**Anna**
Ryte atsikėliau su puikia nuotaika. Pasisukau ir šalia savęs išvydau miegantį Zayn. Šyptelėjau ir pakštelėjau jam į lūpas ir greitai atsistojau.
Nuraudau prisiminus, kas čia vakar įvyko. Pasiėmiau Zayn marškinius ir apsivilkau juos. Jie vis dar kvepėjo Zayn kvėpalais. Įkvėpiau to kvapo ir apsimoviau šiltas kojines, nes grindys dar nebuvo įšilę.
Nusileidusi į apačią įsijungiau televizorių ir pritildinau jį įsijungusi muzikos kanalą.
Kepiau kiaušinienę sau ir Zayn, bei niūniavau dainą. Staiga kažkas apsikabino mane ir aš pašokau.
-Vajezau Zayn. Negąsdink taip.-Nusijuokiau atsisukus ir pamačius Zayn.
-Labas rytas mažute.-Jis sušnibždėjo ir pabučiavo mane.
-Mmm labas rytas.-Atsakiau į jo bučinį.
-Man atrodo maistas jau tuoj degs.-Pasakė Zayn.
-O šūdas.-Sušukau ir patraukiau keptuvę nuo ugnies.-Maistas sudegė.
Atidariau šiūkšlinę ir išmečiau maistą, bei padėjau keptuvę į kriauklę.
-Zayn sudeginau maistą.-Susigraudinau ir apsikabinau jį.
-Nieko tokio, nuvažiuosim į kavinę papusryčiauti. Eime rengtis.
Kai susiruošėme įsėdome į mašiną ir patraukėme link miesto.
Kai Zayn sustabdė mašiną, išlipo pirmas ir atidarė man dureles. Šyptelėjau jam ir sunėriau mūsų rankas.
Kai prisėdome prie staliuko, jauna mergina atnešė mums meniu.
-Ko norėsi meile ?
-Aš tikriausiai blynų su šokoladu o tu ?-Nusišypsojau.
-Aš kiaušinienės su šonine.Po pietų susitariau su Mere ir Mija, kad eisim ieškot man vestuvinės suknelės. Tad dabar stoviu prie proginių drabužių parduotuvės ir laukiu jų.
Neilgai trukus pasirodė ir merginos.
-Sveikos.
-Laba, kaip būsima nuotaka ?-Paklausė Merė ir nusijuokė.
-Labai bijau, kad jis mane paliks prie altoriaus.
-Ką tu šneki ? Tu esi geriausias variantas jam ir jis geresnės net neieškotų nes tu esi geriausia.-Pasakė Mija.
-Ačiū, man tai tikrai padėjo.-Šyptelėjau jai.
-Na neplepėkime ir eikime pagaliau rinkti tau suknelės.
Įėjome į parduotuvę ir prie mūsų prisistatė pardavėja.
-Sveikos, kuo galiu padėti ?
-Mes ieškome vestuvinių suknelių.-Pasakiau.
Ji nusišypsojo ir nuvedė mus ten, kur buvo daug vestuvinių suknelių.Po dviejų valandų suknelių matavimosi, pagaliau radau sau patinkančią. Tik ji buvo man per maža, juk aš nėščia ir jau priaugau šiek tiek svorio. Tad dabar sėdėjau šalia Merės ir ilsėjausi.
-Nagi atsistok. Tave išmatuos ir už savaitės gausi naują, specialiai tau pasiūt suknelę.-Paliepė Mija.-Žinot, niekada rūbų matavimasis nebuvo toks varginantis.-Atsidusau.
Jos abi nusijuokė ir apsikabinusios atsisveikinome. Jos nuėjo namo o aš paskambinau Zayn.
-Labas brangusis, gal galėtum mane paimti ?
-Žinoma mažute, tuoj būsiu.-Zayn mes dar neišsirinkome vietos kurioje vyks balius. Net neišsirinkome kur tuoksimės. Zayn. Zayn.-Badžiau pirštu į jį kai jis neregavo ir spoksojo į televizoriaus ekraną, kuriame rodė futbolą.-Zayn. Mes neturime pakvietimų, mes net maisto neužsakėme, mes nieko nepadarėm, tu net neturi smokingo vestuvėms. Zayn atsakyk.
Jis garsiai atsiduso ir atsisuko į mane.
-Mes turim sukruštas dvi savaites, manai mes nespėsim visko suruošt ?
Užsimerkiau ir tai pat atsidusau.
-Taip mes nespėsim, reikia viską padaryti iš anksto, o jei kažkas atsitiks ir mes nieko negalėsime nusipirkti ar padaryti nes jau nebus laiko ?
