Dneska jdu do nový školy. Budu tam na intru.
Sejdu schody ,, zlatíčko budeš mi chybět" objala mě máma. Obětí jsem jí opětovala. ,, ty mě taky mami" odtáhla se ode mě a utřela si slzy.
Udělala jsem si s tátou pozdrav ,, to mi bude chybět" zasmála jsem se ,, jo mě taky" objala jsem ho. ,, mám vás ráda" přišel ke mě starší brácha a objal mě ,, pojď sem prcku" objal mě ,, musel si mi říct prcku že Iane?" Zasmál se ,, ano musel Andy" odtáhla jsem se od něj. Otevřela jsem dveře a vyšla ven.
Podívala jsem se na všechny a zamávala jsem jim. Nastoupila jsem do taxi a odjela. Budou mi chybět ale teď začíná můj život.
Koukala jsem se na cestu. Miluju New Yuork a moje škola se nachází tam.
Taxi se zastavil před intrem. Zabouchla jsem a vešla jsem tam. ,, dobrý den slečno Alexandro Lopezz" přikývla jsem ,, dobrý den slečno Lucy" přikývla ,, tady máte klíč" vzala jsem si ho a šla nahoru. Cestou do mě vrazila jedna holka. Spadla jsem na zem ,, hah to bylo dobrý holka" nadzvedla jsem obočí ,, a co třeba promiň?" Zakroutila hlavou ,, jo holka já promiň nikdy neříkám" protočila jsem očima ,, fajn " zvedla jsem se a odešla od ní.
Byla hezká. Přesně takhle bych chtěla vypadat. Vysoká bruneta, hubená, necitlivá.
Vydechla jsem a šla jsem do pokoje vybalila jsem si. A do pokoje přišla nějaká zrzka ,, ahoj já jsem Caisy (kejsy) " podala mi ruku ,, Alex ale říkej mi Andy" přikývla.
Vyndala jsem notebook a zapnula jsem si fb. Nová žádost o přátelství. Neznámý Nný. Přijala jsem ji a podívala jsem se kdo to je ale nebyla tam fotka.
Pokrčila jsem rameny. Vypnula jsem to a do-vybalila jsem si. Zapípal mi mobil. Přišla mi zpráva.
Neznámí: ahoj
Já: mi se známe?
Neznámí: nevim mohly by jsme se poznat
Já: fajn
Neznámí: vážně si řekla fajn?
Já: jo fajn. Řekni mi o sobě něco.
Neznámí: no je mi 17 let. Jsem v NY. Nezadaný
Já: jsi kluk nebo holka
Skousla jsem si ret. Chvíly neodepsal ale po deseti minutách mi zapípal telefon
Neznámí: kluk
Nevim proč ale tak nějak jsem doufala že to bude holka. Jsem asi cvok. Zakroutila jsem nad sebou hlavu.
Já: aha. Máš holku?
Neznámí: ne hledám a ještě jsem nenašel
Já: fajn. Budu muset končit. Jdu se vysprchovat a spát.
Neznámá
Ona se jde vysprchovat. Skousla jsem si ret. Jo skousla. Jsem holka ale je tady háček. Líbí se mi holky a ne kluci. Všichni to ví. Já jsem ta nejdrsnější ze školy. Mě to tam patří. Zalíbila se mi hodně Alexandra jo znám její jméno. Slyšela jsem jo když mluvila s Lucy.
Byla tak roztomilá na té zemi. Je to přesně můj typ. Dlouhý nohy, andělská tvář, bruneta. Chci vědět co je za tou tvářičkou. Ona bude moje!
Jmenuji se Robbie Brooks. Je mi 20 let a chodím do téhle školy. Mám pět nevlastních sourozenců a jednoho vlastního bratra Theo, je nemocný a nikdo o něm neví je v léčebně. Rodiče zemřely a adoptovaly si mě dva hodní lidé. Ví o mě že jsem Lezba a nic proti neměly.
Byla bych ráda za nějaký komentář. Protože nevím jestli to má cenu psát dál. Děkuji za předčtení.
ČTEŠ
Jsi jen moje! (DOKONČENO)
RomanceTahle story je o dvou holkách Ano holkách. Jestly s tím máte problém tak to nečtěte. jmenuje se Robbie. A ta druha Alex ale všichni jí říkají Andy. jaký to je zamilovat se do stejného pohlaví. Čtětě a uvidíte co se stane.