Matematik çalışmayı bitirdim. İçim içime sığmıyor. Bu sıkıntıları çözmem lazım. Canım çok sıkkın derken kapı çaldı. Kim olabilir? Kapıyı açtığımda Polisler kapıdaydı ve aynen şöyle dediler:
"Cinayetten tutuklusunuz." Cinayet mi?
"Şaka olmalı , kameralar nerede?"
"Kamera yok, Şaka yok." Dediler ve aniden beni kapıp ellerimi kelepçelediler. Polis otosuna doğru yürüyorduk, ben şoka giriştim. Ne bir şey diyor ne de hareket ediyordum.
***
Şimdi karakola girdim. Bendeki tüm üstümde bulunan telefon bağcık kemer hepsini aldılar. Ve direk sorgu odasına aldılar.
"Neden öldürdün?" dediler. Ben ağlayacak bir şekilde :
"Hayır."
"İtiraz etme. Görüntülerin elimizde."
"Ya kimseyi öldürmedim. Öldürsem evde mi olurdum? Saat kaçta oldu bu olay?"
"İnsanın kendi yaptığı şeyin saatini sorması ilginç." Buna cevap vermedim. Şimdi için doğru yapmak neymiş anladım. Bunu kim yaptıysa ona ulaşmam lazım. Bana mesaj atan ihtiyara ya da gence ulaşmam lazım. Ben bunları içimden söylerken bana yönlendirilen bir avukat oldu. İlk sorduğu şey "neden yaptın?" ama ben yapmamıştım. Kimse bana inanmıyordu , umursamıyordu gerçekten zoruma gidiyor. Hemen konuşmaya başladım.
"Ben kimseyi öldürmedim. Kimse bana inanmıyor olayın daha nasıl olduğunu bile bilmiyorum."
"Nasıl?"
"Muhtemelen benim kılığıma giren biri yaptı bunu yaptı , ben değil." Dedim adam kahkaha attı. Sinirlerim tepeme çıkıyordu artık.
"Bak Sen gece saat 02.35'de Bulvarın orada birini defalarca bıçaklayıp, öldürmüşsün. Bunu neden başka biri senin kılığına girip yapsın ki?"
"Yaparlar. Ben o saatte evdeydim."
"Bak bana doğruyu söyle zaten her türlü hapis cezası alacaksın."
"Bana inanmalısın. Ben hiçbir şey yapmadım. Ben bir insan öldüremem." Dedim ve birkaç dakika bana baktı. Endişeli şekilde beklerken avukatın telefonu çaldı. Köşede baya fısır fısır konuştu. Bana gelip şöyle dedi :
"Seni buradan çıkaracağım. Bu sana inandığım için değil. Beni arayan kişiler için."
Bu adam benle neyse. Şuan o kadar geçişken duygular yaşıyorum ki. Madem ellerinde kamera kayıtı var beni buradan nası çıkaracak? Ciddi anlamda bunu merak ediyorum. Bir kaç saat geçtikten sonra bir polis geldi ve serbestsin dedi. Yanlışlık için özür diledi. O sırda ben muhteşem bir rahatlamayla eşyalarımı almaya gittim. Fakat aklıma takılan bir şeyler var ben buradan nasıl çıktım bunu memura sorunca şöyle dedi "Yapan şahıs gelip itiraf etti." dedi ve şok oldum. Onu görmek istedim ama izin vermediler. Hemen buradan çıkıp bana mesaj atanlara mesaj attım. Görüşmek istediğimi ve adamı onlar mı bulmuş diye sormak istediğimi söyledim. Onlar ise görüşmenin zamanı şimdi olmadığı , her zaman her yerde karşıma çıkabileceklerini söylediler. Ardından o benim gibi olan adamı onların yakalayıp ya da onun yakalayıp teslim ettiğini söylediler. Sürekli onlar ya da o diyorum çünkü kaç kişiler bilmiyorum. Karnım çok aç , gidip yemek yemeliyim derken aklıma sınavım olduğu geldi. Hemen okula gitmeliyim.
***
Okuluma vardığım zaman sınava çok az kalmıştı. Hemen girip sınavımı oldum ve çalışmadığım halde kağıdımı doldurdum çok yüksek bekliyordum. Galiba bana olanlar sayesinde böyle oluyor. çok ciddi bir değişim yaşıyorum bunun farkındayım. Ben bana ne olduğunu çözeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELÇİ
FantasyBir Verkant elçisi olmanında avantajları varmış. Biri ya Verkant ya da Elçisi olabiliyormuş. Ben ikisiyim bu yüzden bir şeyi çok çabuk öğrene biliyorum. Yani birde özel güçlerim var. Üstün dövüş , sezi , güç , hız, değişen yüzleri tanıma, tüm sesl...