chapter 10

272 13 0
                                    

loki's POV

om eerlijk te zijn voel ik me niet op mn gemak bij de avengers. ik voel me al niet zo goed maar hier nog minder. ik hoop alleen dat irma het naar haar zin heeft. als die gasten haar ook maar met 1 finger aan raken dan krijgen ze met mij te maken. het is vreemt hoeveel ik voel voor deze sterveling. het voelt alsof ik haar al mijn hele leven ken.

irma's POV

ik hoop maar dat alles goed is met loki. hij gedraagt zich wat vreemd. nou ja t zal wel. ik loop naar de eet kamer en daar zit het hele team. "hey" zeg ik. "hey irma" gaat het meteen. "kom er gezellig bij" zegt bruce. "graag" zeg ik en kom naast hem zitten. "dus irma vertel eens wat over je zelf" zegt clinton. "uhm. voor mijn ouders me uit huis zette deed ik de opleiding laboratorium techniek. ook ben ik erg geïnteresseerd in astrofysica. ik lees graag en ken mijn eigen kracht niet wat soms best angstig is" zeg ik. "wat bedoel je met je kent je eigen kracht niet?" vraagt bruce. "een meisje van 16 zou volgens mij niet sterker horen te zijn dan haar vader of een tent met gemak op kunnen pakken terwijl 4 andere meiden er samen al moeite mee hebben om die tent een centimeter boven de grond te houden" zeg ik. "ja dat is wel apart" zegt tony. "het is gewoon zo angstig. ik ben altijd bang dat ik de controle over mezelf verlies. dat ik rood van woede zie en mensen gewond gaan raken" zeg ik trillend. dit is de eerste keer dat ik dit hard op beken. "ik weet hoe dat voelt irma" zegt bruce. ik knik alleen maar. "irma zouden we je kracht misschien kunnen testen?" vraagt tony. "tuurlijk" zeg ik. we lopen naar de training zaal. "oke we starten gewoon met training robots van hawkeye" zegt tony en ik knik. de robots vallen aan maar zijn al snel kapot. "oke nu die van mij" zegt tony maar die waren ook snel klaar. "oke die van cap" zegt tony. die robots duurde iets langer maar uit eindelijk ook. "oke dat is uhm sterk we hebben nu alleen nog bruce zijn training robots" zegt tony. ik knik en de robots starten op. het duurt best lang maar uit eindelijk heb ik zelfs de hulk bots verslagen. "wouw dit is ongelofelijk" zegt bruce. "je hebt zijn record gebroken" zegt tony. "wacht wat?" vraagt bruce. "ja kijk maar" zegt tony en wijst naar het scherm. "wow dat is geweldig" zegt bruce. "ik wil nog 1 ding proberen als je het niet erg vind" zegt tony. "ligt er aan wat" zegt tony. "tijdens die test van zo net heb ik gegevens op geslagen en vergeleken met iedere held en schurk die er bestaat en je lichaamsbouw kracht en uithoudingsvermogen lijkt nog het meest op die van thor en loki. ik wil alleen nog even testen hoe goed je tegen een stootje kan" zegt tony. "oke dan" zeg ik. eerst word ik door cap gevloerd en gevloerd en gevloerd. doet me niks. dan heen en weer gegooid door bruce die de hele tijd sorry zegt. doet me niks. ik word door tony gestraald. doet me niks en als laatst word ik door mjolneer geslagen en gebliksemd en dat doet pijn. "auw" zeg ik. "oke ik ben er nu 99,99% zeker van je komt uit asgard" zegt tony. "wat?!?" roept er iemand achter me. "ja volgens de analyse heeft ze asgardiaans bloed" zegt tony. "d.. dat is onmogelijk. als er een asgardiaan naar de aarde gestuurt was zou vader mij dat vertelt hebben toch?" zegt thor verward. "thor ik wil ook alleen maar een antwoord. alsjeblieft breng me naar asgard" zeg ik. "oke maar wees voorzichtig vader kan wat chagrijnig zijn van tijd tot tijd" zegt thor. "mag loki ook mee?" vraag ik voorzichtig. "ik weet niet of vader het goed keurt maar oke" zegt thor. "kom dan halen we loki" zegt hij er achteraan. samen lopen we naar zijn kamer om hem te halen. "loki ik ben het irma" zeg ik en klop op de deur. er komt geen reactie. "loki?" vraag ik bezorgt. weer geen reactie. ik trap de deur open en vind loki bewusteloos op de grond. ik ren naar hem toe. hij is warm erg warm. dit is niet goed. loki is een ijs reus hij hoort niet zo warm te zijn. "dit is niet goed" zeg ik. "kom we moeten snel naar asgard" zegt thor en pakt loki op.

a loki love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu