V tomto príbehu budem písať o mne a o mojom chlapcovi....
A hlavne o našich dokonalých zážitkoch...
Preto v tomto prológu sa chcem s Vami podeliť o to ako som stretla svoju nekonečnú lásku, aby som mohla o nás naďalej písať a aby ste vedeli o kom to všetko vlastne píšem ....
Dúfam, že sa Vám bude táto moja malá story páčiť a budete naďalej mojimi vernými čitateľmi mojich príbehov konkrétne aj tohoto...
Bože, mám toho najúžasnejšieho chlapca akého som si len mohla priať...
Mám ten pocit, že je to ten pravý, je neskutočný...
Ani nedokážem opísať ako ho ľúbim...
Poviem vám ako to všetko začalo...
Jeden večer ako obvykle som bola na sociálnej sieti, pozerala som čo je nové a hore v rohu mi zasvietila žiadosť... Povedala som si niekto nový, no na prvý pohľad nič extra, vyzeral ako obyčajný chlapec. Tak som to zrušila a nejako si stým nelámala hlavu. Lenže v tedy som sa pozerala na to takým spôsobom či je ten človek pekný alebo nie a nie na to aký môže byť úžasný a jedinečný. Viem, že to bola hrubá chyba !!! A keď som si to uvedomila, že to bola chyba, tak už bolo neskoro. Bola som sklamaná, v hlave mi lietali myšlienky typu: možno som prišla o celoživotnú lásku alebo najlepšieho priateľa a potom, keď som to najmenej čakala tak to prišlo. Tá žiadosť tam znovu svietila, bola som taká šťastná, že sa odvážil to skúsiť poslať aj druhý krát. Tento krát, bez zaváhania som to potvrdila. Síce medzi tým sme si posielali Snapchat a likoval fotky na Instagrame, ale to nič neznamenalo, lebo sme sa nepoznali. Čakala som každý deň, že či mi napíše, ale nestalo sa tak. Chcela som mu veľa krát napísať, ale nenabrala som odvahu.
Až prišiel ten deň, keď som sa konečne odhodlala mu napísať, síce nebol online ale napísala som mu prosté a jednoduché a tak výnimočné Ahoj :). Vedela som, že ten deň je začiatkom niečoho zaujímavého, možno bude mať pre mňa hlavnú rolu v mojom živote, nikdy nevieš ako sa to vyvinie. Začali sme si písať, prepísali sme denne niekoľko hodín. Nakoniec sme sa dohodli, že by sme mohli zájsť aj von. Keď som ho uvidela tak som vedela, že to je ten vďaka ktorému sa mi oplatí žiť, usmievať a milovať... A aj tak sa stalo. Nedokážem opísať slovami ako ho veľmi milujem. Ale jedno viem, že už nenájdem takéhoto chlapca ako je on. Len pri ňom viem byť naozaj šťastná a užívať si život naplno. Len pri ňom sa cítim bezpečne a tak výnimočne, že vôbec pre niekoho môžem znamenať tak veľa vo mne vyvoláva neskutočnú radosť. On je proste neskutočný chlapec, znamená pre mňa tak veľa, že už si neviem a ani nechcem predstaviť môj život bez neho. Celé dni myslím len na neho, čo robí, ako sa má, kde je. No, keď som už konečne s ním, tak si to užívame spolu naplno. Milujem na ňom toľko vecí a však najviac ako sa ku mne správa, ako sa so mnou rozpráva, ako sa snaží ma rozosmiať no hlavne ako mi dáva najavo, že ma ľúbi a ja som sa preto do neho zamilovala tak ako sa zaspáva, najskôr pomaly, pomaličky a na koniec úplne. No tiež na ňom milujem, keď sa len tak na mňa pozerá bez dôvodu, v tedy by som najradšej chcela vedieť čítať jeho myšlienky. On je najdokonalejšia osoba v mojom živote, som neskutočne šťastná, že ho mám pri sebe a strašne moc sa teším na tie zážitky ktoré s ním zažijem. Viem,že to bude neskutočné ako náš dokonalý vzťah!
PS. Nikdy som si nemyslela, že sa nájde niekto, tak skvelý ako si ty. Že prídeš zmeníš môj život, rozoženieš tmu, dodáš nádej, pohladíš dušu, dáš zmysel maličkostiam a hlavne naučíš moje srdce znovu milovať.