Kavga Barış Küs

2.7K 114 4
                                    




    Güneşin ilk ışınlarıyla gözlerimi açtım.Mehmet'in kollarının arasındaydım. En son arabada koluna pansuman yapacaktım.Kafamı kaldırıp ona baktım uykusuyla boğuşuyordu sanki ne zaman bu adam huzurlu bir şekilde uyuyacaktı ki.Bir süre yatak da onu izledim. Gerçekten de sıkıntı bir ailesi vardı belkide hayatı ama hiç bir zaman bütür hayatın içinde olmayı tercih etmemişti.

Bunu dün anlamıştım. Eski Mehmet olsaydı dayısının teklifini kabul ederdi.Gerçekten bir an kabul edecek diye çok korkmuştum.Ama dayısına verdiği cevap gerçekten çok hoşuma gitmişti. Artık bizide hayatına sokmuştu. Tebessüm edip Mehmet'in dudaklarına küçük bir buse kondurdum. Uyandırmadan yataktan kalkıp komidinın üzerinde bulunan Mehmet'in beyaz tişörtünü alıp üzerime geçirerek banyoda rütin işlerimi halledip dolapta bulan ilk yardım çantasını alıp alıp sessizce odaya girdim.

Mehmet'in kolunu pansuman yapacağım derecede yatağın kenarına oturdum. Onu uyandırmak istemiyordum dün baya yorgundu. Canını yakmamak için kolonyalı pamukla bantın kenarlarını ıslattım. Arada sırada mehemte bakıyordum uyanmasını istemiyorum.Bantı kolundan çıkartıp yaranın üzerimi oksijen suyla temizledim. İlk yardım kutusunda bulunan ağrıkesici kremi sürüp kucağımdaki ilk yardım kutusunu yere koyup elimdeki bantla yaranın üzerine yapıştırdım.

Şükür olsun ki uyanmamıştı.Yataktan yavaşça kalkmamla Mehmet'in beni altına almasıyla bir an olsun bocalamıştım.Gözlerinin içine baktığım da bana gülüşüyor ve saçlarımla oynuyordu.

-Günaydın güzellik.deyip boynumu öpmeye başladı.

-Sen varya çok adisin.deyip kollarından kurtulmaya çalıştım. Mehmet hem boynumu öpüyor hemde hak verir gibi sürekli hı hı deyip duruyordu. Bütün gücümle bedenini itikledim.Kafasını kaldırıp bana baktı.

-Anlaşılan prensesi çok kızdırmışız.deyip burnuma öpücük kondurdu. Bu adam bazen beni delirtiyor bazen de beni sakinleştiriyordu.

-Sen hamile bir bayanı nasıl yatağa atarsın çekil üstümden.deyip onu itikledim.Ama nafile Boş yere itiyordum resmen beni kendine kilitlemişti.

-Hı hamile bir bayan deyip yanağımın kenarını öpüp dudağımın kenarına gelmişti. Özledim sizi hamile bayan deyip. Dudağıma dudaklarını yapıştırdı. Ellerimi boynuna dolayı bende öpücüklerine karşılık verdim.

-Bende çok özledim seni hayatım.deyip öpüşlerine karşılık verdim. Elini tişörtümün içinden sokmuş vücudumu keşfe çıkmıyordu. Bir an kendime gelip dudaklarından ayrıldım. Anlamsızca yüzüme bakıyordu.

-Ne oldu hayatım?

-Hayatım bende seni istiyorum ama bir engel var.deyip kollarımı boynundan çözdüm. Mehmet sinir olmuş bir şekilde bana bakıyordu.

-Neymiş o engel aq böyle bir sırada.Elimi karnıma koyup

-Hayatım bebek. Mehmet oflayarak yanıma uzandı .Bende gülerek yan tarafa doğru kıvrıldım.

-Melis 9 ay boyunca biz hiç birlikte olmıyacakmıyız.İllahı vardır bunun belli aylarında bir şeyler. Ona dönerek tek elimin üstüne yatarak ona baktım.

-Hayatım var ama hamileliğim risk altında olduğu için Burcu yasakladı.Deyip elimle gönsüne dokundum.

-Of melis bana bak bu bebek daha doğmadan aramıza girdi.

-Saçmalama hayatım.

-Yok yok öyle valla daha doğmadan annesine dokunamıyorum. Bu doğduğun da böyle olursa işimiş is haberin olsun.

-Hayatım bazen gerçekten senin kafa gidiyor.deyip Yataktan doğruldum.Mehmet kolumu tutmasıyla sendeledim.

-Ne oldu.deyip ona baktım.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin