3ο Κεφαλαιο♥

38 4 3
                                    


     Αλεξάνδρα: "Ναι τον Τάσο. Μην ανησυχείς. Δεν παίζει τίποτα με εμάς. Απλός αρχίζουμε και κάνουμε παρέα. Δεν είναι και τόσο κακός όσο νωμίζαμε. Αντιθέτος, είναι πολύ γλυκούλης και πάνω απ'όλα όμορφος.
Έτσι κι αλλιός αυτός μου είπε πως αν χριαστώ κάποτε την βοήθειά του να μη διστάσω να τον ρωτίσω."
      Δήμητρα: " Α μάλιστα. Τέλος πάντων κάνε ό,τι νωμίζεις αλλά μόνο ένα σου λέω. ΠΡΟΣΕΧΕ! Ξέρεις πολύ καλα τι τύπος είναι και ότι μπόρει άνετα να σε χρησιμοποιήσει όπως είχε κάνει και μαζί μου. Όχι πολλά πολλά μαζί του ή με την παρέα του. "
     Αλεξάνδρα: " Ναι μαμά ό,τι πεις! Ξέρω τι κάνω. Θα προσέχω" μου είπε με μια ειρωνία στην φωνή της.
     Δήμητρα: " Εμένα δεν θα με κοροϊδεύεις. Ξέρεις ότι νιάζομαι για σένα βρε χαζούλαα."
     Αλεξάνδρα: " Awwww!"
     Δήμητρα: " Α ναι και πριν το
ξεχάσω. Αφού η μαμά σου και η sis σου έφυγαν και λύπει και η δικιά μου μαμά σκέφτικα άμα, το τονίζω το άμα, θέλεις να έρθεις να μίνεις έδω σε εμένα μέχρι να έρθουν οι δικοί σου. Τι θα έλεγες;   Θέλεις;"
      Αλεξανδρα: " Αχ θα το ήθελα πολύ. Τέλειαααα. Μίλισες όμως καθόλου γι'αυτό το θέμα με την μαμά σου;"
     Δήμητρα: " Φυσικά και ναι και συμφώνισε κατευθείαν. Με την δικιά σου όμως όχι. Αυτό θα πρέπει να το κάνεις η ίδια σου"
      Αλεξάνδρα: " Της έγραψα μήνηνα και δέχτικε. Δηλαδή και να μην την ρωτούσα σίγουρα ναι θα έλεγε. Αφού την ξέρεις" μου ειπέ με πονηριά λες και εγώ είμαι χαζή.
       Δήμητρα: " Μααααάλιστα. Και επειδή εκτός την μαμά σου ξέρω και εσένα πολύ καλά θα σε παρακαλέσω να τελιόσεις με το δούλεμα και να πας να την ρωτίσεις τώρα!"
        Αλεξάνδρα: " Εντάξι, μη βαράς ντε. Ήρεμα", μου είπε γελόντας, "θα ρωτίσω."

Μετά το δέξιμο της μητέρας της ετίμασε τις βαλίτσες της και περίμενε να περάσουν αυτές οι καταραμένες δύο μέρες.
         
          -Τέλος FLASH BACK-

Το ξυπνητήρι μου χτήπισε.
      
        Δήμητρα: " Ξύπνα, ξύπνα!"

Πήγα στο κρεβάτι της και πίδιξα πάνω της από την χαρά μου που ξεκινάει πάλι το σχολείο.
      
       Αλεξάνδρα: " Είσαι με τα καλά σου; Ηρέμισε λίγο. Πώς κάνεις έτσι;"
       Δήμητρα: " Αμάν! Άλεξ άμα δεν βιαστούμε δεν θα προλάβουμε την πρώτη ώρα" της είπα και έτρεχα πανικόβλιτη από εδώ κι από εκεί.

Μπήκα στο μπάνιο κάνοντας ένα γρήγορο ντουζάκι, ανέβηκα τις σκάλες με προορισμό το δωμάτιό μου.
Αυτό που είδα όμως με άφισε σοκαρισμένη. Η Άλεξ είναι ακόμα ξαπλώμένη στο κρεβάτι της.

       Δήμητρα: " Δεν το πιστεύω. Σήκο τώρα! Εξετίας σου θα χάσουμε την πρώτη ώρα" της είπα και την έριξα από το κρεβάτι
       Αλεξάνδρα: " Άουτςςς... Α δεν πας καλά."
       Δήμητρα: " Sorry, αλλά δεν μου άφισες άλλη επιλογή."
    
Άνοιξα την ντουλάπα μου και την χάζευα επί μισή ώρα. Δεν το πιστεύω! Είναι έτοιμη να σκάση και εγώ δεν βρίσκω τίποτα για να φορέσω.
Τελικά κατέλιξα σε μια βισινή ψυλόμεση φούστα με μια γκρι αμάνικη μπλούζα από μέσα και τα γκρι μου all stars

Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα για έναν γρήγορο καφέ και μόλις είδα ότι ήταν η Άλεξ έτοιμη ανακουφίστικα.

Αύριο πιστεύω πως θα καταφέτω να ανεβάσω και το επόμενο κεφάλαιο, το 4ο Κεφάλαιο.

Μακάρι να σας άρεσε και αυτό το κεφάλαιο.

Περιμένω σχόλια ❤

Ερωτας Με Εμποδια!Where stories live. Discover now