Multi anlamsız öyle kafama göre
Gece nedende bed boy kamurani düsünmeden uyuamadım en sonunda kendimi uykunun tatli kollarina teslim ettim:DSabah uyandığımda herkes uyuyordu bende formamı giyip çıktım çünkü annemle babam her zamanki gibi beni siklemezler.
Okulda sınıfa girdiğimde koca sınıfta tesadüftür ki bed boy kamuranın yani bostu bende oraya geçtim.Benle konuşmadı teni beyaz olduğundan buz gibiydi.(bed boy kuralı;beyaz ve soğuk tenli)ondan korkuyordum ama beni ona çeken bir mıknatıs vardı galiba tüm wattpad kızlarını aynı mıknatıs çekiyor.Çünkü hikayede o kadar meteor varken biz o psikopatları seçiyoruz.
Neyse zaten o bana bakmaz çünkü altını çiziyorum ben BARBARAYIM!çirkinlikten ölebilirim.
Tenefüste bed boy kamuranın yanına gidecektim ama kucağında bed görl kibariye vardı bende yaklaşamdım.
Kankam tenefüste tüm wattpad feki okullarda olduğu gibi burada da bir kamp gezisi olduğunu söyledi.Bende katılacağımı söyledim bed boy kamuran geliyor mu acaba?Okul çok sıkıcıydı tenefüsler pis yedili misali geçti.
Eve gittiğimde gezinin yarın olduğunu hatırladım.Hemen bavulumu hazırladım.Sabaha uyandığımda annemler de uyanıktı.Bavulumu da aldım ve kapıya gittim
"Annecim babacim ben geziye gidiyorum.kampa 4 güne dönecem"dedim
"Tama kızım seni siklemiyoruz.Zaten bu gezi nerde,parası ne kadar,odada kimle kalican vs.umrumuzda deil.Bize annişkonla operaya gidicez tatlim"dedi
"Saol babaa"dedim ve evden çıktım.
Otobüse bindiğimde bak bak tesadüfe bak bed boy kamuran dışında hekes biriyle oturuyor bende onun yanına geçtim.Sessiz sessiz oturduk.
Yolculuk bitince hoca bizi sıraya dizidi herkese oda arkadaşını söylüyordu ama beni söylemedi.
"Ah masum gölr.Koskoca alanda bir tek sana çadır kalmadı tesadüfe bak bed boy kamuranın yani bos!Onla kal zaten kız erken ayrımı siklemiyoz"dedi ahhh tesadüfün böylesii o orospu hocanın yapacağı belliydi zaten.Bu kadar çok hecanli bir yerde kesdim:Dhadi merak edin ama zaten klişe yazdığım için biliyosunz sayılır neyse ya bay😋