♥Taehyung baring berbantalkan peha Chorong di atas sofa yang terletak di ruang tamu rumah mereka.Taehyung sesekali mendongak memandang wajah Chorong, bila Chorong menunduk memandangnya, laju dia pura² buang taik dekat kuku.-_-
Chorong:Eleh,fikir aku tak nampak?Kau curi² tengok aku,kan?
Taehyung:Lah perasan ke?Alah,malunya! *tutup muka guna tangan**curi²tengok Chorong celah² jari**gelak*Chorong:Fikir comel?
Taehyung:Noona rasa?*aegyo*
Chorong:‾︿‾*tutup muka Taehyung guna tangan*Taehyung:Wangi tangan.
Chorong:*senyum*Taehyung:Noona tengah senyum,kan?
Chorong:Macam mana tahu?
Taehyung:Sebab saeng tengah senyum.Taehyung tarik lembut tangan Chorong kemudian mempamerkan senyuman manis kepada Chorong.
Chorong:Kelakarlah budak kecik mengayat!
Taehyung:Saeng bukan budak keciklah,dah nak jadi bapak orang dah pun,tahu?
*bangga*Chorong:Kalau bukan aku yang mengandung anak kau,memang aku tak percaya.
Taehyung:Wanna look me being a man,huh?Chorong:Pergi tunjuk dekat wak kantin!
Taehyung:Eh jangan,nanti kempunan wak tu nak lagi.*gelak*
Chorong:Jangan nak mencarut.‾︿‾Taehyung:Noona,saeng nak suggest satu nama untuk anak kita,boleh?
Chorong:Apa dia?
Taehyung:Gabungan nama kita,Taerong.Chorong:Tak mo lah,bunyi macam terung. Kang dipanggilnya anak kita terung! *gelak*
Taehyung:Tak pasal² jadi sayur,kan?Mereka ketawa dengan lawak bodoh yang tercipta.
Taehyung:Noona,bila due date?
Chorong:Minggu depan kut.*tengok tv*
Taehyung:Noona ni,rileks je.Macam beranak tu serupa berak pulak.*risau*Chorong:Habistu kau nak aku buat apa? Menangis?*pandang Taehyung*
Taehyung:Tak!Saeng tahu noona seorang yang kuat lagikan sado!*gelak*Noona, kalau sakit perut ke apa,cepat² bagitahu saeng,tau!*serius*Chorong:Kalau sakit perut nak yak?*sengih*
Taehyung:Mengadu dekat mangkuk dalam jamban kita tu.*gelak*Noona,kita belum prepare apa² pun untuk baby.Chorong:Ya tak ya juga kan.Aku dah tak larat nak pergi ni.Kau pergi beli sendirilah. Boleh?Aku bagi senarainya,alah kau tinggal cari dengan bayar je.*sengih*
Taehyung:Saeng pergi sensorang?Mampu ke?♥Suho buat muka tak rela dalam kereta Taehyung.Taehyung hanya tersengih tengok muka tenuk kebulur Suho.
Taehyung:Gumawo hyung sebab sudi temankan adik ipar hyung pergi shopping baju.Alah,baju tu pun untuk anak buah hyung juga,kan?*aegyo*
Suho:Jangan buat aksi comel dekat aku, night sickness aku dibuatnya nanti.‾︿‾ Lagipun aku ada benda nak dipulangkan dekat kau.Nah,ambil balik.*hulur beg kertas*Taehyung capai beg kertas tersebut kemudian isi di dalam dilihat.Kelihatan blouse labuh berwarna putih yang sepatutnya diberikan kepada Chorong.
Taehyung:Pasai pa boleh ada dekat hyung pulak?
Suho:Kau baling dekat aku.Yang lawaknya tu,sampai ke sudah aku pegang beg tu. ‾︿‾
Taehyung:*gelak*Tak tahu tang mana yang lawak tapi,sorrylah ya,terbaling.Anyway, gumawo.*sengih*
Suho:Yalah.♥Suho dan Taehyung hanya tersenyum awkward sambil menunduk hormat beberapa kali kepada setiap manusia yang tersengih sambil memerhati mereka.Ada juga yang buat muka pelik lagikan ajaib.
Taehyung:Hyung,entah² diorang ingat kita gay kut.
Suho:Jinja?!Omo,kalau ya pun,shipkanlah aku dengan yang sado sikit,ini setakat papan lapis ni,apa taste?!<(`^´)>Taehyung:Jangan sampai saya tunjuk ketumbuhan peha di lengan saya,menangis nanti menengok.‾︿‾
Suho:Ah,aku tak tertarik dengan lemak tepu kau tu.Sekarang ni,mari kita cepat² penuhkan troli.Mereka pun ambil barang seperti yang disenaraikan oleh Chorong.Sesekali mereka bergaduh disebabkan berlainan citarasa.
♥Chorong baru selesai mandi.Sebaik saja keluar daripada bilik mandi,bau semerbak bunga ros menerpa hidungnya.
