Aslında zayıflamayı uzun zaman önce istiyordum. Ancak insan ne kadar çabalarsa çabalasın bir yardım almadan hiçbir işe yada güzel bir sonucuca ulaşamıyor. Onlardan biride benim.
Fazla kilolarım okul hayatımda daima bana sorun yarattı. Özellikle kıyafet konusunda. Öyle istediğim her rengi giyemiyordum mesela. Sadece siyah. Yada okul dışı hayatımda. Etek giymeyi çok istedim aslında. Ama giyebildiğim tek şey pantolonlar. Ayrıca giymeyi istediğim diğer bir kıyafet ise kesinlikle tayt.
Giyemediğim kıyafetler daima bana hırs kaynağı oldu. Yaz tatilinde kendi çabalarımla 3 kilo verdim. Onu da herkesin bildiği gibi az ye abur cubur yeme gibi tavsiyelerle başardım.
Ancak işin bu kısmında yardım almaya karar verdim.
Evimize yakın olan bir spor salonu çalışanlarıyla konuştum. Bana daima yardım edebileceklerini en yakın zamanda başlamam gerektiğini söylediler.
Ertesi gün sabahın erken saatlerinde tartıyla yüzleştim. Çok korkuyordum aslında. Ya çok fazla kilo aldıysam ? Ya verdiğim 3 kilo geri geldiyse ? Gibi beni uyuz eden sorular aklımdan çıkmıyordu. Cesaretimi toplayıp tartıya çıktım. Karşımdaki rakam beni şaşırtmamıştı.
Tam olarak 75.1 kiloydum. En azından verdiğim 3 kiloyu geri almadığım için kendimi motive etmeye başladım.
Coğu insan içinizdeki duyguları fark etmez. "Bunu tek yaşayan ben değilimdir umarım."
Ve daha çok sorgulamazlar neden bu kadar kilo aldığını. Onlar için tek soru "Kıza bak ne kadar da şişman. Günde kaç öğün yiyor acaba?" Ve sonrası gülüşmeler..
Mesela kendimden örnek vereyim. Eski zamanda geçirdiğim bir ameliyat nedeniyle hızla kilo almaya başladım. Vermesi de bayağı zor oldu tahmin ettiğiniz gibi.
Bunların hepsi bana hırs oldu. Öyle verdim zaten 3 kiloyu. Daha sonra okullar açıldı ve 2 kilo daha gitti. Şimdi de 15 tatil geliyor. Bunu benim gibi değerlendirmek isteyen birçok okuyucu arkadaşlarım vardır. "Hani tatile kilolu girip zayıf çıkmak ve okuldaki herkesi şaşırtmak düşüncesi" Eğer bu sizde varsa tamamen haklısınız. Sizde benim gibi hırs yapın ve yardımda alarak zayıflayın. Emin olun verdiğiniz 1 kilo bile çevrenizdeki insanlar tarafından fark edilecektir. Bunu ben yaşadığım için size söylüyorum. Ayrıca kıyafet konusunda 34-36 beden giydiginizi düşünsenize. Harika olurdu. Gerçi şuan 40 giyorum orasıda ayrı bir konuda 😂
Evet benim güzel okuyucularım. Siz kendinize inandığınız sürece yapamayacağınız hiçbirşey yok. Bundan çok emin olabilirsiniz. Önemli olan güçlerinizi elinize alıp güzel bir şekilde değerlendirmek ve o çok hayal ettiğiniz fit vücuda sahip olmak.Evett ilk bölümümüde kazasız belasız yayınlıyorum. Hikayem yeni olduğu için oy vermeyi sakın unutmayın. Ayrıca kendinize inanıp kilo vermeyi başarırsanız bana yazmayı unutmayın 😊