YENİ KOMŞUM

41 4 0
                                    

"Senin yaptığın neydi dedi Nehir. "Kanka kızma ama şimdi çocuğa ne dicektim seni seviyorum mu? Dicektim" dedim hiç bişey demeden yola devam ettik. Evin yanına gelmiştik "burası kiralandımı " dedi Nehir yan daire için. "Evet sanırım" dedim. Derin bir iç çekerek "Nehir akşam bize gel hatta bu gece bizde kal hem film izleyerek kendimi afettiririm" dedim "tamam evden kıyafetlerimi alıp gelirim" dedi . ikimizde evlerimize gittik. Akşam olmaya yaklaşmıştı kapı çaldı gelen Nehir di. Hemen film izlemek için içeri girdik Nehir'in seçtiği romantik bir filmi izlemeye başladık. Aslında ben film falan izlemiyordum aklım hep Ekin deydi. Ben bayağı bir dalmışım Nehir'in bana seslenmesiyle kendime geldim "aa kanka bu film çok güzelmiş yaaa" dedim Nehir gülerek "tabi yaa benden daha fazla izledin gözünü hiç ayırmadın" dedi. Sonra odaya çıkıp uyicaktık. Önce pencerenin önüne geçip geceyi seyretmek istedim. Karşı evin ışıkları yanıyodu. Eskiler aklıma geldi bu eve ilk taşındığımız günü annemle babam boşandığı için annem le mecburen buraya taşınmak zorunda kaldık. Çok Ağlamıştım babamı hatirlayinca gözümden düşen yaşları sildim. Ve karşıdaki evi incelemeye başladım. "Nasıl insanlar acaba? Neyse yaa yarın zaten annem tanışmaya gider ondan öğrenirim" sanırım benim odamın karşısındaki oda çocuk odası. Elime bir bardak su alıp pencerenin kenarına geldim "karşı evin camınında Ekin mi vardı?"Allahım çocuğu çok düşündüğüm için halusilasyonlar görmeye başladım galiba. Neyse ben en iyisi yatıp uyusam iyi olucak. Yatağa girip Nehir e baktım çoktan uyumuş yarım rüyasını bile görmüştür. Uyumaya çalışıyorum fakat aklım karşı evde dayanamayıp kalktım ve cama koşup karşı evin camına baktığımda kimse yoktu. "Kesin halusilasyondur yoksa Ekin'in ne işi var bizim karşı binada" diye kendi kendime söylenerek uyumaya çalışıyodum.

ACI İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin