yb 15 - italya

2.6K 111 5
                                    

Medya : sude ve melek

Bölüm şarkısı :model yanlızlık senfonisi

Soranlar için yanıtlıyorum hira üniversteyi dışardan okuyor daha 1 yılı var



★★★

Hemen bavulumu hazırlamamı söyşeyip yüzüme kapatmıştı . Ben de şimdi salak gibi emire uyup odamda bavul hazırlıyordum .

" emir bey için ordan söylemesi kolay tabi . Nereye gideceğiz hava nasıl sıcak mı soğukmu . Nereye nasıl gideceğiz hiçbişey söyleme tabi . Anca oturduğun yerden ' hiri 3 siitin vir işyilirini hizirli siit sikiz gibi sini alirim ' "

Bi yandan bulabildiğim tüm eşyaları koyuyordum . Çünkü nereye gideceğimiz belli değildi ki bi taraftan yazlık bi taraftan da kışlık eşyalarımı topuyordum .

Bavulu artık tam olarak doldurmuştum . saate baktığımda 1 saattir oyalandığımı gördüm .

Bavulu girişe koyup odama çıktım . Giyecek güzel bi şeyler bulup banyoya geçtim . Suyu ayarladıktan sonra keyif banyosu için köpükleri boca ettim . Telefonumdan dinlendirici bi müzik açtıktan sonra üstümdeki terli kıyafetlerden kurtulup kendimi sıcak suya bıraktım .

Suda 45 dkk oyalandığımı görünce daha doğrusu buruş buruş olduğumu görünce duştan çıktım . yağrın ki şirket sırasına baktım melekteydi . Şirketi sırayla devir alıyorduk . Ben , sude , selina , melek , arada sırada abim ama o daha çok mesleği ile ilgileniyordu . Odamın penceresini kapattım . Perdeyi örttüm havluyu bıraktım ve düşmesine izin verdim . Yatağın üstündeki çıkarttığım giysileri üstüme geçirdim. Elime telefonu alıp kızlara konferans araması yaptım durumu açıkladım . Ve ne kadar kalacağımı bilmediğimden dolayı sıramı sudeye devrettim .
.

Aşşağı indim dicle gitmişti . Telefonu cebimden çıkarttım ve dicleyi aradım .

" alo dicle yarın hangi toplantılar var "

" fotoğrafçılar saat 4 te gelcek . Bi de birkaç adam geldi görüşme talep etti galerici milermiş neymiş onlarla var saat 2 de bi de siyah takım giyen 2 adam geldi ve satış için görüşme yapacaklardı onalra da saat 3 ü verdim . Ama o adamlar pek tekin değillerdi . "

" tamam yağrın benim yerimde sude olabilir "

Cevap vermesine izin vermeden yüzüne kapattım . Ve abimi aradım diclenin bahsettiği adamlar kaçak araba alamak içindiler ve evet bir mafya olarak kaçak arabaları çalıntı arabaların plakalarını ve utku sayesinde sicilini değiştirip temiz malmış gibi satıyorduk . Abimde bunu biliyordu . Telefonumu çıkartıp abimi aradım

Çalıyor... çalıyor ...çalıyor..

Ah hadi ama !!!

Açtı !!!

" alo abi yarın satış var melek sen sude şirkete geçin"

Abim demek melek demekti zaten abimin de orda olduğunu söylersem hemen gelirdi . Sanırım

" hira sen ne kadar gaddar bi kardeşsin inşallah cenazene saçlarına sim döktürüp gelirler hira önemli bi iş üzerindeydim . Sende aradın içine sıçtın "

Ne olduğunu tahmin edebiliyordum . Meleğe yazıktı .

" her ne ise olay çıkartmayın yağrın ben tatile çıkıyorum . "

" yıııkk ya "

" şaka şaka yurt dışında işerim var "

" iyi tamam meşgul etme beni daha çok işim var "

Bayan MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin