Prank

40 3 0
                                    

Ked som sa zobudila vsetci este spali. Potom ma napadol prank na chalanov tak som zobudila Saru."Sara zobud sa mam prank na chalanov zobud sa" povedala som potichu a Sara sa zobudila.
"A aky prank?!"Sara sa hned spytala s usmevom a zaujmom.
Ja:"nafukneme matrac a dame ho do bazena a chalanov namalujeme a dame na matrac a vystrasime megafonom."
Sara:" Sima ale mi dve chalanov nezdvihneme."
Ja:"Hmm...mas pravdu, ale mozme zavolat nekoho kto by chcel videt reakciu chalanov."
Sara:"ale koho?"
Ja:"ja nekoho zavolam"tak sme sa dohodli spravili a aj sme tak urobili. Sara namalovala chalanov opatrne, ja som nafukala matrac a zavolala som troch chalanov a tri baby zo skoly. Vsetkym komu som zavolala suhlasili a hned prisli. Jak prisli tak Sara ich akurat domalovala vyzerali smiesne aj dokonca sa im to hodilo. Povedala som potichu chalanom "Mozete ich po jednom, pomali a opatrne odniest von na matrac. " medzi tym som so Sarou a babami hladali v garazi megafon. "Mam ho!" povedala som s utekala von babi za mnou. Chalani uz dali Matusa s Markom na matrac, inac nechapem ze mozu tak dlho spat sak uz bude 10:45
Vsetci sme sa postavili vedla seba a smiali sa im a potom som naznacila ze zakricime do megafonu 1,2,3 "BUDICEK !"
Matus a Mark sa tak zlakli a spadli do vody, ked vystrcili hlavy z vody vizerali smiesne a hned isli z vody von. Ked viliezli tak sa na nas nastvane pozerali ale my sme sa nevedeli prestat smiat, potom sa Matus a Mark na seba pozreli a zlakli sa jeden druheho kôli tomu rozmocenemu make up a on sa tiez zacali smiat sami na sebe. Potom nieco povedal Mark Matusovy a chytili sa za ruky a druhu ruky natiahli ku mne a Sare tak sme ich chytili za ruku a oni nas zrazu pevne chytili a usmiali sa a potiahli mna a Saru a ja a Sara sme stihli chytit spoluziakov a oni tych druhych a Mark a Matus nas vsetkych aj nich samich hodili do bazena. Vsetci sme sa smiali. Potom som mala dalsi napad skoro taky isty ako vcera, viliezla som z bazena vzala som megafon zo zeme a zakricala "Urobime si party!" a vsetci "Ano! Juhu!" a skocila som za nimi do vody a party sa zacala. Ked sme sa prestali spliechat v bazene ja a babi sme vyliezli z bazena a chalani povedali "Kam idete?"
Ja:"Predsa nahanacka chyt te si nas!" a zasmiala som sa a chalani hned vyliezli a zacali nas nahanat kazdy jednu. Mna samozrejme nahanal Matus a jak ma nahanal tak som sa nepozerala pred seba a potkla som sa o "ozdobny" kamen a spadla na zem. Matus hned prisliel ku mne "Si v poriadku?"povedal starostlivo.
"Ano som"odpovedala som mu.
"Mam ta"povedal mi do ucha a dal mi pusu a usmial sa.
"Mas, a budes"usmiala som sa a on este viac. Pomohol mi vstat a videla som ze aj ostatny si chytili dievcata tak som povedala "Ide sa uz donutra aby sme sa ususili a pojdeme pozerat niake filmi." Vsetci sme isli donutra sa ususit a pustila som niaky film. Cez film isli po dvojiciach domov a na koniec som zostala ja, Sara, Mark a Matus. A znova sme zaspali na gaucoch. Zatial moje dva super dny.

Tak dalsia cast dufam ze sa vam pacila. A prepacte ze som dlho nevidavala dalsie casti ale nemala som internet dakujem za pochopenie.
Ps: sorry za gram. chyby. A obrazok hore dam neskor. A do comm napiste co by ste chceli aby sa stalo dalej a mozte aj hodnotit knihu dik pp.

My Life And My Love (SK)Where stories live. Discover now