פרק-7

4.9K 195 22
                                    

אני לא מאמינה שהארי הסכים לזה.
אבל השאלה האמיתי היא איך אני אחזיק מעמד?
במשך היום הארי התקיל אותי בכמה דברים,
הוא ביקש ממני להגיע לארון הגבוהה שבמטבח כדי להוציא לו חטיף שהוא ממש רצה באותו רגע בטענה שכואב לו הגב והוא לא יכול לעשות זאת לבד.
לאחר מכן הוא רצה שאשב עליו בזמן שאנחנו צופים באיזו תוכנית מטופשת,מה שהקשה עלי בהחזקת המגבת בגלל שהוא כל הזמן זז,בן זונה.

ככה עבר היום עם עוד עשרות דברים מעצבנים שהארי ביקש ממני לעשות.

לקרת הערב הארי ניגש אלי ואמר,"אני רואה שאת מחזיקה מעמד יפה מאוד ברוק,ונשארו לך רק עוד כמה שעות.אבל יש לי הצעה אליך."

"מה?" שאלתי כבר עייפה מכל הטרטורים שלו היום.

"מה דעתך שנלך לקניון לקנות לך בגדים,וכל הדברים שאת צריכה.הרי את עומדת להישאר איתי עוד הרבה זמן..."

הוא באמת הציע לי את זה עכשיו? אני לא מאמינה! אולי הוא נחמד בכל זאת.

"כן ברור! תודה הארי!" אמרתי וניגשתי לחבק אותו,הוא נשק לראשי ואמר,

"אני מחכה לך במכונית"

"אוקי,אני רק הולכת להתלבש..."

רצתי במעלה המדרגות ואז זה הכה בי,

תחמן בן זונה... אם אני עכשיו אלך להתלבש אני אקבל עונש כפול.

מה לעשות?

מה עדיף? לסבול עוד קצת עם המגבת ולצאת נקייה מעונשים אך ללא בגדים או שלהחליף כעת לבגדים רגילים,ללכת לקניון לקנות את כל מה שאני צריכה אבל לקבל עונש,כפול.

"הארי,הבנתי מה אתה עושה. זה בסדר, אני אקבל עונש כפול אבל אתה תיקח אותי לקניון."

"זה מקובל עלי..." הוא אמר וחייך את החיוך הממזרי שלו שכל כך שנאתי.

עליתי לחדר,פשטתי סוף כל סוף את המגבת הארורה שהסתובבתי איתה כל היום והחלפתי לסט הלבשה תחתונה שגסטין הגיש לי בבוקר.

ושנייה לפי שבאתי ללבוש את החולצה הארי הגיע.

בגלל האינסטינקט הראשוני שלי נבהלתי שאני מולו רק בהלבשה תחתונה, אבל הוא כבר ראה אותי ככה אז נרגעתי במעט.

"ברוק ברוק ברוק..."

"האי הארי הארי..." החזרתי לו באותו מטבע.

הוא גיחח אמר, "את אמרת שתקבלי על עצמך את העונש הכפול בתנאי שנלך לקניון,אבל לא אמרתי לך מתי נלך ומתי תקבלי את העונש. ועכשיו אני מעדיף להתחיל עם העונש..."

בן זונה! איך האמנתי לו?!
״בן...״
״ברוק חמודה, תשמרי על פיך אם את לא רוצה עונש משולש״ הוא אמר וצחק
מפגר.
״חכי פה אני כבר מגיע,ושלא תעיזי לזוז או להתלבש.״
לא הגבתי והוא יצא מהחדר,
פאק,מה הוא יעשה לי???
הארי חזר אחרי רבע שעה בערך ואמר,
״בואי איתי״ הוא אמר ותפס בידי גורר אותי אחריו לכל אורך המסדרון.
הגענו לחדר שלא ראיתי לפני, הארי שלף מפתח מהכיס האחורי שבמכנסיו,סובב את הידית ו...
מה לעזאזל???
-------------
מטרה-
35 הצבעות
10 תגובות-מה הארי יעשה לברוק?
(תמשיכי לא נחשב)
שבת שלום❤️❤️

It Hurts - סיפור חטיפהWhere stories live. Discover now