Weekend, cuvantul preferat a lui JongIn.
Isi deschide usor ochii,privind tavanul de un alb imaculat. Se uita spre micutul ceas de pe biroul de langa pat,acesta indicand ora 10:45.
Se ridica din pat intrand in baie. Isi da usor hainele jos,intrand in dus sub jetul rece de apa,lasand picaturile sa-i alinte corpul.🌟🌟
Isi aranjeaza parul,dandu-se cu putin parfum. Isi ia geaca de piele,iesind din apartament. Urca in bolidul negru, pornind cu viteza spre cea mai apropiata florarie. Cumpara un buchet mare de trandairi rosii-visinii, si cu unul alb in mijloc. Merge mai departe, orpind la un alt magazin. Intra inauntru,uitandu-se la ce-ar putea cumpara pentru iubita sa,ceva ce i-ar placea.
Alege un ursulet mare,cu un mesaj scris la jumatatea lui: " I love you." si lantisorul facut la comanda acum cateva zile " M&K " . Zambeste vazand intiala lui si a lui Min,apoi platindu-i vanzatoarei.
Urca inapoi in masina,apasand acceleratie pana la refuz,in cateva minute ajungand la destinatie.Min statea in bucatarie, in niste pijamale roz, si cu papuci de casa pufosi. Isi facuse o cana de cafea,acum savurand-o,alaturi de un sandwish. Auzise soneria de la usa,spunand ceva printre dinti,de neinteles,deschizand usa.
- La multi ani,iubito!
Exclama JongIn fericit sarutandu-i buzele scurt, si dandu-i buchetul de trandafiri alaturi de ursulet. O ia in brate,inchizand usa si asezand-o pe canapea.
-JongIn... nu era nevoie, raspunde cu lacrimi in ochi,luandu-l strans in brate.
-Intoarce-te.
Acesta il asculta, asezandu-se cu spatele la el. Kai scoate lantisaroul, punandu-l usor pe gatul acesteia,apoi inchizandu-l.
- " M&K " ,ce frumos! Multumesc mult,iubitule!
- E ziua ta,nu? Meriti totul de pe aceasta Lume. Si mai am o surpriza pentru tine.
- Serios,Kai? Mie imi ajung toate astea.
- Dupa mine,nu.
Ii raspunde razand.
-Haide,fa-ti bagajele. O sa plecam pentru o saptamana in Bora Bora.
Isi face ochii mari,privindu-l cu multa uimire. Acesta rade si mai tare,luand-o de mana aducand-o sus,in camera ei.
- Haide. Avionul decoleaza in trei ore.
- T-tu chiar vorbesti serios?
- Foarte serios.
Min il ia in brate,sarutandu-l scurt. Isi scoate valiza din dulap,incepand sa-si impacheteze cateva haine.
Cotrobaia prin dulap,in alegera hainelor. Avea o garderoba destul de mare,iar asta o facea mult mai confuza.-Asta da, asta nu,nici asta, in niciun caz asta! Cum am putut sa uit de compleul asta?
- Cred ca o sa te astept jos, zice razand lasand-o singura in camera.
In loc sa ma ajute,merge sa se uite la televizor, gandeste alegandu-si in continuare hainele.
Isi opreste si pentru ea o pereche de pantaloni scurti,un tricou pana in talie si pe deasupra o camasa in carouri,iar in picioare niste tenisi.- Kai! Sunt gata! Ajuta-ma sa aduc jos bagajele.
Acesta se conformeaza,ajutandu-si iubita.
-Taxi-ul ne asteapta in fata casei. Masina mea va ramane la tine pana o sa ne intoarcem. Bine,iubito?- Da, zambeste.
JongIn pune bagajele in portbagaj,deschizandu-i usa lui Min care intra,urmata de el.
Va fi cea mai frumoasa zi de nastere!
____________________________________________
#Needitat.
A cam venit timpul sa postez si la aceasta carte. :)) Nu imi place deloc sa intarzii atat de mult timp, si imi pare enorm de rau. O sa ma revansez,promit!
Multumesc tuturor celor care imi citesc carte.