Chorong:Aku baru lepas mandi bunga ke? Malam ni malam apa?Hish,jangan ditegur! *pergi almari**keluarkan pakaian**pergi katil*
Chorong terhenti apabila melihat blouse putih yang terletak di atas katil dengan kelopak bunga ros bertaburan di atasnya. Kertas putih di atas blouse tersebut diambil lalu dibaca.
Noona,my chagiya!ツ Can you help me?I looking for an angel who wears a white blouse,her name is Kim Chorong.♥You don't know her?If you see the most prettiest woman,that's her.^^ Can you send her to me?I promise you will get a greatest present from me if you can help me.
Your mine and your owner,
Kim Taehyung ツChorong tersenyum simpul sambil membaca surat cinta daripada Taehyung. Entah filem mat salleh mana dia ciplak pun tahu.
Seperti yang Taehyung inginkan,blouse disarungkan ke badan.Tali belakang blouse dibiarkan berjuntai,malas nak mengikat.
Setelah selesai bersiap,Chorong turun ke tingkat bawah.Kelibat Taehyung dicari di merata tempat namun tidak kelihatan di dalam rumah. Sampai ke luar rumah,tubuh Taehyung masih tidak ditemui.
Chorong mengeluh kemudian berdiri di tengah² halaman rumahnya tanda berputus asa.Chorong bercekak pinggang sambil mata melilau ke sekeliling seraya membebel.
Bebelan terhenti apabila sepasang tapak tangan menutup lembut kelopak matanya. Bau losyen yang amat dikenali.Kedengaran tawa yang amat dikenali.Tak lain tak bukan, Kim Taehyung.
Chorong:Kau pakai losyen aku,ya?!
Taehyung:A'ah,bau dia sedap macam cake vanilla.*sengih*Chorong tarik tangan Taehyung kemudian berpaling.Taehyung genggam tangan Chorong tak mahu lepas.Taehyung hulurkan bunga kepada Chorong.
Chorong:Ini hadiahnya?Ini tak cukup teragung ni.*pout*
Taehyung:Well,ini cuma saguhati,
hadiahnya ni.*tutup muka dia dengan Chorong dengan bunga**cpr*-..-Taehyung hanya ketawa tengok Chorong yang diam dengan mata terpejam.Muka merah padam,malulah tu.
Taehyung:Noona,ambillah bunga ni.
Chorong:Tak mahu!*pejam mata*
Taehyung:Eleh!Sajalah tu nak orang kiss lagi.Menyampah!*gelak*Tak apa,tak apa,
sampai kering bibir pun tak apa,saeng sanggup.Chorong terus buka mata kemudian pandang Taehyung atas bawah.Geram! Makin galak Taehyung gelakkan dia.
Chorong penguin walk meninggalkan Taehyung menuju ke tempat letak kereta.Taehyung:Noona!
Sebaik saja Taehyung mengungkapkan perkataan tersebut,hujan deras membasahi bumi.Tak ada angin,tak ada petir,terus hujan.Kau rasa?Ella rasa,ini semua drama! *flip hair*
Chorong yang baru saja menoleh terkejut tengok Taehyung tergamam dengan badan yang basah lecun.Kali ni turn Chorong pula yang gelakkan Taehyung.
Chorong teruja tengok titisan hujan yang turun.Baru saja dia hendak bermain hujan, Taehyung laju menghalang.
Taehyung:Noona!Jangan datang sini!Duduk situ diam²!Bahaya!
Chorong:*smirk*Kalau aku tak nak?*acah² nak pergi halaman*
Taehyung:Noona!*hentak kaki**dekat Chorong*Chorong laju pergi ke halaman rumah lalu ketawa puas hati.Taehyung mencebik geram.Degil!Taehyung bercekak pinggang sambil memerhati Chorong yang mendepakan tangan tanda keriangan.
Chorong:Alah,jangan marah.
Taehyung:Nasib baik tak tergolek tadi,
tahu?
Chorong:Kau kan ada,apa nak dirisaukan? *wink**sengih*Taehyung:Amboi,pandai dia mengayat kita!Dah masuk,nanti demam,kita juga yang susah!
Chorong:Please,manalah tahu lepas ni aku dah tak ada peluang untuk semua ni.Taehyung:Noona cakap apa ni?*sentap*
Setakat nak main hujan,tak payahlah buat ayat menyentap tangkai hati.●﹏● Okay,fine!But make sure,be careful!
<(`^´)>Chorong:Yeah!Sayang Taehyung!*kiss pipi Taehyung*Mr.Kim,wanna be my playmate?
Taehyung:Nae!Kajja!*ketawa*Sebelum tu, ikat dulu.Seksi.*ikat tali blouse Chorong* *gelak*Mianhe tak best dan mengarut.ヽ(^。^)ノ
YOU ARE READING
Byuntae But Idiot!
FanfictionMuka dan perangai seiring innocent tapi di dalam innocent itu,tersembunyi byuntaenya. Bak kata pepatah itali,jangan disangka lopak yang tenang tak ada cacing.