-Не я докосвай -каза някой ,когато го погледнах ,това беше Скот ,а зад него седеше Тео.-Катрин казах ти да я оставиш-значи така се казвало момичето ,Катрин.
Катрин:Или какво?Ще ме нападнеш ?Аз съм по силна от теб Скот,от всички ви,щом искам нещо,го получавам
Скот:Виждам,че все още нямаш емоции,но знам кой ще ги задейства -Скот кимна на Тео,а той довлече,Лиам,когато видя Катрин ,той замръзна.
Г.Т.Л
Тео ме довлече в стаята на Лидия.Какво му става.Накрая разбрах какво става,когато я видях замръзнах на място,беше Катрин.
Катрин беше последното ми гадже,разбрах че е станала вампир,но тя не знаеше че съм върколак,аз станах бета по-късно.С нея имахме дълга връзка,все ми разказваше за Стайлс,но дори чак сега осъзнах ,че е говорила за нашия Стайлс.Тя ме обичаше много,но след като родителите и починаха ,тя се промени ,усетих как някой ми чупи врата.
Г.Т.Л
Скот счупи врата на Лиам,с цел че това ще и върне емоциите,но нищо не стана.
Катрин:Добър опит,но ви наблюдавах и знам ,че той е върколак ,а сега до къде бях стигнала ,а да...
Скот:Лидия ,бягай възможно най-далеч,не се връщай,аз ще я забавя,тръгвай сега !
Аз побягнах надолу по стълбите ,излязох от къщата....
3 часа по-късно.
Вървях по улиците на Калифорния,нямаше жива душа,бях само аз ,аз и никой друг,пред мен се появи ,мъжът изцяло в черно,който ме спаси от Айзък,който каза че винаги ще ме обича.
Мъжът:Здравей ,Лидия,трябваше да дойда ,да те видя и да ти кажа нещо важно.
Аз:Какво имаш да ми казваш?
Мъжът:Дойдох ,да ти кажа как да върнеш емоциите на Катрин.
Аз:Как да и ги върна?
Мъжът:Отиди при Спенсър ,Катрин ще те последва,тогава се направи,че я убиваш.
Аз:Спенсър,какво общо има тя?
Мъжът:Двете бяха като сестри,преди да стане вампир,за нея ,тя беше всичко което я крепеше,така ще активираш емоциите-той тръгна да сваля маската си,но преди да видя кой е, чух клаксон на кола,бях готова ,за удара,но някой ме бутна на страни от пътя,строполих се на тревата ,когато отворих очи спасителят ми беше....
Здравейте това е новата глава!Дано да ви е харесала !Чао от мен!
YOU ARE READING
Who am I?
RandomЛидия Хоклин.14-годишна загубва сестра си -Кора.От тогава майка й я поставя на самостойно обучение ,но 3 години по-късно,всичко ще се промени....