- Kat ja nigdy nie chciałem tego dla ciebie. - Powiedział Hubert a ja się zaśmiałam.
- No tak. Pewnie chciałeś czegoś gorszego.
- Katherine, proszę, nie mów tak. - Powiedział zawiedzionym głosem.
- Co, liczysz, że od teraz będziemy kochającą się rodzinką a ja zacznę cię traktować jak ojca?
- W końcu jestem twoim ojcem!
- Nie. Mój tata został zamordowany. - Wysyczałam. - Mogę dostać się do swojego pokoju? - Zapytałam.
- Zabierz ją. - Warknął Hubert.
- Dziękuję ojcze. - Burknęłam i zaczęłam iść w stronę wyjścia.
*** 20 minut później
Przez całą drogę do pokoju nie odezwałam się do Kuby nawet słowem choć on przez cały czas próbował mnie zagadywać.
- Kat, czy możesz mi do cholery odpowiedzieć? - Zapytał zirytowany a ja położyłam się na łóżko. przykryłam kołdrą i obróciłam się w stronę okna . - Czyli teraz będziesz mnie ignorowała? - Podniosłam tylko rękę i wystawiłam mu środkowy palec. - Dobra. Skoro tak chcesz się bawić to będę siedział w twoim pokoju do momentu aż się odezwiesz.
Lekko się podniosłam i rzuciłam w niego poduszką pokazując palcem, że ma wyjść.
- Odezwij się to wyjdę.
- Wynoś się! - Krzyknęłam.
- Nie. - Odparł i odrzucił mi poduszkę.
Wstałam z łóżka i wzięłam telefon ze słuchawkami. Szybko je założyłam i włączyłam muzykę jak najgłośniej się dało. Minęła tylko chwila a ten debil zdążył do mnie podejść i zabrać mi telefon.
- Oddaj to dupku! - Krzyknęłam.
- Nie. - Odparł i zaczął się śmiać.
Wzięłam z półki książkę i rzuciłam w niego.
- Ej! To jest niesprawiedliwe! - Mruknął niezadowolony a ja rzuciłam kolejną książką. - Kat! Przestań!
- Opieprz się ode mnie! - Krzyknęłam. - I wyjdź z tego pokoju! - Dodałam po chwili.
- Kat... Twoje oczy... - Powiedział a ja po raz kolejny rzuciłam w niego. - Dobra już idę ale uspokój się. - Powiedział.
Kiedy tylko wyszedł zaczęłam wszystkim rzucać i krzyczeć żeby rozładować cały swój gniew, smutek i żal. Kilka minut później wszystko leżało na ziemi a ja siedziałam po środku tego bałaganu.
- Kat... - Usłyszałam głos za sobą ale nie miałam zamiaru reagować. - Kat...? Co się dzieje? - Zapytał Tom a ja zaczęłam szlochać.
Szybko do mnie podbiegł i usiadł tak, że mogłam się w niego wtulić.
- Wszystko będzie dobrze. - Mówił i głaskał mnie mnie po włosach.
LA
Dziękuję agatarekus za nominację!
1. Jak długo piszesz na wattpadzie?
Już prawie dwa lata. :3
2. Jak odkryłaś wattpad?
W sumie przez przypadek. Widziałam jak koleżanka coś czytała więc weszłam na tą stronkę i spodobało mi się. :)
3. Praca, którą najlepiej ci się czytało?
Uuu... Dużo tego było.
O krok od śmierci
Cień
Njubi
Porwana, poszukiwana
Sheba
Było tego dużo więcej ale te najbardziej zapadły mi w pamięć.
4. Jakie miejsce chciałabyś najbardziej zwiedzić, albo odwiedzić?
Definitywnie USA. Mieszka tam moja rodzina, poza tym to piękny kraj z bogatą historią.
5. Leciałaś kiedyś samolotem? Jak tak to gdzie i jakie masz przeżycia?
Leciałam i to dużo razy. Najczęściej do do Anglii ale też nad miastem i w okolicach. Mój dziadek i wujkowie są/byli pilotami a jeden ma własną awionetkę i zawsze nią latamy jak przylatuje. Na różnych spotkaniach pilotów latamy też szybowcami. :3
To wspaniałe przeżycie! Jedno z lepszych jakie można doświadczyć. Na początku zawsze odczuwam lekki niepokój ale jak tylko wzniesiemy się na jakieś dwa metry całkowici się rozluźniam i lecę. Uwielbiam to!
6. Wymień swoje ulubione piosenki na doła.
Nie mam piosenek na doła. Słucham po protu wszystkiego co jest na karcie.
7. Od kiedy masz ferie?
Od 15 lutego.
8. Umiesz lub lubisz rysować? Jak tak to jaką techniką najbardziej lubisz?
Nie umiem rysować ale czasami coś po bazgrze w zeszycie na nudnej lekcji.
9. Jak reagujesz na każdą nową gwiazdkę lub okrągłą sumę wyświetleń?
Cieszę się z każdej gwiazdki jak małe dziecko bo to oznacza, że ktoś czyta moje wypociny i podoba mu się to. Dodatkowo jest to dużą motywacją, której każdy z nas potrzebuje. :)
10. Cięłaś się kiedyś?
Nigdy.
11. Co myślisz o Gang girl?
Jeszcze nie przeczytałam całości ale jak na razie bardzo mi się podoba. :3
Nominuję każdego kto czyta to opowiadanie. Odpowiadajcie w komentarzach lub w swoich opowiadaniach. Z chęcią poczytam. :)
1. Jak masz na imię?
2. Napisz coś o sobie.
3. Od jak dawna piszesz?
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
5. Ulubiona książka/książki?
6. Co cenisz w ludziach?
7. Czym innym zajmujesz się oprócz pisania?
8. Jesteś pesymistką czy optymistką?
9. Wymień 3 cytaty, którymi posługujesz się, są twoim mottem?
10. Kiedy zostało stworzone Twoje pierwsze opowiadanie i o czym było?
11. O czym marzysz?
CZYTASZ
Porwana po raz drugi
Mystery / ThrillerZawsze myślałam, że porwanie było najgorszą rzeczą jaka mogła mi się w życiu przydarzyć ale myliłam się. Powrót do domu okazał się jeszcze gorszy... Wizyty u psychologa, ciągły nadzór policji, prywatna szkoła i te wszystkie spojrzenia ludzi, których...