Nová časť tejto story vás čaká o pár riadkov dole. Ku komentáru k minulej časti od Mermaiiddd poviem len toľko, že všetko je možné. Nechajte sa prekvapiť. Možno je náš neznámy Matt, ale možno je to aj niekto celkom iný. To sa dozviete, keď budete čítať túto story aj ďalej. Čo verím, že budete :) Užite si časť. Zdraví vaša Lil *
Twilight_hater: Ahoj Liv. Čo ten tvoj objav? Fletch mi volal, že si z neho hotová. :P
fallenangel46: Ja ho zabijem :D
To nie je pravda.
Vymýšľa si!
Twilight_hater: Len žiarli, lebo on babu nemá :P
fallenangel46: Mali by sme mu niekoho nájsť.
Twilight_hater: To by nedopadlo :D
A čo tvoj "sused"?
fallenangel46: Dneska poobede máme doučko.
Twilight_hater: Ideš ho doučovať? Donieslo sa mi od Fletcha, že prepadá. Ale prečo ty?
fallenangel46: Jeho mama ma poprosila. Sme pod jej strechou, nemohla som jej povedať nie.
Twilight_hater: Si svätica. Nezabudni cesnak a ruženec, keď s ním budeš. Čus :-*
####
Rocknroller: Ahoj anjelik. Kde lietaš?
fallenangel46: Mám nejaký program. Ozvem sa večer. Pa
Rocknroller: Dobre. Tak pekný deň :-*
fallenangel46: O tej puse už sme sa bavili!
Rocknroller: Hej. Bavili.
Nakoniec to vzdáš :-*
fallenangel46: Nebuď si taký istý :P
fallenangel sa odhlásila
####
Matt bol už hodnú chvíľu doma, vzala som si teda zošit a šla za ním. Ani som sa pani Millesovej nespýtala, čo ho mám vlastne doučovať. Zaklopala som. Nič. Druhé zaklopanie, nič. Tak som proste vošla. Matt ležal na posteli so slúchadlami. Mal zavreté oči. Na sebe mal len tepláky. Musela som uznať, aj keď toho chalana neznášam, že postavu mal celkom dobrú a v tých teplákoch bol chutný. Postavila som sa k nemu a stiahla mu slúchadlá z hlavy. Myklo ho až mi jednu vrazil rukou rovno do tváre.
"Áu. Šibe ti?" Chytila som sa za líce, ktoré mi zrejme začínalo červenať a pozrela sa na neho. Vyzeral rozospato.
"Prepáč. Zľakol som sa. Nemala si mi tie slúchadlá tak strhnúť." Chytil ma za ramená a pozrel mi do tváre.
"Nemal si drichmať. Nemusela by som ťa budiť." Sadla som si na posteľ a zdvihla zošiť, ktorý mi pri Mattovom údere vypadol z ruky.
"Bolí to moc?" Pokrútila som hlavou, nebudem predsa pred ním fňukať. Aj tak som sa čudovala, že má o mňa starosť.
"V pohode. Nie si zas taký chlap." Pousmial sa a až vtedy si všimol, že nemá oblečené tričko, tak na seba rýchlo hodil jedno, čo bolo prevesené cez stoličku.
"A čo si vlastne chcela?" Zdvihla som obočie, on to snáď robil naschvál.
"Halóóó," zamávala som mu zošitom pred očami," máme mať hodinu, zabudol si? Už vidím, prečo prepadáš. S takou pamäťou..."
"Neprepadám, len na to nemám toľko času. Potrebujem aby mi to niekto len vysvetlil. Nie som blbý."
"To posúdim sama. Tak čo je to za predmet?"
"Matika."
"Aha."
"Čo aha?" Založil si ruky na hrudi a podozrievavo na mňa pozrel.
"Nič. Veď som nič nepovedala."
Sadli sme si na posteľ a Matt mi ukázal kapitolu v knihe, ktorej nechápal. Snažila som sa mu to vysvetliť. Pozorne ma počúval a zdalo sa, že chápe. Ale hneď prvý príklad spravil zle, tak som musela začať odznova. Keď som mu dala počítať ďalší, sadla som si k stolu a zatiaľ čo počítal zapla som si mobil.
fallenangel46: si tu?
anjel volá diabla.
Ozvi sa.
Rocknroller: tak ja som diabol? :O
Ale vlastne, je to fajn.
Protiklady sa predsa priťahujú.
fallenangel46: To teda nie.
Rocknroller: Ale áno.
Koľko to bolo? Tri hodiny?
Som ti chýbal, priznaj sa.
fallenangel46: Ani náhodou.
Odložila som mobil a otočila sa k Mattovi. Ležal, nohy mal pred sebou a o ne opretý zošit. Nevidela som či ešte počíta.
"Už to máš?" Vykukol spoza zošitu, niečo ešte dopísal a podal mi ho.
"To myslíš vážne? Počúval si ma vôbec? Ako ti môže vyjsť číslo o 30 väčšie než má byť. Čo si s tým robil, prosím ťa?" Matt na mňa hodil psí pohľad.
"Fakt je to zle?" Prekvapene na mňa pozrel a ja som sa zasmiala.
"Nie. Máš to dobre, ale mal si vidieť svoj výraz." Vytrhol mi zošit z ruky a tresol ma ním do ramena.
"Áu, to ma budeš na každej hodine mlátiť?" Pošúchala som si ruku a uškrnula sa na neho.
Zvalil sa na posteľ a znova si oprel zošiť o nohy.
"Len, keď budeš zlá. Diktuj ďalší."
#### (po dvoch hodinách)
Sedela som k Mattovi chrbtom, čmárala som po zošite a občas som odpísala neznámemu, keď sa ozval.
"Hej, pani profesorka. Máte učiť, nie si dohadovať rande." Otočila som sa a vložila si mobil do vrecka.
"Už to máš? Chceš ďalší?"
"Na dnes snáď stačilo, nie? Musím ísť za chalanmi." Podal mi zošit a o chvíľu už bežal dole schodmi.
Prvá hodina bola za nami.
YOU ARE READING
Omg I hate you
RomanceAko každý teenager, aj Olive trávi veľa času s mobilom v ruke. Prečo nie? Má tak stále pri sebe kamošky, známych aj rodinu. Na správy od cudzích ľudí neodpovedá. To sa ale zmení keď jej napíše on.