Κεφαλαιο 2

251 49 10
                                    

Η Αρτεμις πλησιασε δειλα τη φιλη της,μουδιασμενη καθως ηταν απο τον καταιγισμο των συναισθηματων που ξαφνικα την πλυμμηρισαν....Συναισθηματων που δεν πιστευε οτι θα ενιωθε ξανα....Μονο που τωρα ολο αυτο που ενιωσε τα λιγα δευτερολεπτα που οι ματιες τους κλειδωσαν το φοβοταν...Αλλωστε το παρελθον την αναγκασε να δει τους ανθρωπους και πιο συγκεκριμενα τους αντρες με διαφορετικη ματια...

<<Φιλεναδα μου καλη σε εσενα οφειλω το γεγονος οτι ο γα'ι'δαρος απο εδω μας εκανε την τιμη να ερθει?>>ψιθηρισε η Ρια αγκαλιαζοντας την κολλητη της.<<Αρτεμις, απο εδω ο αδερφος μου. Πετρο να σου γνωρισω την κολλητη μου,κουμπαρα μου και δημιουργο του παρτυ.Σας αφηνω λιγο να τα πειτε...Πρεπει οπωσδηποτε να επισκεφτω αυτο τον πλουσιο μπουφε.>>ειπε λαιμαργα η κοπελα και απομακρυνθηκε..

<<Ωστε σε εσενα ανηκει αυτη η γλυκια φωνη που ακουσα στο τηλεφωνο?Οφειλω να σου ομολογησω πως σε ολη την επιστροφη μου σε φανταζομουν...η πραγματικοτητα ομως την ξεπερναει...>>της ειπε χαριζοντας της ενα μαγευτικο χαμογελο που θα εκανε καθε κοπελα να λιωσει...

<<Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια, ομως νομιζω οτι υπερβαλλεις.>>

<<Μαμα,μαμα!>>φωναζε η μικρη Ελπιδα διακοπτωντας τη συντομη στιχομυθια των δυο νεων. <<Κοιτα τι μου πηρε η νονα>>της ειπε δειχνοντας της ενα μπλοκ ζωγραφικης και μαρκαδορους.

<<Ειναι υπεροχα κοριτσακι μου!Θελεις να σου βρω ενα τραπεζι να κανεις μια ζωγραφια για τη νονα?>>

<<ΝΑΙ!!!>>φωναξε η μικρη και τα δυο κοριτσια απομακρυνθηκαν.

Η Αρτεμις εριξε ενα απολογητικο βλεμμα στον Πετρο γυρνωντας προς τα πισω..Εκεινος ειχε απομεινει να τις παρατηρει καθως εφευγαν..Ξαφνικα ενιωσε ενα κενο μεσα του να τον πλυμμηριζει.<<Τι ομορφη κοπελα.Αναρωτιεμαι αν ειναι παντρεμενη.>>σκεφτηκε..

<<Εεεεεπ!Σε τσακωσα μεγαλε..Τι σεκεφτοσουν?>>

<<Τιποτα μικρη. Η μαμα και ο μπαμπας που ειναι?Εχω καιρο να τους μιλησω.>>

<<Υποθετω οτι το "τιποτα"¨πηγε να βρει στη βαφτιστηρα μου μια γωνια να ζωγραφισει.>>

<<Τι μαλακιες ειναι αυτες που λες?Ισα που ανταλλαξαμε δυο κουβεντες με την κοπελα.>>

<<Σε ειδα πως την κοιταζες.Μη μου λες ψεματα λοιπον.Το μονο που εχω να σου πω ειναι αλιμονο σου ετσι και πληγωσεις το κοριτσι μου.Μπορει να εισαι αδερφος μου αλλα να ξερεις οτι το μερος της Αρτεμις θα εχω.>>

Κυνηγωντας την ελπιδαWhere stories live. Discover now