1.Bölüm

46 8 2
                                    

Selin ve Elif birbirini hiç sevmeyen kızlardır. Selin 15, Elif 15 yaşındadır.
Selin'in ailesi çok zengindir fakat Elif'in ailesi çok fakirdir..

Selin her istediğini alabilirken Elif alamazmış, çünkü Elif'in ailesi çok fakir kıt kanaat geçinirlermiş. Selin'in babası Ömer'in çikolata fabrikası vardır, bir sürü çikolata fabrikası varmış. Elif'in babası Ali'nin işi bile yoktur.

Selin ile Elif aynı okuldadır. Elif çok zeki ve çok akıllı bir kızdır. Selin çok şımarık ve tembel bir kızdır. Elif %70 bursla Selin'in okuduğu okulu kazanmıştır. Selin her gün Elif'i rencide edip edip rezil ediyordur. Ama Elif buna aldırış bile etmiyordur.

Günlerden bir gün Elif yaşadığı hayattan çok sıkılmıştır. İsyan etmeye başlamıştır: Allah'ım yeter artık bende onlar gibi her istediğimi almak istiyorum, bende onlar gibi gezmek tozmak istiyorum neden paramız yok bizim demiştir.. Bu söylediklerini kapı aralığından duyan babası kahrolur.. Elif'in babası Ali iş aramaya koyulur.. Ve bir gün sabah gazetede iş ilanı görür Ömer'in yani Selin'in babasının  25-30 kişiyi işe almak için ilan verdiğini görür..

Ali bu ilanı görür görmez Ömer'in fabrikasına gider.. Ve işe alınmak için diğerleri gibi sıraya girer... Ve sonunda sıra Ali'ye gelir.
Ali: Merhaba ben iş ilanı için gelmiştim. İşe çok ihtiyacım var, lütfen bu iş benim için çok önemli lütfen diyerek gerekenleri yapar ve işe alınır...Ali'nin maaşı 1.500'dir. Artık evine daha çok yiyecek götürebilecektir. Elif'e daha çok harçlık verebilecektir..

Elif bir gün okulda hastalanır babası iş yerinden izin isteyerek okula gider.. Elif'in ateşler içinde yandığını gören Ali tam kızının yanına gidecekken Selin'in ona bağırdığını ve etraftaki herkesin Elif'e güldüğünü görür.. Kızını alıp hastaneye giden Ali çok sinirlenmiştir. Cumartesi sabahı Selin süslenir püslenir fabrikaya gider. Selin fabrikanın içini gezmek istemiştir. Babasıyla gezmeye başlamıştır. Bir anda Selin karşısına Elif'in babası Ali çıkmıştır. Selin Ali'ye bakarak "ben, ben seni bir yerlerden hatırlıyorum mm nerden nerden.?" Diyerek mırıldamıştır.. Ali'de Selin'e bakarak aynı şeyleri mırıldamıştır. Sonunda birbirlerini hatırlayıp sinirli sinirli bakışmışlardır. Selin babasına dönerek "baba bu Ada'mı nerden buldun da işe aldın! Çıkart şu Ada'mı işten!" dedi ve babası "kızım garibanın biri aldım işe ne olacak ekmeğinden etme Ada'mı ne yaptı ki sana?" Diyerek gitmişlerdir..

Selin pazartesi okulda bunu herkese anlatmak için sabırsızlanıyordu. Ve Pazartesi günü Selin okula gitmiştir...

SELİN VE ELİF DOSTLUĞU! ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin