„ La fel de mult cum petreci timp cu mine azi
Poti face ceea ce vrei
Si eu voi face ceea ce vrei
Nu e nevoie sa spui nimic altceva, huh "- C-ClownTimpul se scurse mult prea repede decat in mod firesc sau poate era doar impresia mea.La liceu am evitat pe cat de mult posibil sa comentez privind activitatile trupei sau intrebari personale ce nu isi aveau rostul.M-am simtit inca o data stanjenita de fanii mei masculini ce doreau poze sau autografe.Sunt o eleva de liceu si idol pe scena,aceasta linie fina consider ca ar trebui sa mi se respecte,insa cei de acolo nu sunt de aceeasi parere.Jae Hyun a fost incantat sa asiste cu mine la afisarea rezultatelor noii echipe de dans a liceului iar eu m-am simtit nostalgica si plina de regrete ca locul ne-a fost luat.Am adus atatea merite liceului nostru si nu voiam sa dau drumul acestui provilegiu.
Pasii mei se indreapta spre usa micului studio muzical din agentie pentru interviul la care trebuie sa iau parte cu fetele.Cea care ne ia interviul e o angajata de aici si parca nu imi fac griji de o intrebare prea personala care ar fi putut veni de la altcineva.Toate suntem relaxate si vorbim doar despre planurile trupei,nicio revenire in viitorul apropiat.Ma simt insa ca un robot pentru ca trebuie sa imi calculez toate cuvintele si starile pentru a nu atrage vreo controversa in spatiul virtual."De ce trebuie sa repetam daca nu mai promovam?"Hyeri este foarte iritata privind acest aspect,recunosc putin ca si eu ii impartasesc nemultumirea.
"Pentru ca asa trebuie.Plus ca in curand va trebui sa ne ocupam de coregrafia cadou pentru fani."ii raspunde Bora,putin obosita.Si uitasem de acea coregrafie,JYP venise cu ideea sa postam un dans pe canalul nostru oficial peste o luna sau doua.
"Cu Jungkook cum e?"se intereseaza Bora si automat simt cum un mic suras vrea sa capete loc pe fata mea.
"Mai incet,daca aude cineva suntem toate in probleme."se incrunta Ga Eun cu o atitudine tensionata.
"Luam lucrurile cum putem pentru a ne fi bine."ma eschivez putin si imediat ma gandesc ce ar putea face la ora asta.Nu mi-a dat niciun semn pana acum.
"Ma bucur."continua sa mi se adreseze si ma simt flatata ca intre noi sunt relatii atat de bune,nu de fatada cum am mai vazut la alte trupe.
"Vreau sa imi fac un tatuaj."se plange Ga Eun cand opresc muzica din sala.
"Tatuaj?Agentia nu va fi de acord,mai ales ca nu ai varsta legala."ii spun cu parere de rau.
"Numai reguli tampite,m-am saturat.Moon,nu face aia,nu te du acolo,sa nu spui asa ceva.De ce nu te imbraci cu ce ti-am recomandat?Simuleaza si tu starea aia daca nu poti sa o ai.Vreau sa fac ce doresc,doar nu afecteaza pe nimeni lucrurile astea minore."oftez privind-o,exact ca Hyeri si Bora.Toate resimtim asemenea restrictii,daca le poti numi asa,dar noi am ales drumul acesta.Nimeni nu ne mai poate compatimi,nu ne-a fortat nimeni sa ne dorim sa fim aici.
"Fa-ti unul care sa nu fie la vedere atunci."imi arcuiesc sprancenele.
"Nu cred ca am unde sa merg fara sa intru in subiectul delicat de idol sau varsta."
"Atunci nu te mai plange,in fond ce era asa de important sa il faci acum?"Hyeri intervine inaintea mea si Ga Eun se uita in jos cu o privire meditativa.
"Era important pentru mine."prefer sa nu mai adaug nimic in plus si sa o las sa se gandeasca la ce doreste.
In scurt timp mergem alaturi de Jane la un atelier de moda pentru a ne alege rochiile pentru balul caritabil.
"Ma gandeam sa aveti toate rochiile lungi din moment ce va fi la ora sase seara,dar inca nu am idee de culoare sau model."pare sa dezbata in sinea ei mai multe optiuni,ma bucur ca nu o face cu voce tare.
CITEȘTI
TOM
Fanfiction...Teardrops Of Memories... Mnemofobia - teama de amintiri.Fiecare om are amintiri neplacute, pe care evita sa le scoata la suprafata, insa cei care sufera de mnemofobie se tem de amintiri in general, fie ca sunt pozitive, fie ca sunt negative. Am i...