Ilk olaraj merhaba diyorum ve direk konuya girmek istiyorum.
Ben yaklaşık 4 veya 5 yaşımda annemle Ankara'ya taşındık. Ben Ankara'nın yöresine göre büyüdüm.
Biraz önce yaklaşık 1-2 saat önce Ankara'da , Kızılay meydanında Güven Park'ta patlama oldu. Ben inanamıyorum , bu olayları burada paylaşmak istemiyordum. Göz yummak istedim ama yapamadım ve düşüncelerimi sizlerle paylaşmaya karar verdim.
Bu patlama 3.patlama oluyor ve Ankara'nın bazı semtlerinde de patlama oldu.
Patlamaların hepsini bir araya getirsek 200'e aşkın kişi öldü.
Bu patlamayı yapıp bir de biz müslümanız diyorlar. Bizde bu Vatan'ın parçasıyız diyorlar ama değiller çünkü biz ATATÜRK'ÜN ÇOCUKLARIYIZ. Bizim Vatanımıza , milletimize saygımız var.
Türk halkı bu Vatan'ı , toprağı almak için çok savaş yaptı ve şuan bizim Vatanımız bölünüyor. Şuan bizim Vatan'ımız kan kaybediyor.
Türkiye sınırı bize ait olmasına rağmen Terör sınırı istiyor. Biz onlara sınırı verirsek eğer bizim Vatan'ımızı da istiyecekler.
Geçen bizim sınıfa bir kız geldi Cizre'den , sınıftan saydık , konuştuk falan.
Bir kaç gün geçti. Öğle arasındayız , yemek aldım ve sınıfa geri geldim. Yakın arkadaşım ve o kız konuşuyor. Kızın dediği ile benim sinirlerim tepeme attı.
"Bizi , Cizre'de terör kokuyordu. Sizin askerleriniz bizim askerlerimizi öldürdü. Onlar katil , onlar düşman." Diyor. Bende gelmeseydiniz diyip ağzıma geleni sayacakken sınıfta kardeşim dediğim iki kişi yanıma geldi ve susturdular beni zorla.
Bizim Askerlerimize katil diyorlar onlar. Sonra ben Irkçılık yapınca neden ırkçısın diyorlar. Çünkü bizim Türk askerlerimiz bizi korumak için canlarından oluyorlar.
Ölen şehitlerimizin de bir hayatı var. Geride bıraktığı onu çok seven karısı yada evlenmelerine 1 ay kala şehit olan askerlerimiz var. Yada her gün baba hasreti çeken çocuğu babasını beklerken askerimiz orada şehit düşüyor.
Kız bize oradan ne zorluklarla çıktığını söylüyor sonra geliyor terör dost diyor. Terör dost filan değil Düşman , bizim Vatanımıza göz dikmiş bir düşman.
Bu gün Kızılay'ın Güven parkında patlama oldu ve şuan bildiğimiz 25 ölü 75 yaralı olduğu. Ben buna inanmıyorum çünkü Güven park kalabalık olur ve 25'den fazla ölü vardır.
Şöyle bir düşünün , annesini veya babasını , sevdiği adamı , bu gün yada yarın düğünü olacak kişileri , öğrencileri bir düşünün , onca hayali olan kişileri düşünün. Onlar Kara Toprak'a görülmek isterler mi?
Daha hayalleri varken , yaşayacak önca şeyleri varken terörden dolayı arkalarında koca bir enkaz bırakarak ölüyorlar.
Ama benim anlamadığım nokta şu , Türkiye'nin Başkent'i Ankara'da bomba patlıyor ve buna cumhurbaşkanı önlemleri sıkılaştırmıyor.
Terörün unutuğu bir şey varki Kurtuluş savaşında Vatan'ımızın silahları diğer düşmanlara göre kötü ve eskiyken Atatürk bu Vatan uğruna her şeyi yapmış ve bizim var olmamızı sağlamış.
VATAN BÖLÜNMEZ , PARÇALANMAZ , YIKILMAZ. YARA ALSA DA TÜRKİYE YIKILMAZ. BIZ ATATÜRK'ÇÜYÜZ VE ONUN VATANINA , TOPRAĞINA IHANET ETMEYIZ.