Multide; Alaz'ın Çektiği Fotoğraf(Okuyunca anlarsınız)
İYİ OKUMALAAAAR <3
Salyacığım koluma aktığında gözlerimi açtım.Açtığım gibi de geri kapattım. Allahım bu kadar iğrenç bir yatış şekli olabilir mi ya. Bedenim yataktan aşağıda, salyalarım yastığın her köşesindeydi.Odaya ben uyurken kimsenin girmediğini umut ettim.Gerçi her ihtimale karşı kapımı kilitlemiştim.Malum Alaz Gencer'le aynı evde uyumak zor.
Düşüncelerim beni serbest bıraktığında korkarak gözlerimi açtım. Melun melun odayı izledim. Perdeler kapalı olduğu için odada pek ışık yoktu. Her yer siyah ve beyaz ağırlıklıydı.Bu kadar boğucu renklere bakmaktan sıkıldığım için anlatasım bile gelmedi. Ben de komodinin üzerindeki telefonumu alıp saate baktım. 10.37'yi gösteriyordu. Annemden her zamanki 'ne yaptın?' adlı mesaj gelmişti.Açıklama yapmaya üşendiğimden görüldü yapmadım.Telefonu komodine geri bırakıp ayağa kalktım ve gerildim.Hala uykudan gözlerim yanıyordu. Odadaki tuvalete girip kapıyı arkamdan kapattım.Aynaya baktığımda bir anlık şok geçirerek geriledim. Hiçbir şeyin tipime fayda etmeyeceğini bildiğimden kafamı iki yana sallayıp gözlerimi aynadan çektim.
Tuvaletten sürüne sürüne çıkıp odaya tekrar girdim.Yüzüme on beş kilo su serpsemde fayda etmemişti ve hala gözlerim yanıyordu.Kendimi yatağa atıp yastığıma koala misali sarıldım.
Birkaç dakika sonra telefonumun mesaj sesi kulağımı doldurdu.Bakmaya üşendim. Ama peş peşe mesaj sesleri geldiğinde meraklanıp telefonu elime aldım.Hemen mesajları açtım.
Gönderen:Muhteşem Alaz
Günaydın güzellik
Sen bir filmle beni affetmedin biliyorum
Ben de çok düşünceli olduğumdan affetmen için sana bir şeyler daha hazırlamış olabilirim
Bahçeye gel ;)
Mesajları görünce 'Tövbeestağfurullah' gibi bir anne tepkisi verdim.Kim bilir ne yapmıştır.Mal ya. Bi dakka be. Alaz'ın numarasının bende ne işi var? Allahım.Ne ara kaydetmişti ki?
Meraktan çatlıyordum.Büyük bir hızla yataktan kalkıp kapıya koştum.Tam kilidi açacakken fark ettim ki, kapı kilitli değildi.Lanet olsun.Kesin Alaz akşam gelip telefon numarasını kaydetmişti.Umarım beni panda gibi yatarken görmemiştir.
Merdivenlerden üçerli dörderli inip dış kapıya koştum.O sırada salonda olan Pars ve Yankı'nın manyak bakışlarını umursamadım.Kapının önünde durup gözlerimle Alaz'ı aradım. Ama Alaz'ı göremedim.
O sırada gözüme bahçenin sağ tarafındaki devasa boyuttaki ayıcık takıldı.Koşarak ayıcığın yanına gittim.Ayıcık çok tatlıydı.Üzerinde bir not vardı.Notu çıkarttım.
Peluş cadı bulamadım maalesef.
NOT:Çok tatlı biri
Özür için verdiği hediyede bile beni eziyordu çocuk.Egoist pislik.Elimdeki notu buruşturup yere attım.Ama ayıcık çooooook tatlıydı.Kahverengi ve kocamandı.Ellerimi karnına dolayıp kaldırmaya çalıştım ama çok ağırdı.Bir kaç denemeden sonra kaldırmayı başarmıştım.Ayıcık elimde, arkamı döndüğüm anda daha fazla dayanamayıp ayıcıkla beraber yere yapıştım.Al işte.
''Keşke taşıyabileceğin boyutta alsaymışım'' dedi arkamdan gelen Alaz.
Kafamı kaldırıp ona baktığımda yanımdaydı ve kalkmam için elini uzattı.Utanarak elini tuttum ve ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSİMSİZ
Teen Fiction/"Eğer istersen, ben her zaman yanında olurum" dedi çenesini saçlarıma koyarak. Bunu söylemesi bile benim için yeterliydi./ #İSİMSİZ /...Alazı gördüğümde olduğum yere mıhlanmıştım sanki.Fakat yine de içimdeki heyecan tarif edilemezdi.O an onunla baş...