תשובות (:

700 97 35
                                    

תשובות לשאלותיכן [-:

ערכתי קצת בכדי שיהיה מסודר ^_^ ✌

~×~×~
את אוהבת אותי? #רעות

כמובן. - תשובה לארבעתכן.

וואי נכון שמי שמכירה את רעות מדמיינת אותה עונה: "אמות עליכן!" ?

~×~×~
את אוהבת אותי? #שני
ברור, לא לאהוב אותך פשע :0 - סה רק אחת שאלה אותי, מוקדש לנופי ~

~×~×~
אני לא ממש הבנתי מי כותבת אז אם אפשר תסבירו לי? #שני

אני הכותבת היחידה, שמי שני - Shanismily באתר.
רעות לא כותבת סיפורים.

אני אוהבת לכתוב לבד.
אני לא מסוגלת לכתוב עם אנשים, אני שונאת שמתערבים לי בכתיבה. #שני

•• •• •• •• •• ••
אגב, שאלו אותי כמה בנות באתר אם אוכל לכתוב איתן סיפור... #שני
1. אין לי זמן.

2. זה לא כל כך הוגן שנכתוב יחד סיפור, הוא יעלה בפרופיל שלך וכולם יאמינו שהכל ממך.

3. למה שאתרום רעיונות שלמים שיש לי לסיפורים משלי?
אם זה היה הפוך, היית נותנת לי את הרעיונות שלך בשביל שאשלב אותם בסיפור שלי?
לא את לא, תהיי כנה.

4. עזרתי לכל מיני כותבות באתר עם: רעיון לפרק, רעיון כללי לעונה, חשיבה על נקודת מבט חדשה בסיפור ותיקון שגיאות כתיב.

*חלק הודו לי על זה ואפילו כתבו בסיפור שעזרתי, הייתן הוגנות.

*חלק אמרו לי תודה בפרטי ולא סיפרו לאף אחד שעזרתי להן.

*הסוג השנוא עליי: ביקשו עזרה בפרטי, פאקינג עברתי לכן על כל הסיפורים ונתתי תיקונים...
השתמשתן בתיקונים ומעולם לא אמרתן אפילו תודה בפרטי!
•• •• •• •• •• ••

למה החלטת לכתוב על זה? #שני

התנהלה שיחה בקבוצת וואטסאפ שבה רעות ואני נמצאות, הבנות בדיוק דיברו על עצות שתזונאית נתנה לבנות בכדי לרדת במשקל.

רעות כתבה בקבוצה שגם היא ראתה את הכתבה וכעסה על כך שהתזונאית נתנה טיפים רק על כיצד לרדת במשקל.
היא כעסה על כך שלא מעלים כתבות לקהל יעד של בנות רזות שבהן יסבירו להן כיצד לעלות במשקל תקין.

ואז חשבתי לעצמי על הנושא ואמרתי לרעות שאני רוצה לכתוב סיפור על נערה בתת משקל ושאלתי אותה אם אוכל להקדיש לה את הדמות.
היא אמרה שזה יחמיא לה שאקרא לדמות רעות לוי כמותה ושאם יש לי שאלות על הנושא אני מוזמנת לשאול.

ידעתי שרעות מתאמנת כי היא שלחה כמה פעמים כל מיני סרטונים ותמונות שלה באימון (אנחנו חברות ממרחק, היא גרה מרחק רב ממני כך שמעולם לא ראיתי אימון שלם בעיניי).
ואז חשבתי שלכתוב על אימונים יכול להיות מקורי.
חשבתי עוד קצת והחלטתי ללמוד על האולימפיאדה ומצאתי שעומדת להיערך אולימפיאדה לנערות בחורף של שנת 2016, כך שזה נראה לי רעיון שאפשר לקשר לסיפור.

Training Olympic girl's lifeWhere stories live. Discover now