12.KAPITOLA-WAIT,WHAT?!

2.4K 165 17
                                    

Kate:
Zahlédla jsem Lilly jak za mnou běží. Ihned jak jsem doběhla do pokoje, skočila jsem na postel .

Lilly:
To,co Kate řekla, mě zaskočilo. Běžela do pokoje. Běžela jsem za ní.
,,Jsi vážně idiot Blacku! " křikla jsem na něj a rychle jsem utíkala za Kate.

Kate:
Slyšela jsem jak Lilly zavřela dveře a sedla si na mou postel.
,,Jsi v pohodě Kate?"
,,Ne.Nejsem Lilly."
,,Co se stalo Kate. Řekni mi své tajemství."
,,Dobře."

Sirius :
Takhle jsem Kate ještě nikdy neviděl. Zajímalo by mě co ji je. Koho měla, kdo ji zradil. Jsem idiot. Vážně idiot.

James :
,,Tak ti děkuju za Hezký den Tichošlápku "zavrčel jsem na něj a šel pryč.

Kate:
,,Jednou jsem chodila s jedním klukem. Jmenoval se John. Z vnější stránky to byl pohledný, milý kluk, ale jeho vnitřní stránka byla jiná. Jednou jsme se šli projít. Nevěděla jsem kam jdeme. Vláčel mě někam neznámo kam. Když jsme byli daleko, daleko od lidi na nějaké louce; kam nikdo nechodil, znásilnil mě. Od té doby, žádnýmu klukovi nevěřím. Nikoho nemiluju. Kluci jsou všichni stejný. Všichni jsou stejný hajzlové.

Lilly:
,,Počkej cože? !"divala jsem se na ní s otevřenou pusou. Bylo mi Kate tak líto.
,,Znásilnil mě Lilly. Znásilnil. "







O týden později :

Kate:
Nikam jsem nechodila. Nic jsem nejedla. Měla jsem depresi. Celý dny jsem jenom ležela v posteli. Spadla jsem se o 8 kilo. Nic mě nebavilo. Nic mě netěšilo. Byla to muka.

Lilly:
Byli mi Kate tak líto. Takhle to nemůžu nechat.
,,Kate. Pojď zítra jdeš do školy. Ukaž Blackovi že tě nezlomi. Ukaž mu jak jsi silná. Dokážeš to,musíš věřit."

Kate:
Má pravdu. Dokážu to. Nejsem slabá. Ukážu všem jak jsem silná. Zítra jdu do školy.

Ve škole :

Jako vážně Pottere??!! (HP fanfiction)❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat