Saatlerdir sokaklarda geziyoruz Antalya ne kadar büyükmüş arkadaş gez gez bitmedi.Hepimiz yorgunmuyuz ? tabiki hayır. Bar yolundayız. Bara girerken kapıda izbandutlara kimliklerimizi gösterip içeri girdik. Kızlarla hiçte bara uygun giyinmemiştik çünkü burdaki kızların hepsinde kıçını zor kapatan dar elbiseler , uzun topuklular vardı. Hayır hiçbiri güzel değil kendinlerini vitrin mankeni sandıkları kesin ama dışarıdan bakınca hepsi sürtük. Yanındaki erkeklerde de göz zevki yok. Yarısından çoğu kızların yanında minnak kalmış. Barın her tarafını rahatça görebileciğimiz koltuklu kısma oturduk. Elbiselerimiz olmadığı için rahat davranıyorduk. Serkan 20 tane shot istedi. İçkiye alışık olduğumuz için sıkıntı etmemiştik. Serkan'ın arkadaşı Burak dc tarzı oyun oynayacağız. dediğinde şaşırmıştım , beklemiyordum. İçki şişesini döndüreceğiz şişenin kapak kısmı soru cevaplıyacak göt kısmı soru sorucak soruyu cevaplayamazsının shot içeceksiniz dediğinde hepimiz onayladığımızı belirten mırıltılar çıkardık.Şişeyi burak çevirdi Mertte durdu hepimiz susmuş oyuna odaklanmıştık.
Burak : Kızlardan biriyle çıkıcak olsan bu hangisi olurdu ?
Mert hepimize göz gezdirip Aslıda durdu hafif gülümsedi ve soruyu "Aslı " diyerek cevap verdi.Mert şişeyi çevirdi bu sefer şişe serkana geldi.
Mert : En son ne zaman ilişkiye girdin ?
Serkan eylüle baktı eylül kafasını salladıktan sonra "4 gün önce " diye cevap verdi herkesten ooooolamar çıktı eylül utanıp kafasını serkanın boynuna gömdü.Serkan eylünü kafasına ufak bir öpücük bıraktıktan sonra şişeyi çevirdi şişe bu sefer bende durdu.
Serkan : Neden ailenle değil kızlarla kalıyorsun?
Dediğinde hiç beklemeden shot bardağını kafama dikip lavaboya koşarak gittim.Arkamdan baktıklarına emindim daha lavaboya gitmeden hıçkırarak ağlamaya başlamıştım.Gözlerimdeki buğudan görüntüm net değildi ve birine çarptım kafamı kaldırdığımda soğuk duvarı gördüm şaşkındım oda benim halime şaşkındı beni tutup koltuklardan birine oturttu.Bir süre sessizce ağlamaya devam ettim soğuk duvar bana ben yanındayım dermiş gibi elimi ellerinin içine aldı ve yavaş yavaş okşamaya başladı kafamı kaldırdığımda yine burun burunaydık.Daha fazla tutamadım kendimi ve ona sarıldım hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ettim.1-2 saniye öylede durdu ve elerini sırtıma koydu.15-20 dakikaya kadar ağladım ağlamam bittiğinde kafamı kaldırıp ona baktım oda bana bakıyordu.Yine burun burunaydık kalbim hızlanmış nefes alışverişim hızlanmıştı.Kafamı kaldırıp gözlerine baktım cafedeki gibi çok yakındık onda beni kendine çeken bir şeyler vardı.Kafamızı çevirmeden 10 -15 dakika kadar kafamızı milim oynatmadan birbirimizin gözlerine baktık.O tam kafasını bana yaklaştırdığı zaman kafamı çevirmekle çevirmemek arasında kaldım.Hayır! tanımadığım bir erkekle bu kadar yakın olmam yanlıştı kafamı kaldırıp lavaboya doğru koştum hepsi saniyeler içinde gerçekleşmişti.Lavabolardan birine girip kapının arkasından yavaş yavaş yere oturdum.Kalbim hiç olmadığı kadar fazla atıyordu lavabodan çıkıp bizimkilerin yanına geri döndüm.Hepsi susmuş bana bakıyordu yanımdan geçen garsonun tepsisinden bira alıp kafama diktim ve bir dikişte bitirdim.Garsona aynısından bir tane daha istedikten sonra kafamı çevirim ona baktığımda oda bana bakıyordu.Bende ona baktım denizin koluma dokunmasıyla o tarafa baktım kızların hepsi kaş göz işareti yapıyordu."Damacana sikmişim gibi bakmayın aq" dedim dalga geçerek kızlar bu sefer otelde görüşücez bakışı attılar."Ne kaş göz yapıyonuz hayır maymuna benziyonuz benden söylemesi" dediğimde denizden bir kafa vuruşu gelirken kafamı çevirmemle boşa gitti içimdeki minnak melis anırarak gülerken dışardaki minnak melis kahkaha attı.
Yavaş yavaş sarhoş olmaya başladığımızda artık gitme vakti gelmişte bizde kalktık bizim kollarımıza erkekler girmişti gülerek çıkışa geldik.Dışardaki izbandutlardan 2 taksi çağırmasını istedik taksi geldiğinde otelin adını söyledik 15 dakika yol sürmüştü 30 tl taksiciye verip odalarımza dağıldık.Odaya gittiğimde sırayla duşa girdik duş sonrası kahve sigara yaptık saat 02.30 olmuştu.Yastığa kafamı koyduğumda uyuya kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ
Teen FictionAslı ,Deniz ,Eylül ve Melis. 4 yakın arkadaş erkek kılığına girip özel bir erkek lisesine girecekler ama bu çokta kolay olmayacak birde olaya aşk girerse ?