Dziś naszą zabawę poprowadzą bliźniaki. Tak samo jak w pierwszej edycji ~Q&A~ w tym rozdziale nasze kochane postacie odpowiedzą na wasze ciekawe pytania, a w następnym ~13~ rozdziale wypełnią zadania.
Na salę wchodzą nasze bliźniaki Stanford i Stanley Pines.
- Witamy serdecznie ludziska.
- Jak powiesz jeszcze raz ludziska to wydziedziczam. - Nagle na salę wbiegają Dipper, Mabel, a zaraz za nimi Bill i Alex.
- Przecież my mieliśmy to prowadzić.
- Czemu ja i Bill zostaliśmy wykluczeni? - Wszyscy patrzą wyczekująco na braci.
- Autorce chodziło o nas kiedy wspominała o bliźniakach. A czemu my to sam nie wiem. Tak jakoś. - Na salę wchodzą poprzedni uczestnicy "Q&A" oraz nowi.
- Powitajmy Alex, Bill'a, Dipper'a, Mabel, Soos'a, Wendy, Rats'a. - Do sali wbiega demon zaraz po tym jak wspomniał o nim Ford.
- Następni są Robbie, Tambry, Nate, Lee, Thompson oras nasi nowi uczestnicy czyli Pacyfika, 8-ball a dalej ty Ford czytaj.
- Dalej są Pyronica, Amorphus Shape, Keyhole, Xanthar, Hectorgon, Kryptos, Pacifier i Teeth. - Skończył czytać Ford.
- A Rats nie jest przypadkiem nowy tutaj?
- Alex nie czepiaj się. Czytam tutaj to co pisze.
- No okej. To czytaj co tam masz Stanek.
- To najpierw pytania. Ford co tam masz?
- Pytania od "MFirsty": Dipper dlaczego nie lubisz jak ktoś przezywa Cię PineTree ?
Bill czy lubisz być demonem ?
Alex czy chciałabyś być demonem ?
Bill masz do wyboru dwie opcje jedną z nich jest ocalenie Alex ale przestanie być demonem, a drugą nie reagujesz Alex ale dalej będziesz demonem.
Ok pytanie dla wszystkich czy lubicie Alex ^^
Pacyfika czy znasz/chciałabyś poznać Billa?- Szybciej się nie dało panie Pines? - Wendy siada na jednym z krzeseł i bawi się swoją siekierą. Znudzone Alex, Pyronica i Mabel siedzą i zaplatają sobie wzajemnie warkocze, Bill i Rats zaczęli bójkę, a wokół nich stoją demony razem z Robbie'm, Lee, Nate'm, Thompson'em, Dipper'em oraz wujkiem Stankiem.
- Walka! Walka! Walka! - Stan cały czas krzyczał to jedno słowo.
- Cisza ludziska! Będę powoli czytał pytania, a wy macie je wysłuchać. - Wszyscy posłusznie siadają na krzesłach na przeciwko Forda, a Stanek staje obok niego.
- Pierwsze pytanie: Dipper dlaczego nie lubisz jak ktoś przezywa Cię PineTree ?
- Bo to jest denerwujące i ten idiota je wymyślił. - Bill jedynie cicho się śmieje.
- Następne pytanie brzmi: Bill czy lubisz być demonem?- Powiem, że wręcz kocham być demonem bo nic mnie nie ogranicza. I będę żyć wiecznie, a wy zwykli ludzie umrzecie szybko. - Demon wzrusza ramionami. Tym razem następne pytanie będzie czytał Stan.
- Okej, a więc: Alex czy chciałabyś być demonem?
- Ciekawe pytanie. Powiem fajnie by było nim być. Przynajmniej dzięki temu mogłabym żyć wiecznie z Billem. - Alex siada na jego kolana, a on ją przytula.
-Bill masz do wyboru dwie opcje jedną z nich jest ocalenie Alex ale przestanie być demonem, a drugą nie ratujesz Alex ale dalej będziesz demonem.
- Poświęciłbym moje życie by ją ocalić, więc przestanie być demonem to niewielka cena za jej życie.
