UYANIŞ

16 1 1
                                    

Gözlerimi açtığımda karşımda Salih, bide Eser vardı.Ben Altuğ'un yüzünü hatırlamıyordum.Bu yüzdende tam emin değildim.Eser'in anlattıklarına göre yüzde yüz Altuydu.

Bilmiyorum ama ben Eser'le kalmak istiyorum.Çünkü ilk defa birinin yanında Altuğ'u özlemedim.Eser bana çok yakın geldi.Neden bilmiyorum ama Eser bana her şeyiyle Altuğ'u aynı zamanda babamı anlattı.Her ne kadar babama karşı kırgınlığım,kızgınlığın olsa da onu özlüyorum.Annem ...

Annem benim çakmakla evi yakmam sonuçunda öldü.Neredeyse 8 yıl oldu.O zaman babam beni evden kovmuştu.Bende bi daha o eve girmek istemedim.Sonra 6yıl Altuğ'la bi evde kalmıştık.Daha sonra Altuğ ölünce bana Eymen sahip çıkmıştı.

"Misal.Aşkım."

"Efendim"

"Neye daldın hadi gidiyoruz."

"Tamam.Al... Eser sende gelsene."
"Salih için sorun olmazsa."

"Yoo ne sorunu olsun.. senden daha büyük sorun mu var?"

"Ya kavganın sırası mı? Uff hadi gidelim.Eser senle konuşmak istiyorum.Sende geliyosun."

...

Kısa ama bana saatler gibi gelen bi yolun ardından bize gitmiştik. Bize derken Eymen'in evinde kaldığım için orayı kastettim neyse siz anladınız..Şuan ben üçlü koltukta yatıyodum Salih'de ayak ucunda oturuyodu.Eymen tekli koltuğa yayılmıştı Eser de ikili koltuğa uzanmıştı.Maşallah misafir değil de ev sahibiymiş gibi davranıyor.Kafamı Salih'e çevirdiğimde dikkatlice Eser'i incelediğini fark ettim.Eser'den pek hoşlanmamıştı.

Artık bu sessizliğe bi son vermeli dimi..

"Eser, anlatcan mı?"

"Neyi?"

"Biz senle aynı evde filan kalmadık.Yani sen niye öyle söyledin.Yada ben seni ilk defa görüyorum.Arkadaşım filan da değildin."

"Ha bide beni arayan sendin dimi?Emsal'in yerini nerden biliyodun?"

"Emsal'i ,seni ve babanı araştırırken bulmuştum.Kaçırıldığını öğrendim ve araştırdım."

"Sanane.Sen niye Misal'i araştırıyosun?"

"Bak beni germe."

"Haha ha,gersem nolur oğlum?"

"Senden daha önemli işlerim var.Anlatıp gidicem.Yorma...Neyse Emsal'i geçtiğimize göre gelelim Altuğ konusuna..Ama sen bilmiyorum iyi misin?Yani sonra anlatsam."

"İyiyim.Anlatabilirsin"

"Tamam.Hani Altuğ motor kazasında ölmüştü yani sen öldü sanıyodun.Altuğ ölmedi yani o aslında benim."
.
"İki yıldır ben neler hissettim sen biliyomusun?"

"Haklısın ben gelecektim ama sana çok sinirlendim.Her geldiğimde yanında Salih vardı.Ama o seni haketmedi.Yaptıklarını bi bilsen...Neyse işte affet beni.Seni çok seviyorum."

"O kadar kolaymı o.Bide Salih'in yaptıklarından bahsediyorsun.O senden daha kötü ne yapmış olabilir?"

"Misal bilsen böyle konuşmazdın.Hem daha iki yıl oldu yani geldim işte. Bu kadar zorlamasan olmaz mı!?"

"Doğru söylüyosun daha iki yıl oldu ama bana on yıl gibi geldi...
.....

....

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin