9. Konec, smrt!

12 2 1
                                    

April:

Coze? To si dela srandu ne? Ja mu reknu tohle, rozbrecim se tam a on mi jentak bezcitne rekne, ze ke proste mezi nami konec, a ze me nemiluje. To si vazne dela srandu. To prece nuze byt mozny. Takhle uz to dal nejde. Musim neco podniknout a to hned!

Jakmile jsem si to v hlave vsechno prebrala, jela jsem od Tommyho domu.

Uz ho v zivote nechci videt. Beru zpet vsechno hezkeho co jsem mu rekla.

Musim ho nejak dostat z hlavy. Jenze to nejde. Nejde nejak vypustit z hlavy cloveka, ktereho mate radi. Proste to nejde. Mozna, ze ho ani neprestanu milovat, jen na nej nebudu myslet. To taky neni, ale ten nejlepsi napad.

Jenze co ted? Co? KURVA CO MAM TED DELAT? Jak mam dal zit bez Tommyho. To proste nejde. Tommy je nekdo loho jentak nemuzete vypustit z hlavy, i kdyz vam rekne, ze vas nemiluje, a ze vas jentak vypusti z hlavy. Tohle proste vazne nejde. Tohle proste nejde a nikdy to ani nepujde. Ikdybych se snazila sebevic, nepujde to.

Porad na nej musim myslet. Porad! Na jeho nadherny usmev. Na jeho pohled, telo, doteky, ty chvile s nim prozite, ten sex s nim, no a taky na ty jeho sladky slova a ja nevym co vsechno. On, teda Tommy je proste dokonaly, a zadny jiny, jakykoliv sebelepsi clovek se mu v zivote nevyrovna.
Teda jako pro me. Pro me to bude ten princ na bilem koni.

Pri tomto dlohatamskem mysleni na Tommyho, jsem uz prijela domu a poradne si vybrecela oci.

Tohle si prece nezaslousim, nebo snad jo? Ja ani poradne nevim. Ale nic zas tak extra spatnyho jsem neudelala. Tak proc me odmitl, proc mi rekl, ze uz me nemiluje, PROC? DO PICI PROC?

Zakricela jsem si v duchu.

Nakonec jsem dostala jednu myslenku, na kterou jsem myslet nechtela, ale rekla jsem si, ze to musim udelat. A taky se tak stalo.

Zavolala jsem si taxi. Prijelo hned. Nastoupila jsem a rekla, ze chci k Eiffelove vezi. Dojeli jsme, ja zaplatila a vystoupila. Prisla jsem k ni a poradne si ji prohlidla. Byla pekne vysoka. Po ,,chvili,, jsem se vysplhala az nahoru a byla jsem naprosto rozhodnuta co chci udelat.

Tommy:

Dival js se na TV. Davali zpravy a ve zpravach byla April? Co?

Bala na Eiffelovi vezi a vypadalo to, ze chce skocit.

To chce skocit urcite kvuli me. Ale to nesmi. Nesmi kvuli me skocit. Ja ji mam porad rad, ikdyz trochu porad je to jenom trochu.

No jo. Jenze ona to vlastne nevi. Nevi, ze ji mam porad rad.

A co rad ja ji miluju. Ona je proste pro me porad dulezita. A le dokazala to probudit jen tomhle. Je to zvlastni, ale je to tak. Kdyby skocit nechtela asi bych ji mel porad jenom rad a nezacal bych ji milovat tak jako ted.

Musim za ni. Musim ji zachranit a rict ji jak ji miluju a to, ze bez ni nemuzu zit a jiny nadhwrny veci ktery k ni citim. Musi vedet, ze mi nani zase zalezi. A ze vsech no spatny a hnusny co jsem o ni rek beru spatky, a ze doufam ze mi odpusti a vrati se ke me.

Po case se treba vezmeme a budeme mit deti. A proste budeme takovata stastna rodina bez chyby. Teda doufam, ze budeme rodina bez chyby. Konec mluveni jedu za ni.

Jak sem rek, tak sem taky udelal.

Nasedl jsem si do auta a jel to co nejrychleji k April. Cestou me ale chytli fyzlove.

P- ,,Pane stujte! Jedete strasne rychle a to je peoti predpisum.,,

T- ,,Ja se vam strasne moc omlouvam, ale moje pritelkyne se chysta skocit a to jenom kvuli me. A ja ji chci zachranit. Slibuju, ze vam vse zaplatim. Penez mam dost, ale prosim vas ted me za ni pustte nebo se tu zblaznim a asi mozna i podriznu.,,

P- ,,Tak tedy dobra, ale opisem si vasi SPZ, aby jsme vas pak nasli. Ano?,,

T- ,,Ano! A verte hrozne vam dekuju.,,

Poldove si opsali moji SPZ a ja jel zas za April.

Ty vole. Ona se nesmi zabit. Proste nemsi, a to jeste jenom kvuli me. Kvuli me blbosti. Doufam, ze se tam dostanu vcas a zachranim ji a ona mi odpusti, ja se rozejdu se Samantou a s April budeme zit stastne az do smrti.

Mezitim co jsem snil o krasne budoucnosti s April jsem dorazil na misto.

April stala az uplne nahore a chystala se skocit. Okolo bylo snad miliardy lidi a vsichni vypadaly, ze nechteli, aby April skocila. Policie mela co delat, aby vydeseny dav lidi spacifikovala a ubranula prostor, do ktereho nikdo nesmel. Jen policie, hasici zachrana sluzba. Prisel jsem k jednomu policistovi a zeptal se jestli me pusti za zabrany. Samozrejme, ze rekl, ze ne, ale kdyz jsem mu rekl, ze to je moje pritelkyne a, ze jenom diky me neskoci pustil me dal.

Vylezl jsem za ni. Byla to vejska. A nejakou dobu mi to trvalo.

T- ,,April? Rekni, ze nechces skocit jenom kvuli me, ze ne?,,

A- ,,A co te to jako zajima? Prece si rikal, ze uz me nemilujes. Nebo si snad zmenil nazor? Ale co kdybych ti rekla, ze jo?,,

T- ,,Tak to prosim te nedelej. A ano nazor jsem zmenil April ja te totiz uz nadosmrti MILUJU A NIKDY NIKDY TE NEOPUSTIM!!!! Tak prosimte neskakej a zustan na tomhle svete se mnou.,,





Sýr v PařížiKde žijí příběhy. Začni objevovat