"Ehm jag är så ledsen för det som hände" sa jag tyst och tittade generat på golvet.
"Det är inte ditt fel det är den där idiotens fel"
Jag tittade upp mot hans ögon.
"Vem fuck kallar du idiot huh!" Skrek Justin ut med en kall ton.
"Vi ses jag messar dig" jag gav han en kyss innan jag snabbt vände mig om och mötte Justins mörka blick.
Våra blickar var intensiva och ilskna.
Det var en lång tystnad innan jag helt plötsligt bröt ihop och föll mot golvet.
Justin var sabbt nere på golvet för att omfamna mig.
Jag grät tyst men tårarna rann som en flod. Hatet jag hade mot Justin var stark just då min plan var att göra han svartsjuk men inte så att det kom till allt det här.
"Jag hatar dig Justin,jag hatar dig så jävla mycket" mumlade jag ilsket mot hans famn tårarna fortfarande rinnandes.
"Jag vet" viskade han.
Jag kände hur kontrollen över mig själv försiktigt försvann,fan jag glömde mina tabletter. Rummet började mörkna och framför mig såg jag Justin och Michelle kyssas.
"DIN JÄVLA IDIOT" skrek jag ilsket och började slå Justin hårt,riktigt hårt överallt hårdaste slagen var mot hans ansikte.
"Jag hatar dig,jag hatar dig" upprepade jag flertal gånger.
"Schh hjärtat,schh" försökte Justin lugna ner mig.
Jag fortsatte slå honom och började nu sparka också blod rann från hans läpp och näsa samtidigt som hans hals var fullt med röda märken av mitt rivande.
Rummet började snurra och det sista jag hörde var ett glas som gick sönder.Justins perspektiv
"JAG HATAR DIG,JAG HATAR DIG" upprepade Chanelle gång på gång. Hon vart som en helt annan person på någon sekund,hon hade nämnt något om någon sjukdom innan kanske var det den som slagit in.
Slagen som träffade mitt ansikte gjorde nog ondast,hon var stark för att vara så liten verkligen och hennes ögon var näst intill kolsvarta inte som hennes vanliga grön/bruna ögon. Blod smaken kändes i min mun men jag var van vid det nu förtiden. Innan Chanelle gjorde något mer som att hämta en kniv så tänkte jag att vatten kanske skulle lugna henne men såklart tappar jag glaset och det faller i tusen bitar.
Min blick vändes automatiskt mit Chanelle som ligger medvetslös på golvet,snabbt springer jag mitt henne och lyfter upp hennes lilla kropp och går upp mot mitt rum där jag lägger henne i min king size säng.
Sedan springer jag ner för att hämta vatten som jag sedan lägger bredvid henne på nattduksbordet.
Med kläder på la jag ett täcke över Chanelle och mig,sedan la jag mig bakom henne la handen om hennes midja och somnade.Chanelles perspektiv
Med solljuset mot mig vakande jag med en stor huvudvärk. Jag försökte ta mig upp men det var en tyngd vid min midja,jag vände mig om och där låg Justin.
Jag försökte knuffa bort hans hand men det gick inte så jätte bra då den låg som en sten.
"Justin" viskskrek jag.
"Mhmm" mumlade han.
Ett till försöker att knuffa bort hans arm och den här gången lyckades jag.
Det första jag gjorde var att hämta mina tabletter och sedan gå tillbaka till Justins rum för att dricka tabletterna med hjälp av vattnet på Justins nattduksbord.
"Lägg dig bredvid mig" hördes Justins röst.
"Nej" svarade jag irriterat, trodde han verkligen att jag skulle förlåta honom så snabbt?
"Snälla jag vill bara prata" bad han med en mjuk röst.
Jag gav upp och la mig så långt bort ifrån honom som möjligt.
Ett suck hördes och sedan sa han:
Vad för tabletter tar du?
"Ehm,varför undrar du det" frågade jag nervöst och började pilla på min tröjkant,att prata om mina diagnoser var det värsta.
"Igår så fick du hur ska man säga det Panik" fick han fram.
Jag nickade sakta.
"Jag tar Adhd,depressions och bulinfitiom (påhittat) tabletter" suckade jag.
"Wow de det.. Det där va asså jag menar de va väldigt mycket ,du glömde att ta dom igår va?" Stammade Justin.
Jag nickade.
Han drog in mig i sin famn och gav mig en puss på pannan.
"Jag gillar dig mer och mer Chanelle och det gör mig rädd" viskade Justin.
"Sluta såra mig då"
"Jag ska baby,jag ska"
Jag visste inte i'm jag skulle tro på hans ord,det skulle vara ganska idiotiskt men ändå så kysste jag han i den minuten och jag ångrar mig inte alls för det kändes så rätt.--
Nytt kapitel finally😁
Är utomlands så mitt wi-fi e väldigt segt därför kom kapitlet ut sent.
Puss nästa kapitel kommer efter 18 röster💗
YOU ARE READING
You can't love me(Justin bieber)
FanfictionLäs beskrivningen för att få reda på novellens handling.