1.

207 19 2
                                    

„Haló! Vnímaš ma?" zamávala mi Lucy rukou pred očami.
„Čo?"
„Ja viem že to okno je sexy,ale mohla by si ho aspoň raz prestať hypnotizovať a sústrediť sa na to,čo hovorím?!"
Znela dosť podráždene.Pretočila som nad ňou očami a prekrížila si ruky.
„Počúvam"
Uškrnula sa.
„Poobede idem s Lukeyom a jeho kamarátmi von tak mi napadlo že.." To nemyslí vážne! Dobre vie,ako jeho aj s tou jeho priblblou partiou nenávidím a ona sa ma opýtato toto?!
„Ani ma nehne!" Škaredo sa na mňa pozrela.
„Scottová! Ak ma máš aspoň trochu rada,urob to pre mňa" vzdychla si, „Prosím.."
Chvíľu som nad tým uvažovala,no napokon som (síce s veľkou nechuťou) prikývla.Usmiala sa a z lavice zobrala učebnicu Biológie.
„Už musím..O piatej v parku.Pá" povedala a vyšla z triedy.
Ach.Na čo som sa to nechala zase nahovoriť..
No nič.
Sedím v lavici a opäť si čarbem do zošita rôzne nezmysli.
Poobede
Prišla som domov a vyvalila sa na posteľ.
Niekto mi napísal a tak som do ruky zobrala mobil a prečítala si správu..
Lucy: Tak o piatej dobre?? :) :3
Ja:Okay :(
Lucy: Aj ja ťa ľúbim :**
Už som neodpísala.Pozrela som sa koľko je hodín a skoro som dostala infarkt.
15:45..
Čože?! To ako dlho mi trvá cesta domov?
Pribehla som ku skrini a začala si vyberať oblečenie,ktoré si oblečiem.
Hm..Takže.
Toto nie..V žiadnom prípade..To kto mi sem dal sakra?..Toto by mohla nosiť tak moja babka..Á! To je ono!
Čierne skinny jeans,biele tielko a šedý svetrík.
V kúpeľni som sa učesala,spravila si linky a navoňavkovala sa.
Sila zvyku..
„Idem von!" zakričala som na starkú a zabuchka za sebou dvere.
Už z diaľky som zbadala Lucy a tých..Nevyjadrujem sa.
Keď ma zbadala aj ona,usmiala sa a pribehla ku mne.
„Ah-" Neznášam keď ma prerušuje!
„Aha kto prišiél! Takže chalani toto je Mia a Mia,toto sú-"
„Keby som chcela,predstavím sa im sama!" V mojom hlase bolo cítiť hnev.Nebolo mi dvakrát príjemné stáť pred najväčšími frajermi školy.
Všetci sa na mňa nechápavo pozerali,čo ma znepokojovalo ešte viac.
Nadvihla som jedno obočie a sadla si na vrch lavičky.
Chcela som si z vrecka vytiahnuť cigaretu,no zistila som že som ich nechala doma.Supér!
Bože..Nepotrestal si ma už dosť?
„Na" ozval sa niekto vedľa mňa a ja som sa zľakla.Pozrela som sa,kto to je.
Hm..Jeden z nich.To som si mohla myslieť.
„Dík" povedala som a jednu si vytiahla a zapálila.
„Takže ty si tá 'slávna' Mia ktorú Lucy stále spomínala.." uchechtol sa.
Zaskočilo ma,že pred nimi spomínala práve mňa.Takú nulu..

My Perfect Idiot (Calum Hood)Kde žijí příběhy. Začni objevovat