- Jestem tym mocno zaskoczony. Bill i taka odpowiedź. - Dipper patrzy zaskoczony na demona.
-Ok pytanie dla wszystkich czy lubicie Alex ^^
- Oczywiście, że ją lubimy. - Wszyscy odpowiadają chórem.
- Ja tam jej nie lubię. - Robbie przytula do siebie Tambry i nie zwraca uwagi na mordercze spojrzenia pozostałych osób.
- Pacyfika czy znasz/chciałabyś poznać Billa?
- Jeszcze nigdy go nie spotkałam, nie licząc specjalnego odcinka. Raczej niezbyt bym chciała go poznać, po tym jak usłyszałam jaki jest od całej rodziny Pines.
- Dzięki Pacyfika. Zapamiętam to sobie.
- Bill nie strasz jej, bo w domu spotka cię mój gniew.
- Oj żartowałem tylko złoto oka.
- Ford co teraz mamy?
- Wyzwanie od "TalkRose": Bill ubierz się w żółte damskie ciuchy. - Wszyscy zaczynają się śmiać.
- TalkRose lepiej się bój, bo w nocy mogą przyjść do ciebie koszmary. - Bill patrzy wkurzony na Forda, ponieważ ten śmiał przeczytać to wyzwanie.
- Teraz mamy wyzwania od "MFirsty": Alex zrób tak abyś wyglądała jak damska wersja Billa
Bill zaproś swojego brata na partyjkę w szachy
Rats czy masz ludzką postać ? Jeśli masz to pokaż
Dipper zamień się czapraki z Billem i chodź tak przez cały dzień.- Szybciej się nie dało?
- Pierwsze: Alex zrób tak abyś wyglądała jak damska wersja Billa.
- Dzięki za to wyzwanie. Podoba mi się.
- Następne: Bill zaproś swojego brata na partyjkę w szachy.
- Ale fajnie bracie. Zagramy sobie w szachy. - Rats woła z złośliwym uśmiechem.
- Prędzej bym żyły sobie podciął.
- Nie zwracajmy na nich uwagi: Rats czy masz ludzką postać? Jeśli masz to pokaż.
- Oczywiście, że mam taką postać. Zobaczysz ją w następnym rozdziale razem ze zdjęciem Alex jak ta jest ubrana jak mój brat.
- Ostatnie wyzwanie to: Dipper zamień się czapkami z Billem i chodź tak przez cały dzień.
- Tylko nie mój piękny cylinder. Jak ja będę bez niego wyglądał?
- Uroczo, bo i tak założysz czapkę Pinetree. - Alex zadowolona całuje go w policzek. Do sali nagle wchodzi Waddles* z listem. Mabel bierze go od świnki.
- To od autorki. - Mówi zaskoczona. Otwiera delikatnie list i czyta jego zawartość.
- Drodzy przyjaciele. Chciałabym abyście napisali sami rozdział o wieczorze panieńskim i wieczorze kawalerskim. Powodzenia. ;)
- Czyj niby wieczór panieński, jaki kawalerski? - Wszyscy zaczęli dyskusję na ten temat i zapomnieli, by pożegnać czytelników.
- Oink, oink. - Jednak Waddles pożegnał się z wami.
*Waddles - świnka Mabel. W polskiej wersji językowej nazwany Naboki.
I jak podobał wam się rozdział? Jestem wielce zaskoczona, że tylko MFirsty dała tyle pytań i wyzwań, a TalkRose tylko jedno wyzwanie. Myślałam, że więcej osób da jakieś pytania lub wyzwania.
Tak więc do zobaczenia ludziska. Do następnego ;D
CZYTASZ
Tajemniczy Świat| Tom 1 i 2 ~Wodogrzmoty Małe~
FanfictionPiętnastoletnia Alex Falls dzięki swojemu zamiłowaniu do Wodogrzmotów Małych trafia do świata swoich ulubionych bohaterów. Za wszelką cenę stara się uzyskać zaufanie pozostałych mieszkańców tajemniczego miasteczka. Czy Alex poradzi sobie w tym świe...