while." Harry smilte lurt idet de fem forvirrede jentene kom ut på scenen.

ZAYN'S POV:

Vi fikk dem til å stille seg opp på en rekke mot publikum, Lydia og Perrie på hver sin ende, og vi stilte oss ovenfor dem.

De så enda mer forvirrede ut nå mens Harry begynte å telle ned fra fem til null. Da han kom til null satte Harry, Liam og Louis seg ned og dro ut hver sin svarte boks fra lommen.

"Will you marry me," sa de alle samtidig. Et sekund senere trakk jeg og Niall fram hver vår store rosebukett.

"I love you," sa vi samtidig.

LOUIS' POV:

Vi satte på ringene, mens Niall og Zayn rakte fram rosene. Deretter reiste vi oss opp og ga hver vår jente et kyss. Dette var perfekt. Alt hadde gått helt etter planen, og resultatet var som vi hadde håpet.

Jentene gikk av scenen og vi gjorde oss ferdige på scenen før vi gikk bak til dem.

~~~~~~~~~~~~~~

Endelig!

Sorry folkens men som jeg sa så ble mye av delen sletta, og jeg har ikke hatt all verdens tid til å skrive. Dermed ble sikkert ikke denne delen like bra som planen, men her er den i alle fall.

Så kommer neste del så fort som mulig.

NIALL HORAN'S GIRL: THROUGH THE DARK (BOK 3, NORSK)Where stories live. Discover now