-O dieve. Tylėk. Susirasim viską kitą dieną.-Jis suurzgė ir vėl nusuko veidą į ekraną.
Susiraukiau ir staigiai atsistojusi nuo sofos pasiėmiau kompiuterį, stovintį ant stalo ir nuėjau į miegamajį.
Internete pradėjau ieškoti gražių vilų ar ko nors, kur galėtume kelti balių.
Po valandos ieškojimo padėjau kompiuterį į šalį ir patryniau smilkinius. Nusprendusi, kad šiandien visko per daug, nuėjau į vonią apsiprausti.
Apsirengusi pižamą, tai yra Zayn bliuską, apsioviau kojines ir grįžau į kambarį. Ant lovos sėdėjo Zayn ir man grįžus atsistojo ir priėjo arčiau.
-Atleisk mažute, kad taip grubiai elgiausi, net neturėjau priežasties buti piktas ant tavęs.-Jis apsikabino mane.
-Nieko, čia šiek tiek ir aš kalta, nereikėjo taip elgtis ir man.
Pakėliau galvą ir pasistiebusi pabučiavau jį.
-Arba aš sumažėjau arba tu paaugai. Zayn kokia aš maža dabar.-Sukikenau.
-Aš tave myliu visokią.
-Aš tave tai pat myliu.
-Kodėl tu apsirengei pižama ? Juk dar tik septynios valandos.
-Na , aš galvojau eiti žiūrėti filmą.
-Na tada aš atnešiu ledų ir tu pajunk filmą.Kai išrinkau filmą atsisėdau ant lovos ir kompiuterį pasidėjusi ant kojų laukiau Zayn.
Kai jis atsisėdo šalia manęs ,susiraukė.
-Titanikas ? Rimtai ?
-Na Leonardo Dicaprio yra karštas tad taip. Mes žiūrėsime titaniką.-Sukikenau.
-Na Kate Winslet tai pat yra patraukli.
-Aha gerai aš gražiausia.-Nusijuokiau ir jis tai pat.
-Ne, aš esu gražiausias.
-Ne, žinoma, kad aš.
-Aš.
-Ne, ne tu, aš.
-Gerai baigiam , tu esi gražiausia.-Jis pasilenkė ir pakštelėjo man į lūpas.
Kai filmas prasidėjo aš paklausiau pas Zayn:
-Ar tu manęs nepaliksi kai aš būsiu stora ir verksiu dėl kiekvienos smulkmenos ? Ar mylėsi mane tada ?
Zayn atsisuko į mane ir pažvelgė rimtu žvilgsniu.
-Aš nepalikčiau tavęs nė už ką. Visą gyvenimą tave mylėsiu, saugosiu ir branginsiu. Anna aš žadu tave vesti, manai aš tai daryčiau jei tavęs nemylėčiau ?
-Ak Zayn, aš tave labai myliu, tik aš pagalvojau taip.
-Daugiau taip niekada negalvok.
Jis apsikabino mane ir aš padėjau galvą ant jo pečio.
Vidurį filmo Zayn pasidarė nuobodu tad jis pradėjo valgyti ledus. Nes buvom pamiršę juos.
Staiga Zayn patraukė kompą man nuo kojų.
-Ką tu darai ?-Sumišusi paklausiau.
-Aš sugalvojau kaiką geresnio.-Jis sušnibždėjo ir pradėjo bučiuoti mane.
Jis atsitraukė ir nurengė savo bliuską nuo manęs.
-Zayn ?
-Shh.
Jis paguldė mane ir pasiėmęs ledus uždėjo man tarp krūtinės.
-Šūdas Zayn, fakin šalta.
Jis lyštelėjo ir mano kūnu nusirito šiurpuliukai.
Netrukus nejaučiau šalčio, tik Zayn prisilietimus.
Jis vėl uždėjo ledų ant mano kūno. Tik šį kartą nuo krūtinęs linija iki makšties. Jis pradėjo leistis žemyn, nulaižydamas ledus nuo manęs.
Tai kėlė malonumą.
-Zayn.-Suaimanavau.
Staiga jis atsirado prie mano makšties.
-O dieve Zayn.
Jis pradėjo darbuotis su liežiuviu kol aš aimanavau jo vardą. Neilgai trukus aš baigiau. Tai buvo fantastiška.
-Zayn aš turiu tau atsilyginti.
-Ne, aš šiandien nenuotaikoj tam.
-Viskas gerai ?
-Taip, tik to nenoriu. Myliu tave.
-Myliu tave tai pat.
Jis padėjo ledus ir kompą ant žemės ir prisiglaudė prie manęs ir apsikabino.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.