Uyundığımda okula bile geç kalmıştım tekrar yatmayı düşünmüştüm ama başımda bekleyen bir anne ve baba vardı.En kötüsüde ne biliyomusunuz anne ve babanızın öğretmen olmasıdır.Bana bakışlarından anlamıştım bile dünki kaçamaktan haberleri olmuştu annem"dün nerdeydin duygu".Hiç cevap vermeden geri yatmıştim.Yani şimdi annem söylerde babam geri kalırmı."Annen sana dün nerdeydin dedi duygu"."Tamam duydum anladım ama okula geç kalıyorum değilmi odamdan çıkarsanız üstümü giymeyi düşünüyorum he ne dersiniz".Bu sert çıkışmam baya kötü oldu ama napabilirim yeni uyanmış bir kıza böyle sorular sorulmaz helede 2 defa
---
Sabahki azarımdan sonra okula gelebilmiştim sonunda sınıfa girdiğimde inekler önleri kapmıştı bile bende en arkada gözüme kestirdiğim sıraya oturdum ama hiç ders dinleyecek havamda değildim.Kulaklığı takıp müzik dinlemeye başladım.Biri kafama dokunduğunu hissetiğim anda kalktım karşımda eren duruyodu ben hala dündeydim erenin o cümlesi ne anlama geliyodu."Naber güzellik"."İyi ya ne olsun aynı işte"."Hım müzik dinlediğine göre canın bişeye sıkkın değilmi nasrettin hoca".İnanamıyorum ya bu çoçuk çift kişilikti yada içinde bilmdeği bir yabancı vardı ve beni çok iyi tanıyodu canım sıkkınn olduğunda hep müzik dinlerim."evet annem ve babamı biliyosun herzamanki gibiler insanlar yaşlandıkça değişir benimkiler hep aynı" gülümseyerek."Benimkilerde aynı"dedi."Eren"dedim birden"efendim"."dün sen benim kulağıma birşey fısıldamıştın ya"."eee"."orda ne demek istemiştin".Şaşırmış gözlerle bana bakarken birden kahkaha atmaya başladı."N-Ne oldu?"."Sen anlamadın mı cidden O cümlemi "."hayır"."İyi ozaman gel gidelim anlatıyım." Yok artık bir kaçamak dahamı annem ve babamı bu kaçamaktan sonrasını düşünemiyorum."Tamam"dedim ve yine o meşur arabaya gidiyoruz erenin arabasına "Hayret bu sefer kucağına almadın"."Ya alamam çünki dün aldıktan sonra anladım senin ağır olduğunu belim hala ağrıyo".Ne yani şimdi bu salak espiri yaptığını falan mı ?sanıyodu."Çok komik" .
---
Arabada konuşmaya başlamıştı bile"bir yere girmiyoruz duygu sana anlatmak istiyoruma ama tepkinden çok korkuyorum"."Ne söyleyeceksin ki vereceğim tepkiden korkuyosun".Bir an aklıma bana sana aşığım dese şurda bayılabilir yada dalga geçtiğini bile düşünebilirdim"Duygu ben sana aşığım"Napacağomı bilemedim öyle mal mal erene bakıyodum nasıl yani şimdi eren bana aşıkmıydı yok artık daha neler eren bana a-ş-ı-k yok yok kelimesi bile hatalı bir cümle bağırarak"Çek sağa inicem aren çabuk"."Duygu lütfen dinle beni"."Eren çek sağa dedim sna değilmi"."Hayır"dedi bide pişkin pişkin ya öküz kalbim çok hızlı atıyodu nefes alamıyodum arabayı durdurmasını istedim ama yapmadı."Eren çek sağa yoksa atlıcam"dememle frene basması bir oldu.Ben inince oda benle beraber indi."Ya anlamıyorum eren seni cidden anlamıyorum biz kaç senelik arkadaşız biliyosun değilmi"." Evet ama duygu beni bir dinlesen herşeyi sana anlatıcam"."Seni dinlemek istemiyorum bidaha bana yaklaşma dokunma konuşma".Tamam biliyorum iyice çocuk gibi olmuştum ama erenin bana böyle hissetiğini bilmiydum.Anlamdığım şekişde gelip belimden tutup kendine doğru çekti öpmesini beklerken bana sarıldı anlamıyorum kalbim çok hızlı atıyo bendemi hayır hayır ben ve eren biz olabilirmiydik cidden."Eren beni eve bırakırmısın?.Demiştim sakin bir ses tonuyla bağırmamıştım çünki erenin bana sarılması yumuşatmıştı beni daha önce o kokusu hiç dikkatimi çekmemişti yabancı gibiydi kokusu bana"tamam" dedi birden.Öküz ya şurda ne güzel hayal kuruyoduk kokunu içime çekiyodum kokusundam bahsetmişmiydim....