Neden Ronaldo

80 1 0
                                    

Neden mi Ronaldo çünkü o harika bir insan herseyiyle farklı. Özel bir insan . Futbolculugundan basliyim. Ilk maçını Galatasaray Real Madrid maçında izledim . Gerçekten harikaydi . Sporla ilgilenen ve spor üzerine okuyan spor Yapan biri olduğum için anlamıştım . O gün Galatasaray ı unutup sadece Ronaldo yu izledim. Aldığı tüm ödülleri hakediyor. Attığı goller asistler hepsi birbirinden muhteşem anlatılmaz . Top Ronaldo nun ayagindayken içime heyecan sarıyor çünkü gole gidiyor olabilir. Fiziksel özelliklerine geçersek zaten gözle görülebiliyor. Vücutu sanki çizim gibi her kası her noktası ayrı bir güzel. Yakışıklilik dersek zaten Ronaldo benim kalbimin yakışıklısı . Sayilamicak kadar vücut özelliği var . Kişilik dersek He işte orda bir durun benim için en önemli nokta kişilik. Herkes Ronaldo yu egolu havalı biri olarak görüyor. Çok önyargılı davraniyorsunuz. Ronaldo zannetiginiz gibi biri değil eğer biraz şans verir ve onu tanımak isterseniz onun içindeki iyiliği görürsünüz zaten. I gülümsemesinde bile samimiyet olan bir kişi. Insanlara iyi davranan hayranlarına olabildiğince ilgi göstermeye çalışan biri. Cogunu ailesini ne kadar seven biri. Ronaldo konusunda fazlasıyla hassas biriyim. Ve lütfen önyargılı olmayın açın bakın nasıl biri olduğunu görün. O zaman her şeyi anlayacaksınız...

Her Şey RonaldoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin