Capitolul 2. Vrajitoare psihopate

129 17 17
                                    

-Rose, ma tem că se întunecă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Rose, ma tem că se întunecă. Va trebui sa găsim o peșteră ii în care să petrecem noaptea , spuse Chase cu o voce serioasă. Îmi ridic ochii din hartă plictisită.

-Nu! Nu intr-o peșteră! Acolo sunt lilieci și păianjenii ! tipa Skyler agitându-se.

Chase deschide gura sa-i răspundă, inchizand-o când aude sunetele sinistre. Sunt lăsată pe jos, Chase începând să ne ia bagajele și să le arunce în pestera care se afla destul de aproape de noi. Thomas, Jane si Skyler intra grabiti in pestera ascunzanduse dupa o piatra , probabil speriati . Aiden se transforma iar în om și vine să mă ajute.Simt cum sunt luată pe sus și un mic zambet mi se creaaza pe față. Asa făcea și mama...

Auzim sunetele sinistre IARĂȘI. Zambetul imi dispare cand imi dau seama cat de periculoasa era situatia.Se apropiau de noi. Vrăjitoare.. Intrăm grăbiți în peșteră și ne așezăm lângă ceilalți. Abia reusim sa ne asezand auzind pasii oprindu-se in fata pesterii noastre.

-Surată iti pot spune ca am auzit zgomote ciudate de-aici. spuse vrăjitoarea. Purta o roba neagră care îmi acoperea mare parte din corpul ei. Avea o pălărie caraghioasă, mov , lăsând doar câteva fire rebele sa iasă, iar pantofii se asortau în culoare cat și în stil. Cealaltă vrăjitoare părea mai tânără fiind îmbrăcată cu o pereche de blugi și cu o cămașă în carouri. Vrăjitoare mai tânără se uita în jur, apoi dând dezaprobator din cap.

-March, nu e nimeni aici. Probabil privirea iti dă vedenii. În orice caz trebuie sa ne grăbim sau vom întârzia la întâlnirea cu Regele Alpha. Este extrem de important.

- Regele Alpha Dylan vine aici. Cu ce ocazie? Știe că în aceste teritorii se afla Rebeliunea, nu? întreba disperată March. De ce ar vrea sa riste sa fie atacat de Rebeliune ? Nu a auzit ce periculosi sunt.

-Exact, de-asta vine. Sa se asigure că sufletul său pereche nu se afla aici și că nu este amenințat de Rebeliune. Desigur eu voi fi sufletul său, spuse dandu-si parul cu un aer superior. In plus , sta la palatul vrajitoarelor pentru cateva zile.Acolo Rebeliunea nu a atacat niciodata.

-Cum de ești așa sigură, Lils? Știi, și alte fete pot fi suflet sau pereche-

Lils își scoase bagheta și o îndrepta amenintator spre bătrânică. Batranica nu paru deloc socata de gestul fetei neschitand nicio expresie pe chipul său plin de riduri.

- Sa nu mai spui niciodata ca Dylan nu este sufletul meu pereche! Niciodata! In orice caz , ii ispune revenind la vocea sa normala , dacă aș avea puterea unei vrăjitoare asa mari ca tine... As putea crea o porțiune de dragoste care sa-l facă să creadă că este sufletul meu pereche... Desigur, imi va trebui ajutorul tau ...

Bătrână vrăjitoare statu câteva minute bune pe gânduri parcă încercând să o facă pe tânăra vrăjitoare sa fiarbă în sucul propiu. Atmosfera era una tensionată. Dar de ce era tensionată și pentru mine? Eu nu aveam nimic de a face cu aceste două vrăjitoare și probabil dacă nu aș fi fost rănită cele două nu ar mai fi trăit. Imi intorc privirea cu o expresie neutra spre prietenii mei care priveau spectacolul cu ochii cat cepele.Ce vad ei asa interesant in doua vrajitoare care vorbesc?Oricum momentul asta ar trebui sa ni se para destul de jenant tinand cont ca au discutat despre noi. Amici mei din cate se pare , par interesati.

-Nu vrei sa spui ....Nu! Este o potiune interzisa ? Nu am de gand sa te ajut! Nu vreau sa fiu implicata in asta!

-Bine...Bine atunci va trebui sa-ti iau puterea! Ablisimo externo!

O lumina galbena iese din bagheta vrajitoarei doborand-o cu usurinta pe March.Sufletul batranicii iese dim corpul acesteia sub forma unei figuri usor transparente. Odata ce spiritul in
bagheta cu pricina , vrajitoarea pleaca razand.

Ce vrajitoare psihopata!

De-asta am stat atata in germania! Vrajitoarele sunt pur si simplu duse cu pluta!

Ma ridic din ascunzatore si ma indrept sarind intr-un picior spre March care mai avea putin si-si dadea duhul.Ma observa si imi zambeste slab.

Chase vine langa mine si ma ia pe sus indepartandu-ma de vrajitoare. Se mai uita o data la noi si ne inmaneaza o bagheta si o carte de vrajitori incepatori.

-Spune Slibisino si induieste bagheta inspre mine. Dar intai acoperiti-mi corpul cu frunze.Cat mai multe frunze!

Ma uit la Chase apoi la Aiden.Decidem , telepatic desigur , sa o ajutam oricum existau multe sanse sa ne dea informatii despre Lils care era clar ca era nebuna.Eu si fratii mei am dezvoltat aceasta limba telepatica si s-a dovedit de multe ori ajutatoare. Chase ma lasa jos asigurandu-se sa nu ma loveasca facand asta si el si Aiden incep sa adune frunze pe care le arunca pe batrana March.Corpul lui March incepea sa fie , incet incet , umplut cu frunze de toate felurile , marimile si culorile. Cand consideram ca sunt destul frunze , iau bagheta in maini si o strang puternic, recitand cuvintele spuse de vrajitoare. La inceput nimic nu se intampla ceea ce era de asteptat tinand cont ca nu sunt o vrajitoarea , dar apoi trupul este ridicat in aer frunzele rotindu-se rapid in jurul ei.Una cate una , frunzele cad pe jos uscate.

Atunci cand ultima frunza cazuse se intamplase adevarata magie.Ridurile lui March dispar , fata ei aratand ca a unei adolescente nu ca a unei batranici de peste 100 de ani.Hainele ei ridicole sunt schimbate in o bluza cu maneci scurte si a pereche de pantaloni scurti. Parul ei alb ii iese de sub jobenul ridicol acum ajungand putin mai jos de umeri si se recoloreaza intr-un rosu natural. Iar in ultimul rand pe fata ei ii apar o serie de pistrui. Coboara usor pe pamant facand o pirueta incantata. Singurul lucru pe care o mai asemana pe March de vechea-March era joben ei ridicol care inca il avea pe cap.

-Bun acum sa reparam asta , zise recuperandu-si bagheta din mainile mele. Sibliono osto! bagheta ei scoase o lumina puternica rosie apoi una alba. Bandajele mele cazusera jos lasandu-mi picorul si coasta rupta libere. Surpriza mea a fost inca cand am vazut ca nu ma mai doare nimic si probabil sunt reparate.

Jane ,Skyler is in spatele lor ascunzandu-se Thomas se indrepta spre noi. Reactiile lor erau diferite. Thomas tremura de frica ca de obicei , Skyler era surprinsa iar Jane fumega de suparare.

March se mai uita odata la noi , ne numara , ne mai numara odata pe degete , se uita la fratii mei , la mine , la Sky , la Jane si la Thomas inainte sa se albeasca complet la fata.

-V-Voi sunteti R-Rebeliunea , n-nu ? O sa m-mor acum nu ? Urmati sa ma omorati , nu ? intreaba March tremurand.

Trag aer adanc in piept de cateva ori pana imi adub curajul si-i spun.

-Tinand cont ca mai ajutat , nu te vom omori.Ba mai mult te poti alatura noua.Desigur daca vrei.

March sta cateva secunde sa proceseze imformatiile apoi striga incantata sarind.

-Da! Da !Da! Asta va fi asa tare! Dar intai trebuie sa ne asiguram ca Lily nu are degand sa ii dea potiunea interzisa Regelui Alpha Dylan. zise ingrijorata.

-De ce ne-ar interesa pe noi de acest Dylan de care vorbesti? intreba Skyler suspicioasa.

-Vezi tu , daca Lily ar face potiunea acea si i-ar da-o lui Dylan acesta ar crede ca este sufletul ei pereche. Iar daca o vrajitoarea este marcata de un varcolac , caz care este foarte rar , varcolacii avand rareori suflete pereche vrajitoare , acea vrajitoarea nu ar mai putea fi oprita.De nimeni si de nimic.

-Atunci ce mai asteptam ? Vai sa tabacim fundul unei vrajitoare! spus toata lumea tipand un 'da'.

-Tehnic trebuie doar sa o oprim sa faca potiumea sau sa-i gasim sufletul pereche real al lui Dylan dar cum vrei voi....

Vrajitoarea asta o sa ma scoata din sarite e clar...

Salutare!

In primul rand vreau sa-mi cer scuze voua deoarece nu am mai postat! Promit ca voi incerca sa postez mai devreme data viitoare.In al doilea rand vreau sa-mi cer scuze lui RowanErwinhak pentru faptul ca am uitat sa-i spun la multi ani de ziua ei.(Josnic stiu.)
Si-n ultimul rand am inceput o noua carte "Lucky : A mortal team ". As fi recunoscatoare daca ati trece pe la ea..

P.S. Ce parere aveti de March?Pri de Lils? Spuneti-mi in comentarii!

Kisses,

Rose out*

Finish them&GoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum